konto usunięte
Temat: CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta...
Chcesz się dowiedzieć, jak zoptymalizować koszty związane z obsługą klienta?Chcesz uzyskać równowagę między inwestycjami swej organizacji a satysfakcją klientów?
CRM – umożliwi Ci identyfikację potrzeb i możliwości!
Na rynku pojawia się coraz więcej firm, oferujących systemy klasy CRM. W czasie konferencji będziesz mieć okazję, by dowiedzieć się, jak wybrać najlepszą spośród nich. Warto wysłuchać wypowiedzi ekspertów, stosujących już podobne rozwiązania oraz zapoznać się z korzyściami, jakie płyną z wdrożenia CRM.
Zapraszamy na konferencję!
Link do rejestracji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm/rejestra...
Link do strony konferencji:http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm.htm
CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
Podczas konferencji prelekcje wygłoszą m.in.:
-Wojciech Bednarek, Polska Kancelaria Brokerska
-Wiesław Bełz, Śląskie Towarzystwo Marketingowe
Proponowane zagadnienia tematyczne:
-Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
-Wdrożenie i integracja systemu CRM
-CRM w modelu cloud computing
-Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
-Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
-Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
-Aplikacje sprzedażowe
-Skuteczna komunikacja
-Analiza danych klienta
-CRM a zarządzanie wiedzą
Na Konferencję zapraszamy:
-Przedstawicieli Zarządu
-Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowymi, IT i BOK
-Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
-Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*