Łukasz M.

Łukasz M. Energetyka

Temat: Raporty- kilka stron raportu

Chciałbym do swojego poprzedniego pytania dodac kolejene. W jaki sposób stworzyc raport który zawiera kilka stron, tzn. Mam dużą ilosc pól do dołączenia do raportu? Chcę swój zbiór podzielic na kilka kategorii, tak aby np. każda z kategotii była umieszczona na nowej stronie raportu. Da sie coś takiego zrobić.?

konto usunięte

Temat: Raporty- kilka stron raportu

We właściwościach można ustawić parametr "Wymuszaj nową stronę".
Monika M.

Monika M. PROGRAMISTA VBA,
Excel, Access,
Outlook, Word -
SZKOLENIA

Temat: Raporty- kilka stron raportu

Łukasz Mamrot:
Chcę swój zbiór podzielic na kilka kategorii,
tak aby np. każda z kategotii była umieszczona na nowej stronie raportu.

Proszę użyć grupowania według kategorii i włączyć nową stronę dla nagłówka kategorii.
Jeśli kategorii nie ma wśród pól dla powiązanych danych, to należy dodać pole z tabeli kategorii w kwerendzie - źródle danych dla raportu.

Następna dyskusja:

Tworzenie PDF z raportu




Wyślij zaproszenie do