Temat: Prośba o pomoc przy tworzeniu raportu
Cześć, mam accessa z pakietu Office 365 i nie potrafię sobie poradzić ze stworzeniem odpowiedniego raportu.Mam dwie połączone tabele: adresy oraz osoby przypisane do tychże adresów. W tabeli z adresami mam też pole z adnotacjami. Chcę stworzyć raport gdzie najpierw będzie podany adres, potem osoby pod nim mieszkające, a następnie owe adnotacje. W opisach znalazłem, że istnieje coś takiego, jak nagłówek grupy, gdzie mogę wstawić adres oraz stopka grupy, gdzie mógłbym umieścić owe adnotacje. Niestety przy ręcznym projektowaniu raportu pojawia mi się jedynie nagłówek/stopka raportu oraz nagłówek/stopka strony. Przy użyciu kreatora pojawia się nagłówek grupy, ale za nic nie potrafię wstawić stopki grupy
Nie muszę chyba dodawać, że będę ogromnie wdzięczny za pomoc
AdamTen post został edytowany przez Autora dnia 22.02.19 o godzinie 12:58