Robert K.

Robert K. zarządzanie
ryzykiem,
kosztorysowanie

Temat: harmonogram

Mam pytanie dotyczące harmonogramu. Czy w Accessie możemy taki harmonogram stworzyć jak w np. Excelu, który można przetwarzać i filtrować?

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: harmonogram

Harmonogram? możesz rozwinąć?
Robert K.

Robert K. zarządzanie
ryzykiem,
kosztorysowanie

Temat: harmonogram

Mam dylemat, czy użyć Excela czy Accessa.
Całość składa sie z ok. tysiąca obiektów. Część danych wchodzących w skład tego obiektu to rekord zawierający informacje, które są w zasadzie stałe (daty, imię, nazwisko, adres, itp.)
W dalszej części obiekt zawiera dane sprzedaży w cyklu miesięcznym, czyli kto, komu, co i za ile sprzedaje oraz rezerwacje przyszłej sprzedaży poszczególnych obiektów, dane te intensywnie się zmieniają. Żeby nie było tak łatwo, zyskami ze sprzedaży powyższych obiektów dziele się z ich właścicielami, co również ewidencjuję. Oczywiście z całości przedstawiać wykonuję różnego rodzaju raporty i statystyki.
Tak to pokrótce wygląda.

konto usunięte

Temat: harmonogram

ze wzgledu na wielowymiarowosc ja zastowosowal bym access bedzie prosciej gromadzic dane. formularze zapewniaja swobodne filtrowanie i prezentacje danych i zawsze jest mozliwosc uzywania excela zasilanego online danymi z bazy
Dariusz Kolasa

Dariusz Kolasa Akademia VBA

Temat: harmonogram

Excel to nie baza danych. Trzeba zaprojektować bazę i interfejs do wprowadzania danych np w Accessie a raportować to sobie potem można i w Excelu i w Accessie
Paweł D.

Paweł D. Programista Analityk
- Firmowe Bazy
Danych

Temat: harmonogram

Robert Kokoć:
Mam dylemat, czy użyć Excela czy Accessa.
Całość składa sie z ok. tysiąca obiektów. Część danych wchodzących w skład tego obiektu to rekord zawierający informacje, które są w zasadzie stałe (daty, imię, nazwisko, adres, itp.)
W dalszej części obiekt zawiera dane sprzedaży w cyklu miesięcznym, czyli kto, komu, co i za ile sprzedaje oraz rezerwacje przyszłej sprzedaży poszczególnych obiektów, dane te intensywnie się zmieniają. Żeby nie było tak łatwo, zyskami ze sprzedaży powyższych obiektów dziele się z ich właścicielami, co również ewidencjuję. Oczywiście z całości przedstawiać wykonuję różnego rodzaju raporty i statystyki.
Tak to pokrótce wygląda.

Można to obsłużyć i excelu i w accessie.
Polecał bym jednak accessa, po opisie wygląda mi to na trochę bardziej skomplikowane i przejście z kratek xls na tabele wydaje się bardziej sensowne i dające możliwość lepszego rozwijania 'Aplikacji'.



Wyślij zaproszenie do