Temat: access i wybór danych do raportu
Witam!Mam problem z wyborem danych do raportu, mianowicie mam trzy komboboxy z których są brane dane do raportu (nazwisko, blok, ćwiczenie)
po zaznaczeniu wszystkich trzech (np. Kowalski, blok1, ćw1) wyświetli raport dotyczący tego jednego ćwiczenia w bloku z tą osobą (każda osoba ma kilka bloków a w każdym bloku kilka ćwiczeń). i wszystko śmiga. Jednak teraz chciałbym to zrobić tak, aby jeżeli nie zaznaczymy ćwiczenia to raport wziął dane wszystkich ćwiczeń, i wyświetlił nam wszystkie ćwiczenia kowalskiego w danym bloku (czyli kilka stron raportów nr1,2,3,4,itd.) i analogicznie z niewypełnieniem ani bloku ani ćwiczenia pana kowalskiego.
Wiem że można to zrobić na osobnych raportach ale problemem jest tutaj skomplikowanie formularza 600 formatowań warunkowych odnoszących się do innych komórek w tym raporcie, tak więc przy zmianie nazwy raportu musiał bym z powrotem klepać kolejne relacje.
A kolejnym pytaniem w tym temacie jest zrobienie komboboxa do wyboru paru elementów (np ćwiczenie 1,4,6 pana Kowalskiego w bloku pierwszym).
Pozdrawiam i jak zwykle liczę na waszą bezcenną pomoc.