konto usunięte

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

witam,
mam problem z samochodem - zakupiłam auto w którym brak jest seryjnego wyposażenia dla tej opcji a kolor nadwozia nie zgadza sie z próbnikiem kolorów -czy ktoś może mi doradzić co zrobić - a raczej powiedzieć czy miał taką sytuację i czy wygrał sprawę przed sądem? złożone reklamacje pozostają bez echa - w skrócie odpowiedzi z firmy ograniczają się do twierdzenia "jest tak bo tak - i koniec - Pani sprawa" ---- chciałabym iść ze sprawą do sądu. Czytając prasę i mając "małe" rozenanie ;) wiem że takie sprawy ciężko wygrać.. jak myślicie - jest jakaś szansa?
Anna K.

Anna K. komunikacja
marketingowa w
motoryzacji

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Witam,

a jaka to marka?
A dlaczego odebrała Pani auto z salonu? Wspomniany, niewłaściwy kolor, nien jest wadą ukrytą.

konto usunięte

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

samochód został odebrany ponieważ sprzedawca oświadczył, że nie bierze za niego odpowiedzialności, natomiast cała procedura odbioru była sprzeczna z powszechnie przyjętymi zasadami zawierania umów, to że kolor nie jest wadą ukrytą nie ulega wątpliwości, jednak jego niezgodność oraz brak kurtyn i oświetlenia schowka powodują iż towar jest sprzeczny z umową!
marka Renault Modus AlizeZofia Bromboszcz edytował(a) ten post dnia 05.12.07 o godzinie 11:08

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

ech znowu Renault...

Co do koloru auta, to nigdy lakier na papierku nie jest identyczny z tym na blachach. Nie wiem jak to wygląda w Twoim przypadku i jak duże są różnice, ale kolor najlepiej porównać z innym autem niż z papierkiem.
Co do wyposażenia to powinno być to co jest w umowie. Jeśli jest inne to to nie jest Twój samochód i masz prawo domagać sie takiego jak na umowie. Gadałaś z prezesem salonu?

ps
Czyżby znowu Kiliańczyk?Michał Kucharski edytował(a) ten post dnia 06.12.07 o godzinie 09:52

konto usunięte

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Michał Kucharski:
ech znowu Renault...

Co do koloru auta, to nigdy lakier na papierku nie jest identyczny z tym na blachach. Nie wiem jak to wygląda w Twoim przypadku i jak duże są różnice, ale kolor najlepiej porównać z innym autem niż z papierkiem.
Co do wyposażenia to powinno być to co jest w umowie. Jeśli jest inne to to nie jest Twój samochód i masz prawo domagać sie takiego jak na umowie. Gadałaś z prezesem salonu?

ps
Czyżby znowu Kiliańczyk?

Lakier różni się znacznie - bo zamiast brąz kawaoy - jest po prostu fioletowy! a co do porównania koloru to będzie ciężko bo w okręgu Katowickim został sprzedany PONOĆ tylko jeszcze jeden w tym kolorze...
co do umowy - to zamówienie było na Alize - wg katalogu Modus Nowa Kolekcja Wersja Standardowa - w katalogu piszą o kurtynach jako standardzie, ja natomiast ich nie dostałam ---> szef salonu ma to generalnie w nosie :(, obecnie sprawa skierowana została do Prezesa Renault w Warszawie - głównego przedstawicielstwa firmy w Polsce... niesety wydaje mi się że sprawa znajdzie finał w sądzie

odpowiedź z salonu - to stwierdzenie, że kolor może być inny bo zmieniono dostawcę lakieru, a kurtyny trzeba było zamówić osobno?! skandalZofia Bromboszcz edytował(a) ten post dnia 06.12.07 o godzinie 11:07

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Zofia Bromboszcz:
Michał Kucharski:
ech znowu Renault...

Co do koloru auta, to nigdy lakier na papierku nie jest identyczny z tym na blachach. Nie wiem jak to wygląda w Twoim przypadku i jak duże są różnice, ale kolor najlepiej porównać z innym autem niż z papierkiem.
Co do wyposażenia to powinno być to co jest w umowie. Jeśli jest inne to to nie jest Twój samochód i masz prawo domagać sie takiego jak na umowie. Gadałaś z prezesem salonu?

ps
Czyżby znowu Kiliańczyk?

Lakier różni się znacznie - bo zamiast brąz kawaoy - jest po prostu fioletowy! a co do porównania koloru to będzie ciężko bo w okręgu Katowickim został sprzedany PONOĆ tylko jeszcze jeden w tym kolorze...
co do umowy - to zamówienie było na Alize - wg katalogu Modus Nowa Kolekcja Wersja Standardowa - w katalogu piszą o kurtynach jako standardzie, ja natomiast ich nie dostałam ---> szef salonu ma to generalnie w nosie :(, obecnie sprawa skierowana została do Prezesa Renault w Warszawie - głównego przedstawicielstwa firmy w Polsce... niesety wydaje mi się że sprawa znajdzie finał w sądzie

odpowiedź z salonu - to stwierdzenie, że kolor może być inny bo zmieniono dostawcę lakieru, a kurtyny trzeba było zamówić osobno?! skandalZofia Bromboszcz edytował(a) ten post dnia 06.12.07 o godzinie 11:07


Na stronie Renault nie ma nic o kurtynach w wersji Alize:
http://www.renault.pl/RenaultSITe/cars/modus_mdu1/char...
Są tylko przednie i boczne.

Co do porównania koloru to na allegro masz kilka ofert modusa w tym kolorze na śląsku.

konto usunięte

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Ja dokonałam wyboru nie w oprciu o NET a w oparciu o KATALOG JAKI DOSTAŁAM OD SPRZEDAWCY - MODUS - NOWA KOLEKCJA 2007 - wydanym i sygnowanym przez koncern RENAULT wiec nie biegałam po necie żeby sie upewniać, to co dostałam było "święte"
co do allegro to nie widziałam tam modusów z 2007 roku z kolorze szary cafe.
Anna K.

Anna K. komunikacja
marketingowa w
motoryzacji

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Staramy się Pani pomóc, więc spokojnie...
Zapewne w zamówieniu ma Pani specyfikację. Czy wyszczególnione są te brakujące opcje? Jeśli tak, to jest 100% podstawa reklamacji.

PS. "wiec nie biegałam po necie żeby sie upewniać, to co dostałam było "święte"
- ale w dalszym ciągu nie bardzo rozumiem, dlaczego odebrała Pani to auto z salonu.

konto usunięte

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Zamowienie to strona A4 z moimi danymi i miejscem na adnotacje o wybranym modelu - pisze jedynie MODUS ALI

samochód został odebrany bo sprzedawca nakazał go odebrać - a nie uważa Pani że jakby stało tam od sierpnia do dnia dzisiejszego to narażono by mnie na dalsze starty? po pierwsze na możliwość uszkodzenia samochodu a powtóre na utracenie korzyści - korzystam z samochodu w pracyZofia Bromboszcz edytował(a) ten post dnia 06.12.07 o godzinie 14:48
Rafał G.

Rafał G. właściciel AUTO
GALERIA

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

Zofia Bromboszcz:
to że kolor nie jest wadą ukrytą nie ulega
wątpliwości, jednak jego niezgodność oraz brak kurtyn i oświetlenia schowka powodują iż towar jest sprzeczny z umową!
marka Renault Modus Alize[edited]Zofia Bromboszcz edytował(a)
Pani Zofio jak pamiętam gamę Renault Modus poduszki kurtynowe nigdy nie stanowiły wyposażenia standartowego .

Jeżeli przeglądała Pani folder lub specyfikację Modusa jest dokładnie zaznaczone w specyfikacji szczegółowej (tabelka) że Pakiet Bezpieczeństwa : kurtyny powietrzne chroniące głowę na miejscach przednich i tylnych + napinacze pasów bocznych z tyłu są opcją . Opcja pakiet bezpieczeństwa (PK7727) wg cennika koszt 1200 PLN.
Jezeli chodzi o oświetlenie schowka w specyfikacji nie ma iformacji. Specyfikacja dla Modusa informuje jedynie o oświetleniu wewnętrznym: sufitowym z przodu i z tyłu i oświetleniu bagażnika.

Co do koloru nie wypowiadam się jaki ma odcień bo podobno widzę inaczej, jak większość facetów. Faktycznie kolorownik z papierowymi fiszkami nie odzwierciedla dokładnie koloru na samochodzie.

Moja wypowiedź jest calkowicie bezstronna chciałbym aby jedynie miała Pani kpl. informację , wydaje mi sie że nie ma sensu się droczyć bo tak do końca to i nie ma powodu.
Jeżeli Pani chce dokładną specyfikację auta którą powinna Pani dostać w momencie zamówienia proszę o info na priv.
Rafał N.

Rafał N. CEO - iFleet

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

powiem krótko, nigdy nie kupiłbym renault
Mateusz B.

Mateusz B. Szef Serwisu
Jungheinrich
O./Poznań

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

krótko i bardzo na temat.

konto usunięte

Temat: PROBLEM Z REKLAMACJĄ

problem jednak istnieje - nie wiem jaki Pan posiada katalog ja mam katalog wydany przez firme Renault gdzie są wyraźne czarne kropki przy tych elementach - skoro są to są i jest to fakt i niezbity dowód a jeśli od wydania katalogu coś się zmieniło to co zastrzega firma - sprzedawca ma obowiązek powiadomić kupującego - czego nie zrobił

Następna dyskusja:

Problem z przednią szybą




Wyślij zaproszenie do