konto usunięte

Temat: Porównywarka produktów - analiza ruchu - narzędzia

Witajcie,
planuje uruchomienie porównywarki produktów (sklepy internetowe przyłączają swoją bazę produktów do mojego katalogu, rozliczenie CPC i CPA). Czy orientujecie się jakie narzędzia mogę wykorzystać do analizy ruchu wyników sprzedaży dla sklepów – tzn. chodzi mi to jak w prosty sposób zaprezentować konkretnemu klientowi statystyki wejść z mojej porównywarki do jego sklepu, statystyki dokonanych zakupów z wejść z mojej porównywarki itd. Co tu zrobić żeby było to jak najprostsze w obsłudze i jak najtańsze w stworzeniu. Najlepiej gdyby te wszystkie niezbędne dane były dostępne w zwykłym koncie użytkownika w serwisie, a nie żeby np. klient musiał w swoim sklepie umieszczać specjalne skrypty. Znacie może jakieś przykłady sensownych rozwiązań ? Interesuje mnie zresztą cały system współpracy ze sklepami w ramach katalogów/porównywarek także będę wdzięczna jeśli zechcecie podzielić się swoimi doświadczeniami w tej kwestii .