Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

Nawet się trochę zrymował temat ;)

Krótko wyjaśniam o co chodzi: prowadzę bloga http://oszczedzaj.info Radzę na nim jak oszczędzać: na rachunkach (prąd, woda, gaz), unikać nieprzemyślanych zakupów itp.

Ponieważ baza czytelników powoli, lecz sukcesywnie rośnie postanowiłem dodać dla Czytelników coś nowego: pojawiło się okienko newslettera, gdzie można zostawić swój e-mail. Subskrybenci będą otrzymywać wkrótce atrakcyjne zniżki, które negocjuję z innymi firmami.

Co sądzicie o takim pomyśle?
Rafał Ł.

Rafał Ł. Spec. ds. marketingu
internetowego /
Manager

Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

Fajny, zresztą jak większość pomysłów Wujka Krzysztofa ;)

Tylko uważaj by się z tego nie zrobiła strona do sprzedaży partnerskiej.

Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

A niech się i robi, byle by z tego pieniądze jakie były ;) A tak na serio, to content is the king - najważniejsze, żeby było co czytać, a reszta rzeczy, to tylko dodatki.
Beata Milewicz

Beata Milewicz beatamilewicz.pl

Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

Dokładnie, najważniejszy jest content, bo roboty Google węszą :)
Andrzej G.

Andrzej G. Radca prawny

Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

nie wiem w jakim kierunku pomysł będzie ewoluował, ale jak na razie może być ta stronka ;)))

powodzenia i może kiedyś zajrzę jeszcze z ciekawości...

Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

Na razie jest to blog z poradami, mają się pojawić również zniżki dla Czytelników. Co dalej? Zobaczymy co się będzie działo :)
Michal B.

Michal B.
http://pl.linkedin.c
om/in/bonarowski :-)

Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

pozwole sobie prowadzic lekkie zamieszanie do Waszej dyskusji - to nie content is the king, tylko ZASIEG :).
Kontent nie daje przeychodow. a zasieg - tak :)
pzdr
mbmichal bonarowski edytował(a) ten post dnia 18.05.09 o godzinie 22:15
Rafał Ł.

Rafał Ł. Spec. ds. marketingu
internetowego /
Manager

Temat: Oszczędzanie w kryzysie w moim serwisie

michal bonarowski:
pozwole sobie prowadzic lekkie zamieszanie do Waszej dyskusji - to nie content is the king, tylko ZASIEG :).
Kontent nie daje przeychodow. a zasieg - tak :)
pzdr
mb

Takie zdanie z ręki red. naczelnego ??? Michale, a co daje najlepszy zasięg? Przecież to właśnie treść ;)Rafał Ł. edytował(a) ten post dnia 30.05.09 o godzinie 21:54



Wyślij zaproszenie do