Marcin Szuba

Marcin Szuba User Experience
Specialist

Temat: Guidelines, wzorce projektowe dla urządzeń mobilnych

Na początek, trochę linków do zasobów

Microsoft Microsoft Phone App Hub

Apple OS Human Interface Guidelines
http://pttrns.com/

Nokia Meego Nokia Design
Nokia DesignPatterns

Android
http://www.androiduipatterns.com
http://www.androidpatterns.com
http://developer.android.com/guide/practices/ui_guidel...

Mam tego więcej tylko muszę wygrzebać linki z bloga. Marcin Szuba edytował(a) ten post dnia 03.04.11 o godzinie 22:45

konto usunięte

konto usunięte

Temat: Guidelines, wzorce projektowe dla urządzeń mobilnych

jeszcze tutaj jest sporo linków: http://goo.gl/TdcCq
Piotr Słowik

Piotr Słowik projektowanie mobile
user experience to
jest to :]

Temat: Guidelines, wzorce projektowe dla urządzeń mobilnych

Super temat Marcin.

Przypinam go, żeby w przyszłości uniknąć nieskończonej ilości próśb o linki do przydatnych materiałów.
Marcin Szuba

Marcin Szuba User Experience
Specialist

Temat: Guidelines, wzorce projektowe dla urządzeń mobilnych

Hej,
Iga Uxbite wszystko ładnie opisała.
Celem tego postu jest zebranie linkow pojawiajacych sie w komentarzach tak aby nie trzeba bylo ich szukać po calym wątku. Główny post będzie aktualizowany o pojawiające się odnośniki.
Podawajcie proszę link plus jego opis jakiej platformy dotyczy i czym jest czy patterns czy guidelines. Wpis podzielę go wg platform np Android oraz ogólnych wskazowek.
Pozdrawiam
Michał Smyk

Michał Smyk User experience, AI,
badania usability,
projektowanie

Temat: Guidelines, wzorce projektowe dla urządzeń mobilnych

Trochę wygrzebane z szafy, ale jeszcze niedawno robiłem projekt ogólno-symbianowy

http://www.developer.nokia.com/Resources/Library/Symbi...

konto usunięte

Temat: Guidelines, wzorce projektowe dla urządzeń mobilnych

Michał Smyk:
Trochę wygrzebane z szafy, ale jeszcze niedawno robiłem projekt ogólno-symbianowy

http://www.developer.nokia.com/Resources/Library/Symbi...

A to Symbian jeszcze nie umarł (pytam całkiem serio)?
Michał Smyk

Michał Smyk User experience, AI,
badania usability,
projektowanie

Temat: Guidelines, wzorce projektowe dla urządzeń mobilnych

Istnieje całkiem spora liczba telefonów z javą. Java symbianowa to oczywiście co innego, niż java zwykła, tam może być już ekran dotykowy, ale normalnie tą moją apkę projektowałem w oparciu o dwa przyciski funkcyjne, centralny "joystick" i "okejkę" - co pod Symbiana też trochę podpada.

Następna dyskusja:

Dofinansowane warsztaty "Tw...




Wyślij zaproszenie do