Anita F.

Anita F. HR Manager @Egnyte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Hej,

niestety open source nie jest w stanie zapewnić mi wymaganej funkcjonalności, w związku z tym muszę zakupić oprogramowanie. Cel to oczywiście zrobić to jak najtaniej, tym bardziej, że zależy mi przede wszystkim na word i excel. Pytanie czy mogę w ramach działalności korzystać z wersji home? Umowy licencyjne z tego co wiem, przy rożnych wersjach mają inne założenia...?

Pozdrawiam,
Anita

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

http://office.microsoft.com/pl-pl/buy/porownaj-pakiety... (wiersz licencja na)
Anita F.

Anita F. HR Manager @Egnyte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Dziękuję!:)
Anna Bujała

Anna Bujała PR & Marketing
manager

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Czyli wersja dla firmy to minimum 1199 zł (dla zaledwie jednego stanowiska)?

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Anna B.:
Czyli wersja dla firmy to minimum 1199 zł (dla zaledwie jednego stanowiska)?

w zasadzie tak. Tj. daje się ją kupić taniej. To jest cena jaką MS daje dla end-usera ze strony.
Np. w hurtowniach cena to jest około 900 zł.
w sklepach też coś koło tego: http://www.x-kom.pl/p/123671-oprogramowanie-biurowe-mi...
http://www.komputronik.pl/product/181104/Oprogramowani...

Ja osobiście używam raczej wersji płatnej co roku (razem z kontem Exchange/Lync/SharePoint) po 550 zł rocznie -- dla mnie ma to sens -- i ona dotyczy 5 MOICH komputerów/laptów/telefonów.Ten post został edytowany przez Autora dnia 04.11.13 o godzinie 18:07
Anna Bujała

Anna Bujała PR & Marketing
manager

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Hmm, nie tanio. Przemyślę obie opcje. Dziękuję.

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Nie twierdzę że tanio. Ale kupienie od reselera nie od MS ze strony to obniżka na poziomie 250 zł przy wersji "dla domu i biznesu". Bo zajrzałaś w podane przeze mnie odnośniki, prawda? Populistycznie można powiedzieć że z VAT-em to trochę powyżej połowy płacy minimalnej.
Oczywiście jeśli potrzebujesz czegoś do pracy z biurowej to może starczą LibreOffice, IBM Lotus Symphony, czy KingOffice.
Karol Witek

Karol Witek Tarendo - IT
consulting /
rozwiązania w
chmurze

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Witam Panią,

można się jeszcze zastanowić nad kupnem Office 365 w abonamencie. Od razu dostaje się kilka fajny opcji (firmowa poczta <<50GB>>, komunikator Lync, profesjonalna wersja SkyDrive itp).
Jeśli wystarczy Pani Office dostępny tylko online to kosztuje to 4,10 EUR/mc/użytkownika. Jeśli chce mieć Pani wersję na komputer (taki klasyczny Office) to kosztuje to 10,40 EUR/mc/użytkownika. Fajne jest to że w żaden sposób nie trzeba zajmować się kwestiami technicznymi (utrzymanie systemów serwera itp) czy aktualizacjami (zawsze najnowsza wersja).
Więcej: http://office.microsoft.com/pl-pl/business/porownaj-pl...

Jeśli ma Pani jakieś pytania czy wątpliwości jak to zrobić proszę o kontakt.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Dzień dobry
Ja bym raczej celował w wersję Office 365, bo dzięki temu wydatki rozkładają się miesięcznie, a poza tym są niskie, w stosunku do tego co dostajemy.
Ceny i zawartość różnych wersji oprogramowania Office 365 mozna znaleźć na stronie:
Licencje dla małych firm

Jedna licencja dla Office to koszt zaledwie około 4 Euro miesięcznie, co jest ceną bardzo niską.
ewentualnie można spróbować wersji z pełnym pakietem Office instalowanym lokalnie, wystarczy wejść na stronę Microsoft i przetestować (30 dni zupełnie za darmo i bez zobowiązań:

Przetestuj Office 365 za darmo

Polecam :)

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Michał D.:
Dzień dobry
Ja bym raczej celował w wersję Office 365, bo dzięki temu wydatki rozkładają się miesięcznie, a poza tym są niskie, w stosunku do tego co dostajemy.

żartujesz, prawda? masz koszt lifetime na poziomie 850 zł brutto, vs 500 zł rocznie. bo te 4 EUR miesięcznie to jest wersja bez Office desktopwego (a to o niego chodziło).

Tak, proponowany przez Ciebie produkt ma swoje zalety. Ale nie dla pytającej. Piszemy o soho, nie o inwestycji na masową skalę (gdzie zmieniamy inwestycję w koszty operacyjne). I o tym że co prawda MS bardzo by chciał by baza oprogramowania wymieniała się co roku, ale w praktyce (widać po walce w wyrugowaniem XP) organizacje wolą raczej pięcioletni i dłuższy cykl inwestycyjny.

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Ziemek B.:
masz koszt lifetime na poziomie 850 zł brutto, vs 500 zł rocznie. bo te 4 EUR miesięcznie to jest wersja bez Office desktopwego (a to o niego chodziło).

Zależy od podejścia :) Teraz kupujesz wersję life time, ale prawda jest taka że jak wyjdzie nowa wersja Office za 3 lata, to fajnie by było się przesiąść na nową i bardziej funkcjonalną. Ja zawsze tak robię.

Jaką wersję masz na myśli mówiąc o 850 zł brutto? Nawet wersja dla domu i małych firm to koszt 1200 zł:
http://office.microsoft.com/pl-pl/kup-pakiet-microsoft...
I w takiej sytuacji wolałbym wydać te 400-500 Euro rocznie, ponieważ po trzech latach też mam koszt rzędu 1200, ale dostaję o wiele więcej niż tylko wersja pudełkowa i koniec.

Ale faktycznie zależy to od potrzeby. Autorka pytania mogła mieć nieco inny cel przeznaczenia takiego pakietu :)Ten post został edytowany przez Autora dnia 21.11.13 o godzinie 12:17

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Michał D.:
Zależy od podejścia :) Teraz kupujesz wersję life time, ale prawda jest taka że jak wyjdzie nowa wersja Office za 3 lata, to fajnie by było się przesiąść na nową i bardziej funkcjonalną. Ja zawsze tak robię.

Naprawdę? Czy pracujesz dla partnera MS i w swojej podstawowej działalności korzystasz z programu partnerskiego (wymuszającego upgrade).
Jaką wersję masz na myśli mówiąc o 850 zł brutto? Nawet wersja dla domu i małych firm to koszt 1200 zł:
http://office.microsoft.com/pl-pl/kup-pakiet-microsoft...

Tak, to jest cena zakupu od MS przez stronę. Przytaczałem odnośniki do 2 uznanych sklepów które ten sam produkt sprzedają nie po 1200 a poniżej 850 zł. Brutto. I to norma: strona jest la wyjątkowo mało elastycznych klientów.
I w takiej sytuacji wolałbym wydać te 400-500 Euro rocznie, ponieważ po trzech latach też mam koszt rzędu 1200, ale dostaję o wiele więcej niż tylko wersja pudełkowa i koniec.

Przeczytałeś całą dyskusję, czy tylko pierwszy post sprzed kilku miesięcy, a ta naprawdę całe Twoje zabranie głosu miało służyć rozsianiu linków afiliacyjnych? I naprawdę uważasz że dla jednosobowej działaności konieczne są licencje enterprise. (500 EUR rocznie? Ja pisałem o cenie 500 zł rocznie bo 4.2 * 10 EUR * 12 = 504. Plus VAT oczywiście).

konto usunięte

Temat: Office dla jednoosobowej działalności gospodarczej

Nie, nikt na mnie nie wymusza aktualizacji i mówię o korzystaniu z office zarówno w wersji dla firm, jak i wersji domowej. Sam korzystam w domu z Office i nie korzystam z jednej wersji przez 10 lat tylko aktualizuje w momencie, gdy pojawi się nowa wersja.

Następna dyskusja:

Nowe grupy dla Office




Wyślij zaproszenie do