Agnieszka Lach

Agnieszka Lach praktykuję :D

Temat: Pomoc mile widziana :)

Hej :), piszę do kolegów i koleżanek, którzy na pewno dużo swobodniej czują się w tematyce PR i Marketingu, z małą prośbą o podpowiedzi.
firma, w której praktykuje zmienia właśnie swoją siedzibę i w związku z tym uczyniono mnie osobą odpowiedzialną za stronę marketingową itp. (należy dobrze wykorzystać zmianę miejsca siedziby, w celach typowo promocyjnych:). pomyślałam o artykułach sponsorowanych, listach informacyjnych do klientów (obecnych i potencjalnych)...no ale to troszkę za mało :( macie pomysły co jeszcze można byłoby w tej sprawie zrobić?
z góry dzięki za pomoc

Temat: Pomoc mile widziana :)

a ile masz na to pieniędzy :)
Agnieszka Lach

Agnieszka Lach praktykuję :D

Temat: Pomoc mile widziana :)

szczerze mówiąc na razie odbyły się tylko rozmowy wstępne (bez mówienia o budżecie). chociaż i tak biorąc po uwagę, że jesteśmy małą firmą nie spodziewam się kokosów :). teraz najważniejsze są pomysły, które mogłabym podsunąć przełożonym (a tym samym zyskać w ich oczach - troszkę dzięki Waszej pomocy :D), rzeczy które mogłabym zorganizować małym nakładem kosztów (oczywiście przy dużym zaangażowaniu z mojej strony :).

konto usunięte

Temat: Pomoc mile widziana :)

Nie rozumiem co ma piernik do wiatraka? Czy zmiana miejsca siedziby radykalnie wpłynie na efektywność firmy? Chyba nie, zważywszy na to, że teraz pewnie nie pracujecie w szałasie. ;-)
Zmiana miejsca siedziby firmy to informacja ważna dla jej kontrahentów. Reszta rynku ma to zwyczajnie w tylnych rejonach ciała. Media można tym zainteresować, lecz pod warunkiem, że przenosicie się na Wawel i od tej pory nie ma tam wstępu żaden turysta. ;-)Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 18.09.08 o godzinie 10:11
Agnieszka Lach

Agnieszka Lach praktykuję :D

Temat: Pomoc mile widziana :)

no a jednak ma i to bardzo wiele :P nie pracujemy w szałasie :P, ale zmiana siedziby ma na celu wzrost prestiżu naszej firmy. Oczywiście, że najważniejsze to poinformowanie naszych klientów o zmianie,ale tym może zająć się przedstawiciel firmy poprzez kontakt bezpośredni.uważam jednak, że taką zmianę stanu rzeczy można również wykorzystać do promocji firmy (zwłaszcza, że zmiana siedziby w naszym przypadku wiąże się z możliwością zawiązania nowej współpracy "międzynarodowej" :D i ten fakt chcielibyśmy wykorzystać... :)Agnieszka Lach edytował(a) ten post dnia 18.09.08 o godzinie 10:36

Temat: Pomoc mile widziana :)

to zaproś ich na otwarcie biura, wyslij podziekowanie za przybycie, ew. informację o zmianie siedziby w formie pocztówki ze zdjęciem budynku (jesli jest prestiżowy) albo wnętrza (jesli ładne) może drobne ogłoszenie informaycjne w prasie, którą czytują Wasi klienci?
Magdalena Cieplińska

Magdalena Cieplińska Promocja, PR,
Marketing

Temat: Pomoc mile widziana :)

Zgadzam się z Grzegorzem, nie wiem czy siedziba firmy może wpłynąć na to czy nawiążecie współpracę międzynarodową czy nie!!!! mail ze zdjęciem nowej siedziby, ewentualnie wymień plusy nowej siedziby i wystarczy.
Ja dostaję takich maili dziennie kilka, ale w żaden sposób nie myslę o zmianie siedziby jako o szansie nawiązania współpracy lub polepszeniu obecnej!!!!
Monika K.

Monika K. Green Stream
Communication S.A.

Temat: Pomoc mile widziana :)

zmiana siedziby firmy na większą, bardziej prestiżową lokalizację to element jej rozwoju - i tak sprzedawałabym ten temat...

nie wiem, czy ma to jednak coś wspólnego z media relations - może tyle, że warto rozesłać krótkie info do współpracujących/zainteresowanych dziennikarzy o nowych danych kontaktowych (jeśli zmieniacie nr telefonów, oczywiście).

polecam casy dużych, poważnych graczy - ci potrafią wykupić nawet kolumny w najpopularniejszych dziennikach, aby poinformować o zmianie siedziby. ale zgadzam się z przedmówcami - to działanie bezpośrednio bardziej prestiżowe. i warto to powiedzieć głośno osobom, do których raportujesz w firmie :).

Następna dyskusja:

pomoc w mgr




Wyślij zaproszenie do