Adam Kleczewski
Hanna
Jankowska
DIPLOMUS usługi
marketingowe
Temat: Co macie do powiedzenia a temcie marketingu na forach...
Tematyka warta poruszania, bo to już bardzo powszechne zjawisko. Kiedyś płaciło się agencjom PRowym za krótkie informacje prasowe a dziś zakładamy blogi, FP, piszemy komentarze i wypowiadamy się na forach. Kiedyś robili to dziennikarze a dziś może każdy. I chyba tu jest jakiś kawałek prawdy. Jak każdy to i poziom różny.Osobiście nie chciałbym, żeby o mnie "każdy" coś pisał.
Marketing szeptany w polskim wydaniu: http://innews.pl/informacja_prasowa/Jak-opanowac-dysku...
Patryk
Rykała
copywriter, Słowa
trafiają w cel
Temat: Co macie do powiedzenia a temcie marketingu na forach...
Nie, nie każdy może i nie każdy powinien. Wiele osób nie potrafi posługiwać się poprawnie językiem polskim, to również problem niektórych marketingowców. Dlatego rynek usług wspierających dział marketingu jest niezbędny.Poziom jest zróżnicowany - tak, w przypadku prywatnych komunikatów, ale nie ma miejsce na niską jakość języka w komunikatach profesjonalnych, firmowych, oficjalnych.
Katarzyna
G.
MARKETING I PR I
E-COMMERCE
Temat: Co macie do powiedzenia a temcie marketingu na forach...
Na czym polega marketing szeptany?Jest wiele definicji tego narzędzia. Buzz marketing to przede wszystkim umiejętny i ukierunkowany na dokładny target impuls. Impuls, który ma spowodować, że ludzie zaczną rozmawiać o produkcie, usłudze czy wydarzeniu. A potem w naturalny sposób głosić o nim „dobrą nowinę”, czyli pozytywne opinie. Sytuacją idealną jest, gdy dyskusję podejmują osoby znane w danej społeczności, a ich ważny głos jest tożsamy z głosem komentowanej marki. Stąd też częstą praktyką jest wyszukiwanie „żywych reklam”, czyli liderów opinii, nazywanych też często trendsetterami. Wbrew powszechnej opinii ich działania nie ograniczają się tylko do świata mody i modnych klubów. Często to bloger-podróżnik, uzbrojony w aparat znanej marki, który przemierza piękne okolice jednego z atrakcyjnych turystycznie regionów Polski. W tym przypadku nie tylko kreuje zainteresowanie modelem sprzętu robiącego tak ładne zdjęcia, ale także wspomaga coraz popularniejszy w ostatnich latach marketing miejsc. http://adnews.pl/marketing-szeptany/
Podobne tematy
Następna dyskusja: