Robert Krzysztof
Warzyński
Czasami trzeba
pozwolić aby los
wskazał miejsce w
życiu
Temat: Marketing i Promocja metodą "Kopiuj- Wklej"
Od pewnego czasu opuściłem "Marketing i Promocja". Pomimo tego z pozycji widza baczę czy pojawia się coś warte uwagi. Niestety od kilku lat mam podobne przemyślenia.Odnoszę wrażenie, iż:
1. Albo nasi "marketingowcy" są leniwi- liczne przykłady metody "kopiuj-wklej" - projekty reklam premier kinowych, modeli samochodowych.
2. Albo mamy czas surferów tzn. nie orientuję się o co w tym chodzi ale jakoś balansuje i biorę kasę.
Od razu zaznaczę, iż nie zamierzam uogólniać. Bo nie wszędzie tak jest. Jednak ze swojego doświadczenie ( pracowałem ponad 4 lata w wydrukach reklamowych) i współpracy z domami mediowymi i agencjami reklamowymi mogę śmiało powiedzieć, iż często dobry lans a nie wiedza decydują o stanowisku i wypłacie.
Czy może być lepiej? Czy polski marketing, promocja, reklama może być bardzie kreatywny?
Mieliśmy wspaniałą szkołę plakatu, która nie została w żaden sposób wykorzystana. Mamy świetnych grafików.
Dlaczego wciąż mamy do czynienia z metodą "Kopiuj- wklej"?