Temat: jaki model rozlicznia reklamy najkorzystniejszy dla obu...
Ryszard S.:
Katarzyna Iwaniuk:
Generalnie informacja idzie od producentów i duzych dystrybutorów części do warsztatów motoryzacyjnych, oskp, sklepów motoryzacyjnych i mniejszych hurtowni motoryzacyjnych...
Alexa cienka jak na taki serwis, dwie odsłony na userów tez niewiele, czas przebywania na stronie w granicach 2-3 minuty. Sądziłem, że będzie lepiej, ale może Alexa kłamie.
Alexa prowadzi ranking najpopularniejszych stron w internecie wg języka, kraju itp., jednak zliczanie statystyk oparte jest na programie szpiegującym – Alexa Toolbar.
Strony występujące w serwisie Alexa pojawiają się na wyższej pozycji niż pozostałe, zaś w obliczaniu statystyk nie są w ogóle brane pod uwagę połączenia RSS, HTTPS i wszelkie transakcje nie związane z protokołem HTTP. Oznacza to, iż bardziej zainteresowani bezpieczeństwem bądź wolnym oprogramowaniem użytkownicy w statystykach Aleksy są pomijani. Skutkiem tego statystyki Aleksy mogą zaniżyć faktyczną wartość ruchu na niektórych ze stron.
żródło: wikipedia ;)
Świadomie rezygnujecie z entuzjastów motoryzacji? A jednocześnie reklama kierowana również do nich.
nie rezygnujemy, zajmujemy się tym na czym dobrze sie znamy, a dobrze znamy się na częściach... samochody pozostawiamy specjalistom od samochodów ;)
Poza tym mamy jeszcze dwa serwisy http;//www.truckfocus.pl - skierowany do specjalistow z branży cieżarowej i
http://carfocus.pl skierowany do laika - kierowcy i fascynata samochodów ;)- ten ostatni to najmłodsze dziecko i dopiero się rozwija, dlatego tu prosze o wyrozumiałośc :)
Katarzyna Iwaniuk edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 12:02