Temat: Jaki engine najlepszy do monitorowanie i analizy...
jak ktoś danymi o ruchu na swojej stronie lubi się dzielić z wyszukiwarką to analitics.
Ja używam stat24 wersja stat biznespro
Analitics nie będę używał bowiem nie bardzo mi się uśmiecha dostarczać jeszcze więcej danych na temat ruchu na stronie.
Ogólnie e-biznes jest mocno użależniony od firmy google a powiększanie tego jeszcze bardziej nie jest wskazane.
Większośc znanych mi sklepów nie zastanawiało sie nigdy czym jest
search arbitrage - a w wypadku wyszukiwarki Google i jej kluczowej pozycji na rynku wyszukiwarek należy swoją uwagę skupić na alternatywnych formach promocji biznesu internetowego.
Gdyby mi ktoś dzisiaj powiedział że jego strona/e-sklep jest warto 100 tyś bowiem przynosi 10 tyś złotych miesięcznie a będzie tak jeszcze zarabiać - zapytałbym krótko - skąd posiada ruch.
Odpowiedź znana wszystkim - Search Google - więc stabilność takiego biznesu jest bardzo mała.
No i pojawia się tutaj pojęcie search arbitrażu - czyli jak zniwelowac skutki uboczne spadku ruchu z kluczowej wyszukiwarki szukając alternatywch źródeł dostarczania ruchu tematycznego.
Mowa o statystykach - więc nawet jeżeli Analitics jest dobrym darmowym narzędziem to nie oszukujmy się nie został zakupiony ten system bo google tak kocha internautów i chciał im dać super narzędzie za free gdzie statystyki w nim kosztowały ogrom kasy.
Chodzi o dane, dane pozwalające jeszcze bardziej analizować ruch internautów a jednoczesnie nim sterować.