konto usunięte
Temat: hellp !!
mam problem z moim sprzętem.... oczywiście za całość odpowiedzialna jest firma ACER.a mianowicie od lutego już 3 raz jest reklamowana płyta główna :(
pierwsze dwie gwarancje zostały uwzględnione bez problemu a problem pojawił sie podczas trzeciej..
w czwartek otrzymałam NIBY naprawiony sprzęt od kuriera a w piątek rano został ponownie wysłany po raz trzeci już na te sama usterkę.
no i teraz zaczynają sie cyrki...
wg gwarancji firma powinna wymienić mi sprzęt na nowy podczas 3 reklamacji tej samej części.
wczoraj telefonowałam do Acer z zapytaniem co się dzieje i czemu tym razem tak długo to wszystko trwa.. usłyszałam ze komputer został zalany jakimś płynem i gwarancja nie obejmuje naprawy więc koszt wynosi 1200zł i zostaję nim obciążona albo pokrywam koszty transportu i dostaję piszczący sprzęt za 110zł lub złomują go bezpłatnie..
użytkownikiem komputera jestem tylko ja a z racji iż mieszkam sama to wiem o wszystkim co sie z nim dzieje i DAJĘ SOBIE RĘKĘ UCIĄĆ że laptop nie został zalany w żaden sposób. jestem oburzona całą tą sytuacją i mam zamiar napisać odwołanie/reklamację (czy jak to tam zwał) od ich decyzji i poprosić o zwrot gotówki lub ewentualnie o wymianę sprzętu na nowy.
czy może ktoś z was był w podobnej sytuacji? pisaliście już takie pisemko?
czy może radzicie mi inne rozwiązanie?