Bogumiła
S.
ET LOGISTIK - usługi
TSL w kraju
Adam Dąbrowski Administrator IT
Temat: Z53F
Ojj... to stary już notek :(Ale warto zadzwonić do ORIKI i spytać czy mają może coś takiego na sprzedaż:
http://www.orika.pl/index.php?id=240&d=192
Pozdrawiam!
konto usunięte
Temat: Z53F
Orika nawet jeśli ma taką obudowę to chce pewnie za nią więcej niż jest warty nowy, najtańszy laptop.W Orice wymiana pokrywy matrycy do Asusa M6000 kosztuje 649 PLN a klawiatura do laptopa ( nie pamiętam modelu ) to koszt ponad 250 PLN bez wymiany. Spróbować można ale obawiam się że z nimi nie warto robić interesów.
W związku z wątkiem :
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=3&model=F...
może warto zadzwonić do infolinii Asusa i zapytać czy wymiana tej obudowy nie powinna odbyć się jednak na koszt producenta?
Mnie także pękła obudowa w dwóch miejscach w Asusie, mimo że laptop praktycznie nigdy nie ruszał się z biurka.
To jest główny powód dla którego już nigdy nie polecę tej marki znajomym.
Maciej
Mikolajczyk
Key Account Manager,
Micro-Star
International ( MSI)
Temat: Z53F
Pozostaje allegro lub autoryzowany serwis Asusa, tylko wówczas wiąże się to z wysyłką sprzętu do nich.
Bogumiła
S.
ET LOGISTIK - usługi
TSL w kraju
Temat: Z53F
Dzięki,jeśli chodzi o Orikę, to widzę że odcina się od ASUSA i zamieszcza komunikat:
UWAGA!!!
Informujemy użytkowników produktów firmy ASUS (notebooki, PDA, monitory LCD), że od dnia 1 marca 2007 pomoc techniczna, zgłaszanie usterek wyżej wymienionego sprzętu i informacja o sprzęcie będącym w naprawie realizowana jest przez Centrum Obsługi Klienta firmy ASUS w Warszawie pod numerem telefonu 022 571 80 40
Składam zapytanie serwisowe na: http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx?SLanguage=p...
a w między czasie zbieram na nowego laptopa... :[
Pozdrawiam!
Maciej
Mikolajczyk
Key Account Manager,
Micro-Star
International ( MSI)
Temat: Z53F
Bogumiła B.:
Dzięki,
jeśli chodzi o Orikę, to widzę że odcina się od ASUSA i zamieszcza komunikat:
UWAGA!!!
Informujemy użytkowników produktów firmy ASUS (notebooki, PDA, monitory LCD), że od dnia 1 marca 2007 pomoc techniczna, zgłaszanie usterek wyżej wymienionego sprzętu i informacja o sprzęcie będącym w naprawie realizowana jest przez Centrum Obsługi Klienta firmy ASUS w Warszawie pod numerem telefonu 022 571 80 40
Składam zapytanie serwisowe na: http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx?SLanguage=p...
a w między czasie zbieram na nowego laptopa... :[
Pozdrawiam!
Orika się nie odcina od Asusa. OD 1 marca 2007 Asus usprawnił działanie serwisu, powstało wsparcie techniczne. Reklamacje zgłasza się poprzez infolinię a Asus decyduje do którego serwisu trzeba odeslać sprzęt. http://asus-polska.pl