konto usunięte

Temat: matryca w laptopie

Kilka dni temu zakupiłam jako osoba fizyczna prowadząca działalność nootebooka firmy toshiba satellite model A200-1M5 poprzez sklep internetowy, towar odebrałam osobiście - rzecz w tym, że mam małego, czerwonego pikselka martwego... który doprowadza mnie doszewskiej pasji odkąd zwróciłam na niego uwagę, ponieważ należę do osób nieco nierwowych ;)
chciałam wymienić, odstąpić i oddać wzamian za zapłaconą gotówkę ale pan sklepikarz szeroko wytłumaczył mi na mailu, że niestety ale matryce montowane w laptopach są IIgiej kategorii, i mają prawo - zgodnie z normą ISO i podali link: http://www.lcdinfo.pl/artykul-iso.php - być "upośledzone".

Czy to naprawdę prawda z tymi matrycami? Czy już zawsze będę miała ten czerwony kropek?

konto usunięte

Temat: matryca w laptopie

Dobrze gada z pikselami, w dokumentach do komputera również masz dołączone te normy. Przy zakupie przez internet możesz zwrócić towar do 14dni bez podawania przyczyny. Nie wiem natomiast jak to się ma jeśli odebrałaś sprzęt osobiście. Co do piksela można próbować z nim walczyć.
http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=7&id=121344

Powodzenia :)
Jakub Rudek

Jakub Rudek Director, Priority
One!

Temat: matryca w laptopie

Niestety na wady tzw. klasyII nie jest udzielana gwarancja. Jednocześnie mogę nadmienić że w każdym momencie kupujący może zwrócić sprzęt do sprzedawcy nie podając przyczyny o ile jest on nierozpakowany nie nosi śladów używania i w terminie do 30 dni. (o ile dobrze pamiętam)
Próbuj też w serwisie toshiby coś wywalczyć.
W razie problemów z serwisem w toshibie daj znać ( o ile masz podbitą gwarancję) może coś mi jako ich dystrybutorowi uda się załatwić ;)

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: matryca w laptopie

Sprzęt firmy Toshiba nie ma karty gwarancyjnej, w Polsce gwarancją jest dokument zakupu,
Serwis toshiby odeśle do norm dołączonych do dokumentacji komputera
Jedyny sposób na rozwiązanie problemu jeśli chodzi o wymianę kompa bądź zwrot kasy to próba dogadania się ze sprzedawcą. Metodami pokojowymi lub z jakiegoś kodeksu. Natomiast na 100% wypalony piksel nie jest powodem do wymiany lub zwrotu komputera.

konto usunięte

Temat: matryca w laptopie

raaaaaany... to znaczy, że będę musiała jednak patrzeć na tą kropeczkę...

miłego dnia
Łukasz R.

Łukasz R. Senior Security
Engineer at AtoS
Poland

Temat: matryca w laptopie

Na Twoim miejscu sprobowalbym ze sposobem zaproponowanym przez Wojtka Baranskiego. Ostatnio czytalem o ratowaniu subpixeli/martwych pixeli i powiem, ze jesli nie mozesz oddac lapka na gwarancje to nie zaszkodzi sprobowac zapuscic na noc magicznego rozblokowywacza. A noz a widelec sie uda (z tego co pamietam 60% tego typu przypadkow daje sie uratowac, wiec sprobuj!). Powodzenia.
Anna G.

Anna G. redaktor map /
obserwator stereo

Temat: matryca w laptopie

Wojtek B.:
>
http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=7&id=121344

Bardzo ciekawy arykuł :)

konto usunięte

Temat: matryca w laptopie

Ania G.:
Bardzo ciekawy arykuł :)

no ciekawy :), jak tylko wpadnie mi w ręce jakiś komp z wywalonym pikselem na stówę sprawdzę czy pomoże :)

konto usunięte

Temat: matryca w laptopie

ha!
a sprawdzę go już jutro :)
kto wie... może wywali mi matrycę do góry pikselami ;)
Łukasz R.

Łukasz R. Senior Security
Engineer at AtoS
Poland

Temat: matryca w laptopie

Wojtek B.:
Ania G.:
Bardzo ciekawy arykuł :)

no ciekawy :), jak tylko wpadnie mi w ręce jakiś komp z wywalonym pikselem na stówę sprawdzę czy pomoże :)

hehe, ja to samo. co najlepsze pixele mozna odratowac nawet w komorkach. mam akurat takowe w mojej n6600 (zielony i czerwony), ale moj pech, ze midlet w javie nie chcial chodzic, bo na pewno pomeczylbym telefon :D.

Następna dyskusja:

Panel w laptopie




Wyślij zaproszenie do