Mateusz
O.
.NET Developer w
Ceneo Sp. z o.o.
Temat: Zakup drukarki fiskalnej, zapis w KPIR, odliczenie...
Witam ;)Mam problem... niby wszystko teoretycznie wiem, ale gdy czytam niektóre posty na różnych forach to mam coraz więcej wątpliwości i wolę zapytać tutaj. Chciałbym dostać jednoznaczną odpowiedź :) Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.
Otóż...
zakupiłem drukarkę fiskalną o wartości 1 889,10 zł netto
na fakturze oprócz drukarki fiskalnej znajduje się jeszcze oprogramowanie do firmy.
W sumie faktura na: 2 652,10 zł netto.
Mam w związku z tym pytania:
- Czy dobrze zrobię jeśli całą kwotę netto z tej faktury wpiszę w jednej pozycji w KPiR w kolumnie 13. (pozostałe wydatki) ??
- Czy powinienem to oprogramowanie i drukarkę fiskalną wpisać do ewidencji środków trwałych i amortyzować?
Pytania banalne, odpowiedzi pewnie też ;) Ale proszę, wybaczcie początkującemu, który stawia swoje pierwsze kroki w tym zawiłym, podatkowym świecie :)
Obiecuję, że jeśli zarobię wystarczająco to wynajmę biuro rachunkowe :)