Ela
M.
Product Manager,
Galderma Polska
Magdalena K. Perspektywy
Temat: Zmiana opakowania
na pewno, ale musisz napisać znacznie więcej o produkcie :)
Ela
M.
Product Manager,
Galderma Polska
Temat: Zmiana opakowania
Ok. Jest to dermokosmetyk, specjalna emulsja do mycia wrażliwej skóry twarzy. Polecana gł. w tądziku zwykłym i różowatym, atopowym zapaleniu skóry, alergicznym zapal.skóry itp.Nie wymaga spłukiwania wodą, nie zawiera środków zapachowych. Można kupić tylko w aptece, ale bez recepty.
Op. 200ml, cena ok 35zł
Mogę Ci wysłać, jeśli powiesz gdzie :-)
Magdalena K. Perspektywy
Temat: Zmiana opakowania
targetem rozumiem mimo wszystko są lekarze?bo jeśli tak, to obawiam się, że pudełko nie ma znaczącego (jeśli ma w ogóle) wpływu... Oni chyba jedna kierują się czym innym przypisując lek pacjentom
a) własnymi korzyściami (przykro mówić, ale tak jest)
b) rzeczywistymi zaletami, łatwością uzyskania wiedzy na temat produktu, zapamiętania tej wiedzy i nazwy leku...
Być może rzeczywiście warto zaskoczyć opakowaniem.
W takiej sytuacji kształt pozostawiłabym raczej standardowym (chyba, że jest to np. okrągła buteleczka, a co Wam szkodzi zaprojektować własny wykrojnik i zrobić pudełko w kształcie walca?).
Design opakowania uzależniłabym od dalszego targetu - kto to trzyma w rękach ostatecznie? Jeśli młody człowiek, to zaszalejcie! I lekarz zwróci uwagę, a młodzież przynajmniej uzna za "swoje" :)
Jeśli jednak chcecie zachować renomę leku, to pozostawcie standart wyglądu, prostota i estetyka + bardzo ładna papierowa torebka np. ekologiczna szara z niewielkim nadrukiem jakiś symboli czy grafik związanych z opakowaniem leku.
PS. leku nie chcę, ale jak będziecie zlecać grafikę do wykonania pudełka, albo stronę www - to pisz do mnie! :)Magdalena Kałużna edytował(a) ten post dnia 24.05.07 o godzinie 21:14
Piotr
Wolff
Właściciel, STUDIO
77 Produkcja
Audio-Wizualna
Temat: Zmiana opakowania
NO musze tu poprzeć wypowiedź Pani Magdy. Jeśli targetem są lekarze i nie jest to produkt typowo przeznaczony pod sprzedaż to kszatł opakowania itp., mają przeciętne znaczenie.Jeśli jednak to nie jedyny cel, to zapraszam do współpracy.
Pozdrawiam
Piotr Wolff
Krzysztof
Janus
account manager,
PIOBAR
Temat: Zmiana opakowania
moim zdaniem.. ważniejsze od wstepnej promocji samego opakowania, będzie pojawienie się na sympozjach medycznych. Nalezy konkretnie dobrać grupę docelową, i wtedy masz wszystkich w jednym miejscu.Pozbierasz sugestie, wypływające od samych zainteresowanych - sądzę iż, to jest najlepsza metoda. Sam brałem udział w tego typu projekcie.
Pozdrawiam
Krzysztof
Janus
account manager,
PIOBAR
Temat: Zmiana opakowania
Piotr W.:Jeśli targetem są
lekarze i nie jest to produkt typowo przeznaczony pod sprzedaż to kszatł opakowania itp., mają przeciętne znaczenie.
Moim zdaniem, jęzeli wchodzimy na rynek z nowym produktem, to samo opakowanie ( jego wizualna jakość )jest również ważna ( nie można bagatelizować ). Proszę zwrócić uwagę iż, klientem DOCELOWYM nie jest lekarz.. lecz jego pacjent.
konto usunięte
Temat: Zmiana opakowania
Ela M.:
Ok. Jest to dermokosmetyk, specjalna emulsja do mycia wrażliwej skóry twarzy. Polecana gł. w tądziku zwykłym i różowatym, atopowym zapaleniu skóry, alergicznym zapal.skóry itp.
Nie wymaga spłukiwania wodą, nie zawiera środków zapachowych. Można kupić tylko w aptece, ale bez recepty.
Op. 200ml, cena ok 35zł
Mogę Ci wysłać, jeśli powiesz gdzie :-)
mi też możesz wysłac? :)
Magdalena K. Perspektywy
Temat: Zmiana opakowania
Krzysztof J.:
Piotr W.:Jeśli targetem sąlekarze i nie jest to produkt typowo przeznaczony pod sprzedaż to kszatł opakowania itp., mają przeciętne znaczenie.
Moim zdaniem, jęzeli wchodzimy na rynek z nowym produktem, to samo opakowanie ( jego wizualna jakość )jest również ważna ( nie można bagatelizować ). Proszę zwrócić uwagę iż, klientem DOCELOWYM nie jest lekarz.. lecz jego pacjent.
a czytałeś całą moją wypowiedź?
"Design opakowania uzależniłabym od dalszego targetu"
konto usunięte
Temat: Zmiana opakowania
Krzysztof J.:
Piotr W.:Jeśli targetem sąlekarze i nie jest to produkt typowo przeznaczony pod sprzedaż to kszatł opakowania itp., mają przeciętne znaczenie.
Moim zdaniem, jęzeli wchodzimy na rynek z nowym produktem, to samo opakowanie ( jego wizualna jakość )jest również ważna ( nie można bagatelizować ). Proszę zwrócić uwagę iż, klientem DOCELOWYM nie jest lekarz.. lecz jego pacjent.
Kreowanie identyfikacji wizualnej produktu jest istotne na każdym jego etapie, różne są natomiast formy trade marketingowe oraz ogólna promocja wraz z jej całym wsparciem.
Stwierdzenie, iż dla lekarza opakowanie/kształt flakonu etc nie jest ważne jest z założenia błędne. Lekarz jak każdy inny konsument zwraca uwagę na każdy element i nie jest odporny na mechanizmy reklamowe.
Oczywiście możemy idealizować i przyjąć, iż lekarze będą zwracac uwagę jedynie na jakość/skuteczność produktu.
Przyjmując założenie tego typu pominiemy jak rozumiem także cenę produktu prawda? Oczywiście jest nieistotna prawda?;)
Różnica w dociaraniu do tego typu targetów polega na odpowiednim zapoznaniu lekarza z produktem, gdyż to on jest ogniwem łączącym nas z odbiorcą masowym.
Magdalena K. Perspektywy
Temat: Zmiana opakowania
czy nikt tu nie czyta wypowiedzi do końca???Magdalena K. Perspektywy
Temat: Zmiana opakowania
poza tym, zamiast uczepić się jednego zdania, pomoglibyście lepiej Eli w kreacji opakowania. narazie ja jedna tylko zaproponowałam jakieś rozwiązania...
Jan
Lange
Zarządzanie to moja
pasja
Temat: Zmiana opakowania
Witam serdecznie,Jako syn z rodziny lekarskiej, mogę powiedzieć, że całkiem ciekawym sposobem promocji takiego medykamentu jest pojawienie się na różnych zjazdach medycznych. Tak naprawdę wydaje mi się, że główną grupą docelową przy leku, który nie jest na receptę, są jednak mimo wszystko zarówno lekarze jak i pacjenci. Sam miałem kiedyś problem z trądzikiem i poszedłem najpierw do specjalisty dowiedzieć się jaki specyfik jest najlepszy (aczkolwiek wtedy dostałem receptę na taką "miksturkę" robioną na zamówienie).
Jeśli chodzi o przygotowanie opakowania. Jak się dobrze przyjrzymy, to większość opakowań od leków jednak mimo wszystko jest koloru białego, z ewentualnymi kolorowymi napisami.
Nie jestem może wybitnym specjalistą, ale jak wchodzę do apteki, to mimo wszystko w oczy rzucają mi się te "kolorowe" leki np Biovital czy cos takiego.
Możnaby pomyśleć może jeśli składnikiem są jakieś zioła to dać na opakowaniu jakiś motyw roslinny.
Pozdrawiam
jan Lange
konto usunięte
Temat: Zmiana opakowania
zróbcie zwyczajne opakowanie,ale zawińce je w ładną wstążke, żeby jak prezencik wyglądało... i dajcie hasło "spraw prezent dla swojej skóry" "spraw swojej skórze prezent" "prezent dla Twojej skóry" coś wten deseń
Artur
Dziedzic
właściciel, wydawca,
redaktor naczelny,
Vidart
Temat: Zmiana opakowania
A może personalizacja opakowań?Wkrótce wydajemy dwa czasopisma poświęcone opakowaniom (dla tej grupy gratis) - dla każdego czytelnika, obok ciekawej tematyki, egzemplarz czasopisma oraz atrakcyjne opakowanie z jego imieniem, nazwiskiem i firmą.
(Pierwsze w Europie spersonalizowane czasopismo wydaliśmy już prawie 5 lat temu i co pewien czas pokazujemy coś nowego).
Jeśli chcecie Państwo otrzymać takie egzemplarze prosimy po prostu przesłać nam dane osób, dla których powinniśmy je przygotować (liczba dowolna, postaramy się spełnić wszelkie prośby, w miarę kilkutysięcznego nakładu)
Adres mailowy editor4@vidart.com.pl - w temacie proszę wpisać "personalizacja"
Ponadto zachęcamy do przesyłania informacji z opisem najlepszych lub najbardziej innowacyjnych produktów, technologii i rozwiązań z branży opakowań, a nawet prezentacji osób, które osiągnęły w tej branży sukces. Najciekawsze opublikujemy.
Adres mailowy: editor2@vidart.com.plArtur Dziedzic edytował(a) ten post dnia 09.03.10 o godzinie 14:17
konto usunięte
Temat: Zmiana opakowania
wracając do problemu opakowania specyfiku... ok lekarze są bardzo ważni w drodze do klienta ALE chyba chodzi o to aby pacj.et kupował regularnie Twój lek?Więc aby zaistnieć działałabym na dwóch płaszczyznach:
1. profesjonalne podejście w prezentacji leku lekarzom sympozja, zjazdy (gratisy dla uczestników koniecznie)Fachowy opis właściwości leku.
2. ponieważ grupą docelową nie są lekarze a prawdopodobnie nastolatki opakowanie musi być "dynamiczne" (pomysł koleżanki z walcem jest godny uwagi)lidzie to na ogół wzrokowcy i aby przywiązać ich do produktu musi im podobać się jego wygląd. Póki co do głowy przychodzi mi np. coś w klimacie laboratorium chemicznego jakieś pipety fiolki i ciekawym kolorze.
Podobne tematy
-
TYPOlight webCMS » Zmiana licencji z GPL na LGPL -
-
firma IDEALNA » zmiana firmy idealnej w firmę cyniczną... -
-
Zmiennicy » Zmiana - czym jest dla was? -
-
FACECI » Zmiana roboty dla wszystkich wypalonych:) -
-
Szkolenia, konferencje, targi » Zmiana Zawodu?? -
-
Monaco » Plac Pałacowy (zmiana warty) -
-
GL - Po godzinach » Pewna i stała jest w życiu tylko zmiana... -
-
Hipnoza » Transformacja, czyli zmiana historii osobistej :) -
-
VW POLO » ZMIANA LOGO? -
-
Rekrutacja i selekcja » Product Manager - zmiana branży możliwa / korzystna? -
Następna dyskusja: