Temat: Zapraszamy do reklamy...
Jak usprawnić i skrócić żmudne czynności biurowe - kurs Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie – Microsoft Excel
Bogate możliwości arkusza kalkulacyjnego
Microsoft Office Excel czynią go pomocnym narzędziem do wielu typowych zastosowań biurowych, upraszczając i przyspieszając wykonywanie codziennych czynności w pracy. Wbrew nazwie, głównym zastosowaniem arkuszy kalkulacyjnych nie są tylko i wyłącznie wyliczenia.
Budowa zautomatyzowanych skoroszytów w programie MS Excel pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i pieniędzy (wydanych na zakupy innych programów).
Uczestnictwo w
szkoleniu daje
praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:
[list]– Wydajnie pracować z arkuszem kalkulacyjnym;
– Prawidłowo wprowadzać dane do arkusza, tworzyć i modyfikować bazy i formularze;
– Wykonywać operacje na komórkach;
– Sprawnie korzystać z funkcji;
– Dostosować środowisko arkusza MS Excel do indywidualnych potrzeb.[/list]
Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies).
Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy,
prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia.
Program szkolenia:
- Przegląd możliwości aplikacji, organizacja programu, organizacja dokumentu – skoroszytu. Terminologia i środowisko programu Microsoft Excel.
- Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy – operacje na komórkach.
- Budowanie i modyfikowanie bazy danych, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.
- Operacje na zakresach danych.
- Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych.
- Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela (matematyczne, daty i czasu, funkcje logiczne, wyszukaj itp.).
- Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań.
- Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.
- Organizacja pracy z programem Excel: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów, scalanie danych z wielu arkuszy.
Więcej informacji na temat terminów, miejsc i ceny szkoleń można znaleźć na stronie
www.it-akademia.com.pl