konto usunięte
Temat: Stłuczony ekran
Chciałem się podzielić swoją smutną przygodą z wesołym zakończeniem :)Na początku grudnia pewnego ranka odpaliłem swojego Kindle 3 generacji i okazało się, że w tajemniczych okolicznościach pękł mi ekran. Na pół. Zdziwiłem się bardzo, bo wiedząc że Kindle jest raczej badziewnej konstrukcji, bardzo na niego uważałem. Przez parę ładnych lat w żadnej z 4 generacji iphone nie udało mi się stłuc ekranu/szyby mimo licznych upadków. Kindle nigdy nie upadł, nie był ściśnięty, nic. Nie wiem co mogło się stać, ale się stało.
Napisałem do amazon.com emaila przez ich stronę wyjaśniając sytuację. Odpisali mi po 15 minutach, że tego typu problemy załatwiają telefonicznie. Podałem więc u nich na stronie swój numer. Za parę sekund zadzwonił do mnie automat, poinformował, że jestem w kolejce. Po chwili odezwała się konsultantka.
Rozmowa wyglądała mniej więcej tak (M- Mateusz, K - konsultantka):
M: Witam, w niewyjasnionych okolicznosciach stlukl mi sie ekran w Kindle
K: Czy urządzenie było upuszczone, zgniecione albo zalane?
M: Nie, nie robilem z nim nic nadzwyczajnego czego inne urzadzenia nie znoszą bez szwanku
K: Ma pan jeszcze gwarancję, zatem wyślemy panu nowe urządzenie...
Potem nastąpiła weryfikacja danych adresowych i karty kredytowej. Po tygodniu nowy Kindle przyszedł kurierem, a ja mam 30 dni na wysłanie do Amazon uszkodzonego Kindle. Amazon pokrywa koszty wysyłki sprawnego Kindle do mnie i niesprawnego do nich.
To się nazywa obsługa kilenta :D Gdybym stlukl szybe w iphonie, to nie przyjeliby do serwisu a nawet jeslito pewnie bym sie dowiedzial, ze czujniki wilgoci sa zalane i mam sie wypchac :PMateusz Jaworski edytował(a) ten post dnia 27.12.10 o godzinie 17:47