konto usunięte

Temat: nie wysyła linków aktywacyjnych - proszę o pomoc

jest kilka rozwiazan:

1. Sprawdz w ustawieniach globalnych serwisu czy masz wlaczona opcje 'Use New Account Activation' w zakladce 'Site'.

2. W ustawieniach globalnych sprawdz w zakladce 'mail' ustawienia. Masz tam 3 opcje: 'PHP mail function', 'sendmail' i 'SMTP server'. Prawdopodobnie twoj ISP zmienil cos w ustawieniach serwera i funkacja wysylania poczty ktora do tej pory uzywalas juz nie dziala.

Mozesz poprobowac ustawienia przy roznych kombinacjach (za kazdym razem rejestrowac sobie nowe konto i sprawdzac czy doszlo potwierdzenie) albo odpisz mi jaka opcje masz aktualnie tam ustawiona?

3. Ktos dodal twoj adres email wysylajacy potwierdzenia do globalnej listy spamerow i twoje potwierdzenia sa filtrowane przez filtry antyspamowe kont pocztowych. W takim przypadku musisz informowac noworejestrujacych sie by sprawdzili sobie folder SPAM czy tam przypadkiem nie trafilo potwierdzenie rejestracji.
Paulina S.

Paulina S. Koordynator Badań
Klinicznych

Temat: nie wysyła linków aktywacyjnych - proszę o pomoc

W zakładce site 'Use New Account Activation zaznaczone. Próbowałam tych trzech ustawień - bez skutku. W jednym przypadku dostałam zwrot maili :/. Folder spam też sprawdzałam... To wszystko zrobiłam wcześniej i brak mi już pomysłów.

Dzięki za odzew :)Paulina Szulc edytował(a) ten post dnia 12.05.09 o godzinie 16:17
Paulina S.

Paulina S. Koordynator Badań
Klinicznych

Temat: nie wysyła linków aktywacyjnych - proszę o pomoc

Problemu nadal nie udało mi się rozwiązać. Nie przysyła również maili z przypomnienia "zapomniałem hasła". Ponawiam więc wątek.

konto usunięte

Temat: nie wysyła linków aktywacyjnych - proszę o pomoc

wiem ,że watek jest już przedawniony ale miałem też z tym problem rozwiązaniem było sprawdzenie czy w globalnych ustawieniach i ustawieniach cb był ten sam adres e mail ja miałem w globalnych inny i w cb rejestracja inny

Następna dyskusja:

Joomla + Virtuemart - Sprz...




Wyślij zaproszenie do