konto usunięte
Temat: nie wysyła linków aktywacyjnych - proszę o pomoc
jest kilka rozwiazan:1. Sprawdz w ustawieniach globalnych serwisu czy masz wlaczona opcje 'Use New Account Activation' w zakladce 'Site'.
2. W ustawieniach globalnych sprawdz w zakladce 'mail' ustawienia. Masz tam 3 opcje: 'PHP mail function', 'sendmail' i 'SMTP server'. Prawdopodobnie twoj ISP zmienil cos w ustawieniach serwera i funkacja wysylania poczty ktora do tej pory uzywalas juz nie dziala.
Mozesz poprobowac ustawienia przy roznych kombinacjach (za kazdym razem rejestrowac sobie nowe konto i sprawdzac czy doszlo potwierdzenie) albo odpisz mi jaka opcje masz aktualnie tam ustawiona?
3. Ktos dodal twoj adres email wysylajacy potwierdzenia do globalnej listy spamerow i twoje potwierdzenia sa filtrowane przez filtry antyspamowe kont pocztowych. W takim przypadku musisz informowac noworejestrujacych sie by sprawdzili sobie folder SPAM czy tam przypadkiem nie trafilo potwierdzenie rejestracji.