Paweł Skuza Passion in IT
Temat: hosting joomla na linuxpl a DDOS
Cześć,Mam problem ze stronką na linuxpl.com. Od wczoraj nie działa, a to już jest ok 20h awarii. Obsługa tłumaczy, że serwer jest atakowany DDOSem i nic nie mogą zrobić.
Samo w sobie jest to złe, ale jeszcze gorzej wygląda obsługa klienta. Informacje w stylu, że nic nie mogą zrobić, że czekaja kiedy atak ustąpi i nie są w stanie powiedzieć kiedy to nastąpi bardzo wyglądają nieprofesjonalnie. A dziś rano zostałem potraktowany jak intruz. Prosiłem o odpowiedzenie na pytanie: co mam zrobic, by stronka zaczęła działać? (wykupić droższą usługę, przenieść się do konkurencji, cokolwiek co sprawi, że stronka bedzie widoczna) Niestety konsultant wymijał sie z odpowiedzi na to pytanie, a po 3 ponowieniu pytania się rozłączył.
Jak sobie radzicie w takich sytuacjach? Zwyczajnie zmieniacie hosting, czy próbujecie załatwić to z obsługą?