Radosław
Ś.
Senior Manager
(Talent Acquisition)
Central and Western
E...
Temat: Analityk Wsparcia Technicznego
Analityk Wsparcia TechnicznegoDo obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało:
• Monitorowanie działania systemów komputerowych i aplikacji.
• Obsługa problemów związanych z bieżącą eksploatacją systemów i aplikacji zgodnie z obowiązującymi procedurami w celu utrzymania ciągłości pracy stanowisk informatycznych w firmie.
Idealna (idealny) kandydatka (kandydat) powinna (powinien) posiadać:
• Co najmniej 3 lata doświadczenia w sektorze IT.
• Roczne doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego systemów informatycznych.
• Wiedzę dotyczącą produktów i systemów operacyjnych Microsoft (m.in. MS SQL 2000/2005, Windows Server 2000/2003, IIS, serwisy sieciowe takie jak NLB, Clustering, Terminal Services i inne).
• Znajomość takich zagadnień jak: TSQL, SQL Agent, DTS.
• Umiejętność pisania skryptów VBA, TSQL, automatyzacja zadań.
• Znajomość systemów ERP/MRP oraz CRM mile widziana.
• Wykształcenie wyższe techniczne.
• Orientację na klienta.
• Umiejętność analizy i rozwiązywania pojawiających się problemów.
• Odporność na stres.
• Umiejętność pracy w zespole.
• Zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne.
• Biegłą znajomość języka angielskiego.
Oferujemy ciekawe możliwości rozwoju zawodowego w młodym i dynamicznym zespole w przyjaznym środowisku w międzynarodowej organizacji.
Zgłoszenia mailowe zawierające życiorys i list motywacyjny w języku angielskim prosimy przesyłać na adres:
rswieton@quorum.bz