Wojciech
Przybylski
Product Manager, MWT
Solutions sp. z o.o.
Temat: Zaraportuj oszczędność czasu z gotowymi raportami w...
Zaraportuj oszczędność czasu z gotowymi raportami w SupportCenter PlusJako kierownik obsługi klienta, często czujesz, że niektóre części pracy związanej z wsparciem są powtarzalne i monotonne. Byłbyś na pewno o wiele bardziej szczęśliwy gdyby twoje narzędzie helpdeskowe zadbało o wykonywanie zadań powtarzalnych?
Funkcje reakcji zawarte w SupportCenter Plus są jednym z takich oszczędności czasu - eliminują powtarzalne czynności!
SupportCenter Plus pozwala zapisać często używane odpowiedź jako szablony powiadomień. Po zapisaniu szablonu, powiadomienie można stosować wielokrotnie dzięki zawartym zmiennym dynamicznym - personalizującym każde powiadomienie! czasu.
Rozważmy na przykład w pracę w dziale produktowym, ofert produktowych, oferty wymiany, oraz warunki zwrotu produktu można zapisać jako szablony odpowiedzi. Zamiast tworzyć te odpowiedzi ręcznie za każdym razem, zapisane w szablonach odpowiedzi można wyciągnąć z listy i z łatwością wysłać do klientów.
A skoro jesteśmy w tej dyskusji, mamy także "Rozwiązanie" pozwalające wstawić link na dole okna, które pozwala wstawić artykuły prosto z bazy wiedzy.