Marcin Tyburski Product Manager
Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk
Marcin Bojko:
Paweł Nowak:Jedyne narzędzie jakie znam i zostało w 100% zaakceptowane przez biznes to telefon 'bo na wczoraj i w podskokach' :)))
:)
Wydaje mi się że biznes jak najbardziej skorzystałby na dobrym narzędziu dla IT. Nie chodzi mi tu oczywiście o narzędzie stricte dla IT ;).Bo IT w firmie nie może istnieć bez innych działów.Dyskusyjne, zwłaszcza jeżeli biznesem podstawowym jest IT :)W dzisiejszych czasach gdzie kompetencje i ich wykorzystanie liczą się coraz bardziej to IT ma najwięcej do zaoferowania biznesowi - szkoda że tak słabo stoimy PR-owo :).Temat rzeka ;)Wracając do dyskusji - Panowie proszę mi tu nie dawać przykładów Open Source bo w przypadku korporacji, dużych firm które mają swoje procedury, muszą spełniać wszelakie normy to te oprogramowanie odpada w przedbiegach.Cóż, generalnie radziłbym spróbować ManageEngine ServiceDesk 8.0. Ma swoje wady, ale jako w miarę stabilny soft działa chyba u nas od 2008 roku, bez przestojów czy większych wtop.
Wiem że przedstawiciele MWTS czytają te fora, im więcej osób się wypowie, tym więcej mają szansy na przebijanie się z pomysłami u Hindusów ...
Zawsze możesz zapytać ;)
Panie Marcinie,
Miejmy nadzieję, że w końcu sie z nimi przebijemy :)
Na razie jest SDP 8.1 zintegrowane z DC 7.
Robiliśmy w listopadzie warsztaty z integracji - feedback pozytywny.
Czy ktoś z Was uczestniczył, poproszę o komentarz.
Pz,
Marcin