Marcin Tyburski

Marcin Tyburski Product Manager

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Marcin Bojko:
Paweł Nowak:
:)

Wydaje mi się że biznes jak najbardziej skorzystałby na dobrym narzędziu dla IT. Nie chodzi mi tu oczywiście o narzędzie stricte dla IT ;).
Jedyne narzędzie jakie znam i zostało w 100% zaakceptowane przez biznes to telefon 'bo na wczoraj i w podskokach' :)))
Bo IT w firmie nie może istnieć bez innych działów.
Dyskusyjne, zwłaszcza jeżeli biznesem podstawowym jest IT :)
W dzisiejszych czasach gdzie kompetencje i ich wykorzystanie liczą się coraz bardziej to IT ma najwięcej do zaoferowania biznesowi - szkoda że tak słabo stoimy PR-owo :).
Temat rzeka ;)
Wracając do dyskusji - Panowie proszę mi tu nie dawać przykładów Open Source bo w przypadku korporacji, dużych firm które mają swoje procedury, muszą spełniać wszelakie normy to te oprogramowanie odpada w przedbiegach.
Cóż, generalnie radziłbym spróbować ManageEngine ServiceDesk 8.0. Ma swoje wady, ale jako w miarę stabilny soft działa chyba u nas od 2008 roku, bez przestojów czy większych wtop.
Wiem że przedstawiciele MWTS czytają te fora, im więcej osób się wypowie, tym więcej mają szansy na przebijanie się z pomysłami u Hindusów ...
Zawsze możesz zapytać ;)

Panie Marcinie,
Miejmy nadzieję, że w końcu sie z nimi przebijemy :)
Na razie jest SDP 8.1 zintegrowane z DC 7.
Robiliśmy w listopadzie warsztaty z integracji - feedback pozytywny.
Czy ktoś z Was uczestniczył, poproszę o komentarz.
Pz,
Marcin

konto usunięte

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Marcin T:
Na razie jest SDP 8.1 zintegrowane z DC 7.
Ehem ... ja jeszcze nie mam... czekam. Ostatni build to 8021
Michał Panasiewicz

Michał Panasiewicz Administrator
systemów, sieci i
aplikacji.

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Paweł Nowak:
...
Wracając do dyskusji - Panowie proszę mi tu nie dawać przykładów Open Source bo w przypadku korporacji, dużych firm które mają swoje procedury, muszą spełniać wszelakie normy to te oprogramowanie odpada w przedbiegach.

Polecam rozejrzeć się bardziej, możesz się zdziwić :)
Marcin Tyburski

Marcin Tyburski Product Manager

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Bartosz Pochwat:
Paweł Nowak:
Bartosz Pochwat:

http://www.goldenline.pl/forum/2671944/monitoring-siec...

do tego screen to screen ubogie.


Bartek nie mam do tego dostępu..

Wersja 7.5 - brak agentów - w 8 już chyba są.
Nod32 blokuje ruch po sieci sdp.. support polski zaleca na każdym komputerze klienckim "odblokować wszystkie porty". - gratulacje.

Bartosz, polecam sprawdzenie tego adresu, może nie będziesz musiał odblokowywać wszystkich portów: http://support.mwtsolutions.pl/sd/AddSolution.sd?solID...

Z tego, co wiem swoje kontakty z supportem SDP zakończyłeś 2 lata temu, kiedy to testowałeś system dla firmy, w której pracowałeś. Od tego czasu sporo się zmieniło a firma w której wtedy pracowałeś używa go już trzeci rok. Mam nadzieję, że miałeś w tym swój udział :)
Pz,
Marcin
Marcin Tyburski

Marcin Tyburski Product Manager

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Marcin Bojko:
Marcin T:

Na razie jest SDP 8.1 zintegrowane z DC 7.
Ehem ... ja jeszcze nie mam... czekam. Ostatni build to 8021

Zapraszam na http://beta.servicedeskplus.com/
a jeśli trzeba wersję instalowalną - proszę o sygnał.
Pz,
Marcin
Paweł N.

Paweł N. Kierownik IT

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Michał Panasiewicz:
Paweł Nowak:
...
Wracając do dyskusji - Panowie proszę mi tu nie dawać przykładów Open Source bo w przypadku korporacji, dużych firm które mają swoje procedury, muszą spełniać wszelakie normy to te oprogramowanie odpada w przedbiegach.

Polecam rozejrzeć się bardziej, możesz się zdziwić :)


Michał pewnie masz rację kto szuka nie błądzi. Chodziło mi bardziej o formę przedstawienia oprogramowania. Demo w przypadku takiego oprogramowania jest jak najbardziej pożądanym elementem marketingu. Wdrażają to informatycy i z instalacją i konfiguracją nawet bardziej skomplikowanych modułów nie powinni mieć problemów.

Wiesz nie przekonują mnie marketingowe śpiewki na stronach - bo jak ktoś stwierdził diabeł tkwi w szczegółach a na stronach wszyscy zachwalają swoje.

Fajna dyskusja się wywiązała i na tym mi zależało - kilka osób odezwało się na PW - więc już mi jest łatwiej.

konto usunięte

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Marcin T:
Marcin Bojko:
Marcin T:

Na razie jest SDP 8.1 zintegrowane z DC 7.
Ehem ... ja jeszcze nie mam... czekam. Ostatni build to 8021

Zapraszam na http://beta.servicedeskplus.com/
a jeśli trzeba wersję instalowalną - proszę o sygnał.
Pz,
Marcin
Sygnał.

//Edit - tak przy okazji, czy ktoś może zawalczyć z tą idiotyczną manierą w SDP co do ograniczania ilości wyświetlanych znaków? Na litość, mamy rozdzielczości 1680x1050 i większe, 3/4 ekranu zajmują puste pola ... bo tak...Marcin Bojko edytował(a) ten post dnia 05.01.12 o godzinie 09:25
Filip Tomaszewski

Filip Tomaszewski Business Analyst,
LOG Systems Sp. z o.
o.

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Witam,

Jeśli chodzi o kompleksowe rozwiązanie w modelu SaaS bardzo interesującym rozwiązaniem jest Service-now.com.
Demo aplikacji:

https://mwtdemo.service-now.com/

Jest to platforma na której producent stworzył szereg aplikacji, które pozwalają na obsługę działu IT i nie tylko. Service-Now.Com posiada certyfikat Pink Elephant na 11 z 14 procesów ITIL v3. Na platformie dostępne są również out-of-the-box aplikacje wspierające HR, dział sprzedaży, zarządzanie obiektami itd.

Zaletą platformy jest elastyczność, struktura otwarta, możliwość tworzenia własnych i modyfikacja istniejących aplikacji w oparciu o wygodny interfejs workflow, prosta obsługa (Web 2.0), atrakcyjna cena oraz możliwość wykorzystania aplikacji w wielu działach przy zachowaniu bardzo wysokiego poziomu automatyzacji i spójności danych (jedna, wspólna baza CMDB).

Więcej informacji na http://mwtsolutions.pl/content/view/470/312/lang,pl/
Ilona Krzyżak

Ilona Krzyżak key account manager,
3Services Factory
S.A.

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Większą elastyczność zapewniają raczej usługi oparte chociażby na modelu PaaS i dlatego w nim tworzy się sporo ofert dla klientów biznesowych. Ja na co dzień spotykam się z usługą Cloud2b, która działa właśnie na tej zasadzie i tu klient ma możliwość zarządzania aplikacjami oraz ich modyfikacjami, no i zajmuje się procesami biznesowymi.
Filip Tomaszewski

Filip Tomaszewski Business Analyst,
LOG Systems Sp. z o.
o.

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

oczywiście tak, Service-now to SaaS+PaaS w jednym pakiecie, również cenowym.
Grzegorz Babicz

Grzegorz Babicz ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Polcecam rozwiązanie Epicor ITSM - ma wszystkie wymagane funkcje .Grzegorz Babicz edytował(a) ten post dnia 03.02.12 o godzinie 14:29

konto usunięte

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Grzegorz Babicz:
Polcecam rozwiązanie Epicor ITSM - ma wszystkie wymagane funkcje .

A co to są wszystkie funkcje?
Grzegorz Babicz

Grzegorz Babicz ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Zgodne z tematem tego wątku

konto usunięte

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Witam,

zachęcam do zapoznania się opiniami Klinetnów używających rozwiązań Nilex Enterprose Helpdesk. Pierwsze wdrożenia w Polsce juz za nami, więc lada chwila podzielimy się doświadczeniem zdobytym na macierzystym rynku.

http://www.nilex.pl/ponad-1000-udanych-wdrozen-i-masa-...

Jednocześnie zachęcam do zapoznania się rozwiązaniami Nilex poprzez lekturę treści na nowej stronie internetowej, http://nilex.pl.

Pozdrawiam
Mirek
Jakub Sołowiej

Jakub Sołowiej Service Manager,
ITIL Expert

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Osoby zainteresowane sposobem optymalizacji procesów IT za
pośrednictwem oprogramowania ITSM, zapraszam do lektury:
http://www.nilex.pl/wyciagnij-z-it-wiecej-dzieki-rozwi...

Zachęcam również do zapoznania się z najnowszą ofertą firmy
Nilex na oprogramowanie ITSM:
http://www.nilex.pl/specjalna-oferta-nilexa.html

Szczegółowe informacje na temat produktów Nilex:
http://www.nilex.pl/rozwiazania-itsm-dla-grup-wsparcia...
oraz
http://www.nilex.pl/systemy-helpdesk-ktore-optymalizuj...

Pozdrawiam,
Jakub Sołowiej Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.09.2012 o godzinie 18:08 z tematu "Optymalizacja procesów IT w systemach helpdesk"
Jakub Sołowiej

Jakub Sołowiej Service Manager,
ITIL Expert

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Wszystkich zainteresowanych systemami ITSM zapraszamy na darmowe webinaria, podczas których zaprezentujemy Państwu oprogramowanie Nilex.

Zapraszamy serdecznie,
Cherry Consulting

http://www.cherrysolutions.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.09.2012 o godzinie 18:09 z tematu "Systemy ITSM - prezentacje"
Mariusz Uklanski

Mariusz Uklanski ITSM Ingrifo /
Partner

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Witaj,

jest jeszcze górna półka:
HP Service Manager (Hewlett - Packard)
Smard Cloud Control (Desk IBM)
ITSM Remedy (BMC)

Mariusz

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Zależy jaki masz budżet, jak firma jest duza i ma pieniądze celuj w system z górnej półki - Autotask, pełna integracja z ITIL, śledzenie czasu użytkowników, CRM. Hosting w chmurze, niezawodne z doskonalym wsparciem technicznym, jedyna wada to cena. Około 280zl / użytkownik /miesiąc za najtańszy pakiet :)
Bartosz K.

Bartosz K. IT Manager, Parker
Hannifin

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Od CA trzymał bym się daleko. Obsługa tego nie jest zbyt intuicyjna a przy prostych zgłoszenia możesz mieć wiece do klikania w CA niż roboty przy samym incydencie.
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk

Pracowałem w CASM (CA Service Manager, różne wersje) i jest to najlepszy, najefektywniejszy i najprostrzy system na rynku (a sprawdzałem wiele). W innych też się da robić ISTM, ale wymaga to sporo pracy i nerwów :)



Wyślij zaproszenie do