Piotr
Guz
młodszy kierownik
projektu, PTK
Centertel
Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk
Maciej Hedrych-Ozimina:jest tez opcja uzywania grubego klienta
pracowałem na:
- BMC Remedy Service Desk [fajny soft, czasem tylko nie ladowala sie strona www bo niby nie widzial javy - zalezalo od przegladarki]
soft jest ok ale jak w wielu przypadkach trzeba czasem dopasowac do wlasnych potrzeb a pudelko nie zawsze wszystko ma
aczkolwiek wg mnie calkiem fajne narzedzie
niestety w tym konkretnym przypadku padlo info o liniach wsparcia. nie znam mechanizmy w BMC ktory te linie wyroznia. inna kwestia jest taka ze podzial ten bywa dosc umowny i niejedoznaczny wiec chyba nie ma sensu sie go trzymac. mozna zaimplementowac po prostu nie linie a konkretne grupy wsparcia czy centra kompetencji
no i Remedy ma ta zalete (ktora moze byc tez wada) ze ma pare ciekawych dodatkow (Baza Wiedzy, SRM)Piotr Guz edytował(a) ten post dnia 22.12.11 o godzinie 10:10