Temat: Zapytanie o oprogramowanie service desk / help desk
Witam!
Ja także, jak Marcin, zajmuję się ME ServiceDesk Plus - po przeanalizowaniu relacji możliwości/cena dla kilku produktów (np. Tivoli SRM - dawniej Maximo, BMC Remedy, CA SDM, SysAid, ME SDP) wybraliśmy ten ostatni.
Czy konfigurowalność jest niska - tego bym nie powiedział - na pewno są pewne 'usztywnienia' - niektóre rzeczy chciałoby się robić inaczej, ale nie napotkaliśmy czegoś szczególnie irytującego, a do pełnego wykorzystania wszystkich opcji, ustawienia możliwych 'reguł biznesowych' - jeszcze dużo nam brakuje. Zaleta jest to, że można swobodnie pobrać wersję testową/wersję na jednego użytkownika, zainstalować i już działać.
Są 3 poziomy licencji w zależności od funkcjonalności - można kupować od najmniejszej i po wdrożeniu/dopracowaniu procedur rozszerzać funkcjonalności.
Na razie wdrożenie trwa, ale równocześnie system jest już wykorzystywany 'produkcyjnie' i widzimy więcej zalet niż wad :)
Z powyższych SysAid ma wersję SaaS, jest też przystępny cenowo (chyba bardziej, niż ME SDP), jednak ma pewną, w naszym przypadku dyskwalifikującą, wadę - nie jest w języku polskim (jak dotąd).
Pozdrawiam!