konto usunięte

Temat: Webinar: obsługa incydentów i wniosków o usługę z...

15 grudnia o godz. 14:00 zapraszamy na bezpłatne webinarium z zakresu obsługi incydentów i wniosków o usługę w najnowszej wersji systemu ServiceDesk Plus marki ManageEngine.

Jednym z głównych zadań pracowników Help Desk jest zagwarantowanie stałej dostępności usługi informatycznej. Jednak nawet w sytuacji, gdy firma dysponuje sprzętem najnowszej generacji, trudno wykluczyć możliwość wystąpienia awarii. Dlatego pracownicy tego działu powinni być gotowi na szybką reakcję. Nie ma tutaj miejsca ani czasu na szukanie przyczyn wystąpienia awarii. Na tym etapie stosuje się gotowe i wypróbowane procedury przywracające usługę informatyczną. Ważne też jest, by w gąszczu błahych awarii nie zostały przeoczone zdarzenia, dla których każda minuta zwłoki przynosi działalności biznesowej wysokie straty. Dlatego bardzo pomocne na tym etapie pracy jest właściwe określenie priorytetu zgłoszenia przez pracownika przyjmującego informację o awarii.

Te oraz inne metody usprawnienia pracy Help Desku przy wykorzystaniu najnowszej wersji systemy ServiceDesk Plus, chcemy Państwu zaprezentować w ramach webinarium.

Zapraszamy!

Więcej szczegółów: http://mwtsolutions.pl/content/view/705/lang,pl/