konto usunięte

Temat: Omnitracker (ITSM)

Łatwa w implementacji aplikacja typu Help desk i o wiele więcej
Michał B.

Michał B. 'Błogosławieni,
którzy nie mają nic
do powiedzenia, a
mim...

Temat: Omnitracker (ITSM)

Grzegorz - może coś więcej na temat tego systemu? Na razie w Polsce nie cieszy się większą popularnością, ale podobno próbuje 'wejść na rynek'.
Jeśli chcesz w tym pomóc, to warto byłoby napisać coś więcej (i merytorycznie a nie marketingowo).

konto usunięte

Temat: Omnitracker (ITSM)

Omnitracker® umożliwia integrację zarządzania usługami IT z dodatkowymi procesami z obszaru ERP (Resource Planning).
Przykładowo:
· Obrót magazynowy (Stock and Order Management)
· Zarządzanie projektami (Project Management)
· Zarządzanie sprzedażą (Sales Management)

Procesy zarządzania usługami IT w Omnitracker Center obejmują:

· Zarządzanie zdarzeniami (Event Management)
· Zarządzanie incydentami (Incident Management)
· Realizacja wniosków (Request Fulfillment)
· Zarządzanie problemami (Problem Management)
· Zarządzanie zmianą (Change Management)
· Zarządzanie dostępnością (Availability Management)
· Zarządzanie mocami przerobowymi (Capacity Management)
· Raportowanie (Reporting)
· Zarządzanie poziomem usług (Service Level Management)
· Zarządzanie katalogiem usług (Service Catalogue Management)
· Zarządzanie wydaniami (Release and Deployment Management)
· Zarządzanie zasobami i konfigurację (Asset & Configuration Management)
· Zarządzanie wiedzą (Knowledge Management)
· Zarządzanie czynnościami (Activity Management)

Certyfikowane na zgodność ze standardami ITIL, wersja 3 przez Pink Elephant, IT Expert i SERVIEW

Dostęp: lokalny, webowy, mobilny

Następna dyskusja:

ITSM Academy: Microsoft Ope...




Wyślij zaproszenie do