konto usunięte

Temat: Knowledge Management - systemy wspomagające zarządzanie...

TERMIN : 20 stycznia 2011 - Hotel Courtyard by Mariott

Mam przyjemność zaprosić Państwa na kolejną edycję konferencji, która jest szansą na uzyskanie lepszych wyników i przewagi nad konkurencją w państwa przedsiębiorstwie bądź instytucji.

Dysponowanie i umiejętność efektywnego zarządzania wiedzą stanowią sukces dla podejmowanych działań i decyzji w firmie. Odpowiednie zarządzanie ułatwia współpracę między pracownikami, ogranicza powielanie wykonanej wcześniej pracy, co pozwala oszczędzać czas, pieniądze oraz poprawia jakość współpracy z otoczeniem biznesowym.

Konferencję Knowledge Management – systemy wspomagające zarządzanie wiedzą GigaCon kierujemy do osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa, odpowiedzialnych za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą oraz dobór rozwiązań i technologii służących wspieraniu tych procesów; osób odpowiedzialnych za optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów wiedzy.

Tematyka konferencji:

- Systemy zarządzania dokumentami (document management)
- Systemy obiegu pracy (workflow)
- Systemy wspomagania pracy grupowej (groupware)
- Hurtownie danych (data warehouse)
- Portale korporacyjne (enterprise portals)
- Intranet - wewnętrzny internet
- Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
- Systemy do zarządzania nauczaniem na odległość (e-learning,
wideokonferencje, dyskusje on-line)
- Systemy do zarządzania bezpieczeństwem i ochrona informacji

Nasza konferencja przybliży sukces Państwa firmy.

Serdecznie zapraszamy!

Strona internetowa wydarzenia:
http://gigacon.org/knowledge_management


Bezpłatna rejestracja !

Liczba miejsc ograniczona !

Kontakt :
slawomir.krajewski@software.com.pl

konto usunięte

Temat: Knowledge Management - systemy wspomagające zarządzanie...

Główny problem z bazą wiedzy polega na jej uzupełnianiu. Ponieważ jeśli informacja dotyczy problemów ogólnych to wystarczy google i baza jest zbędna ale jeśli problem jest specyficzny dla firmy to informacja może być znaleziona tylko wewnątrz organizacji. Niestety bazy wiedzy nikomu nie chce wypełniać się na bieżąco. Dlatego rozwiązanie z zakresu bazy wiedzy w ITSM, powinno budować bazę rozwiązań na podstawie informacji dostarczanych przy zamykaniu incydentów i problemów tak jak w tym przypadku:
http://www.hdfe.com.pl/eng/Zarz%C4%85dzanieutrzymaniem...

Następna dyskusja:

Knowledge Management - syst...




Wyślij zaproszenie do