Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: [ITSM] V Kongres itSMF Polska, 12-13 września 2012

Liderzy przemian rynkowych nie sprzedają już usług ani tym bardziej produktów. Dziś aby być liderem sprzedaje się wartość, a nawet więcej satysfakcję! Skoncentrujemy się na trzech ścieżkach prowadzących do podniesienia satysfakcji klientów.

Poznaj najnowsze trendy w zarządzaniu usługami IT!

TEMAT: V Kongres itSMF Polska
Nie ma itSMF bez Business Relationship Management,
czyli jak IT dostarcza wartość biznesowi

KIEDY I GDZIE: 12 i 13 września 2012, Warszawa

Uwaga: Bardzo atrakcyjne ceny przy zgłoszeniach do 31 sierpnia!

SZCZEGÓŁY: itsmf.computerworld.pl

Agenda zbudowana została przede wszystkim w oparciu o case study i najlepsze praktyki zarządzania usługami IT.

W programie m.in.:

1. Optymalna automatyzacja procesów ITSM

2. Bliżej klienta usług IT czyli BRM

3. Tylko to co daje wartość, czyli Lean ITIL

4. CASE STUDIES, m.in.

Allianz Business Services

BPH

Danone

Itella Information Oy

Polska Telefonia Cyfrowa

Żagiel

SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI PODZIELĄ SIĘ M.IN.

Robert S. Falkowitz, itSMF Switzerland

Christian Feldbech Nissen, CFN People

Bartosz Górczyński, itSMF Polska

Tomasz Kibil, Ernst&Young

Radosław Kaczyński

Artur Sygnatowicz, CT Partners

Daniel Szokalski

POTWIERDŹ SWÓJ UDZIAŁ JUŻ DZIŚ! - http://konferencje.computerworld.pl/konferencje/itsmf2...

Zarząd Stowarzyszenia itSMF
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: [ITSM] V Kongres itSMF Polska, 12-13 września 2012


Obrazek


IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing

Stowarzyszenie Information Technology Service Management Forum (itSMF Polska) oraz tygodnik Compoterworld zapraszają na kolejny IV Kongres stowarzyszenia itSMF Polska, który jest dorocznym spotkaniem członków i sympatyków stowarzyszenia, specjalistów i profesjonalistów zarządzania usługami IT. W jego trakcie uczestniczy oczekują:
* najświeższych informacji o zmianach zachodzących w branży, trendach, tendencjach i najnowszych rozwiązaniach,
* informacji o zmianach w standardach i opisach najlepszych praktyk - w tym roku to przede wszystkim informacje o nowej wersji "Service Strategy",
* informacji o nowościach w ofercie dostawców narzędzi i systemów ITSM,
* możliwości wymiany doświadczeń w swoim gronie, a także poznania doświadczeń z innych bardziej dojrzałych rynków.

W programie Kongresu:

09.00–09.45 Rejestracja uczestników, poranna kawa i herbata
09.45–10.00 Otwarcie konferencji: dr inż. Krzysztof Tomkiewicz, Computerworld; Bartosz Górczyński, itSMF Polska
10.00–10.45 The New IT - How to Deliver Value and Guarantee your Career, David Cannon, itSMF International
10.45–11.30 A Practical Guide to the Evolution of IT Service Management, Matthew Burrows, Institute of IT Service Management
11.30–12.00 Zarządzanie usługami w Onet.pl - studium przypadku, Wojciech Ehrenfeld, Grupa Onet.pl

Sesja panelowa: Co się zmienia w procesach zarządzania usługami w erze Cloud Computingu
12.30–13.00 Operacje IT w chmurze - jak zarządzać usługami chmury, Przemysław MazurkiewiczPrzemysław Mazurkiewicz, CompFort Meridian
13.00–13.30 Katalog usług chmury - czy jest tu coś nowego; Tymoteusz MyśliwiecTymoteusz Myśliwiec, CTPartners
13.30–14.00 Zarządzanie finansowe dla usług chmury

Sesja panelowa: Najnowsze zmiany w ITIL 2011
12.30–13.15 The New Service Strategy Book - New AND Improved, David Cannon, itSMF International
13.15–14.00 priSM, Professionalism, CPD & Mentoring - Matthew Burrows, Institute of IT Service Management

14.00–15.00 Lunch

Sesja: Narzędzia wspomagające zarządzaniem usługami w chmurze
15.00–15.30 Narzędzia ITSM dostarczane w modelu cloud
15.30–16.00 Jak monitorować usługi w chmurze - narzędzia

Sesja: Nasze najlepsze praktyki zarządzania usługami
15.00–15.30 AlleITSM - Krzysztof Olejniczak, Grupa Allegro
15.30–16.00 Więcej za mniej - wyzwania dla Service Level Managera, Stanisław Jakubowski, Vattenfall Sales Poland

Debata Computrworld
16.30–17.45 Rola Service Managera w nowej rzeczywistości

17.45–18.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji
18.30–20.00 Walne zebranie członków Stowarzyszenia itSMF Polska

KLIKNIJ: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing


Obrazek


Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
Dołącz: COBIT Control Objectives for Information and Related Technologies
Dołącz: ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Dołącz: Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Dołącz: VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
Dołącz: RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
Dołącz: IT Service Management (ITSM ITIL)

IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.09.2012 o godzinie 18:07 z tematu "[ITSM] ITIL V3 Configuration, Change & Release Management (BrightTalk.com Summit)"
Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: [ITSM] V Kongres itSMF Polska, 12-13 września 2012

Zarzadzanie usługami IT w erze Cloud Computing - ostatnie wolne miejsca!

Premiujemy zgłoszenia nadesłane do 6 września 2011!

Kongres itSMF to najważniejsze w Polsce wydarzenie branży zarządzania usługami IT. Szczególnie w 2011 r., gdy w lipcu na półki trafiła nowa edycja biblioteki ITIL, spotkanie to będzie wyjątkowe. Gościem kongresu będzie David Cannon, autor należącej do biblioteki ITIL, najnowszej edycji Service Strategy. Wielka postać świata ITSM, prezes itSMF International.
W programie wiele case studies, także z bardziej dojrzałych rynków, zmiany w standardach, nowości w ofercie dostawców. Udział w kongresie to możliwość uzyskania unikalnej wiedzy, poznania światowych przykładów i inspiracji do zdobycia sukcesu.
W programie konferencji:

* ITIL Anno Domini 2011
* Co się zmienia w procesach Zarządzania usługami w erze Cloud Computingu
* Narzędzia wspomagające zarządzanie usługami w chmurze
* PriSM - nowy system nagradzania ekspertów
* The New IT - How to Deliver Value and Guarantee your Career
* A Practical Guide to the Evolution of IT Service Management
* Zarządzanie usługami w Onet.pl - stadium przypadku
* Rola Service Managera w nowej rzeczywistości
* Case studies: Grupa Onet.pl, Vattenfall, MSWiA, Lukas Bank, PTC, Grupa Allegro, Urząd Miejski w Gdańsku, ING

http://konferencje.computerworld.pl/konferencje/kongre... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 07.09.2012 o godzinie 18:07 z tematu "[ITSM] ITIL V3 Configuration, Change & Release Management (BrightTalk.com Summit)"
Michał L.

Michał L. Programista Perl,
administrator Linux

Temat: [ITSM] V Kongres itSMF Polska, 12-13 września 2012

Kongres się udał - będę starał się być na kolejnym :)Michał Lewandowski edytował(a) ten post dnia 14.09.12 o godzinie 14:17

Następna dyskusja:

[ITSM] ZAGLOSUJ i WYBIERZ t...




Wyślij zaproszenie do