Grzegorz
Albinowski
Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager
Temat: [ITSM] PRZYPOMNIENIE tematy na 6 Kongres itSMF Polska -...
Zapraszamy na szósty kongres Stowarzyszenia itSMF Polska. Będzie on kontynuacją tematyki omawianej rok temu, ponieważ sprawdziły się trendy o których mówiliśmy, a przemiany zachodzą nawet szybciej niż się spodziewaliśmy. Znaczenia zaczęły nabierać też nowe koncepcje.
ZAPISZ: 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)
ZAGŁOSUJ i WYBIERZ tematy na 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności
Program Kongresu itSMF
8.30-9.00 ■ Rejestracja, kawa i herbata
9.00-9.15 ■ Otwarcie kongresu
Bartosz Górczyński, prezes zarządu itSMF Polska,
Mariola Rauzer, dyrektor rozwoju Evention,
Krzysztof Tomkiewicz, prezes zarządu Fundacji Governica
9.15-10.00 ■ Colin Rudd, prezes itSMF UK,
The next challenges in service management
10.00-10.30 ■ Marek Pierścionek, Dyrektor Departamentu Aplikacji IT w Polkomtel Sp z o.o.
Praktyczne wykorzystanie idei DevOps
10.30-11.00 ■ Marek Kowal, Dyrektor Działu IT, Grupa Onet.pl SA
Prezentacja case study
11.00-11.30 ■ Przerwa kawowa
Sesje okrągłych stołów
To wyjątkowa okazja do udziału w debacie na interesujący nas temat. 36 tematów, 9 stołów, 4 rundy - sam decydujesz, w których czterech dyskusjach będziesz uczestniczył. Omawiane będą tematy, które uzyskają największa liczbę głosów. Istnieje możliwość zgłoszenia własnego tematu.
11.30-12.00 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 1
Ludzie czy procesy? Co decyduje o efektywności IT?
Relacja IT - Biznes: konflikt, obojętność czy symbioza? Jak wywołać pozytywną interakcję używając grywalizacji?
Sekrety Service Level Managera (SLM) w dużej organizacji
12.00-12.05 ■ Zmiana stolików
12.05-12.35 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 2
ITIL Balanced Scorecard - zrównoważona karta wyników dla działu IT
Shared Service - wspieramy nie tylko usługi IT
ITIL – rozwijać, czy odchudzać?
12.35-13.30 ■ Obiad
13.30-14.00 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 3
Generacje X, Y, Z – różnice w motywowaniu pracowników IT
Co i po co mierzyć? Kiedy mierniki prowadzą do błędnych wniosków?
Kiedy ITIL zaczyna przeszkadzać w pracy?
14.00-14.05 ■ Zmiana stolików
14.05-14.35 ■ Sesja okrągłych stołów - runda 4
ITSM Lite – jak mogłaby wyglądać odchudzona wersja najlepszych praktyk?
Macierzowa organizacja Centrum Wsparcia
Projekty transformacyjne. Praca z ludźmi w czasie zmian organizacyjnych.
14.35-15.00 ■ Przerwa kawowa
15.00-15.45 ■ Vladimir Ivanov, członek zarządu IPMA Litwa,
Na skrzyżowaniu dróg Agile, Lean, ITSM, i Zarządzania Projektami.
15.45-16.15 ■ Prezentacja case study
16.15-16.55 ■ Sesja inspiracje
16.55-17.00 ■ Podsumowanie i zakończenie
Bartosz Górczyński, prezes zarządu itSMF Polska,
Mariola Rauzer, dyrektor rozwoju Evention,
Krzysztof Tomkiewicz, prezes zarządu Fundacji Governica
17.00-17.30 ■ Przerwa
17.30-20.00 ■ Spotkanie integracyjne
REJESTRACJA na 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)
PROGRAM 6 Kongresu itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)
+32 ■ Ludzie czy procesy? Co decyduje o efektywności IT?
+25 ■ ITIL Balanced Scorecard - zrównoważona karta wyników dla działu IT
+23 ■ Generacje X, Y, Z – różnice w motywowaniu pracowników IT
+21 ■ ITSM Lite – jak mogłaby wyglądać odchudzona wersja najlepszych praktyk?
+21 ■ Relacja IT - Biznes: konflikt, obojętność czy symbioza? Jak wywołać pozytywną interakcję używając grywalizacji?
+19 ■ Shared Service - wspieramy nie tylko usługi IT
+17 ■ Co i po co mierzyć? Kiedy mierniki prowadzą do błędnych wniosków?
+17 ■ Macierzowa organizacja Centrum Wsparcia
+16 ■ Sekrety Service Level Managera (SLM) w dużej organizacji
+15 ■ ITIL – rozwijać, czy odchudzać?
+15 ■ Kiedy ITIL zaczyna przeszkadzać w pracy?
+15 ■ Projekty transformacyjne. Praca z ludźmi w czasie zmian organizacyjnych.
+14 ■ Czy ITIL jest wystarczająco zwinny (Agile)?
+14 ■ ITSM i Agile Software Development symbioza czy wojna światów?
+14 ■ Rola ITIL w zarządzaniu serwisami w modelu pełnego „ outsourcingu”
+13 ■ ITIL Service Transition i PRINCE2 w projektach wdrożenia kontraktów outsourcingowych (ITO)
+13 ■ Jak przekonać wyższy management do inwestycji w ITSM?
+13 ■ Sekrety Major Incident Managera (MIM) w kontraktach outsourcingowych
+11 ■ ITIL a outsourcing procesów IT
+11 ■ Procesy ITIL - Jak wdrażać żeby wdrożyć?
+10 ■ Top-down, czy bottom-up? Jak projektować organizację IT?
+10 ■ Zarządzanie ryzykiem projektowym i operacyjnym w dużych zmianach organizacyjnych
+09 ■ Czy nadeszła już era post-ITIL?
+09 ■ Jakie czynniki brać pod uwagę podejmując decyzję o konsolidacji funkcji wsparcia usług IT?
+09 ■ Wsparcie i Zarządzanie Procesami Biznesowymi
+08 ■Czy każda organizacja powinna dążyć do najwyższego poziomu dojrzałości procesów IT?
+06 ■ Czynniki „ludzkie” i formalne funkcjonowania procesów w organizacji
+06 ■ Jak wzrost wiarygodności podnosi efektywność?
+05 ■ Agile vs. ITIL - jak pogodzić świat utrzymaniowy z projektowym
+05 ■ Co szwankuje we wsparciu IT? Czy grywalizacja może pomóc?
+05 ■ Plan komunikacji - gdzie popełniamy błędy?
+04 ■ Rola wewnętrznego marketingu w procesie transformacji IT
+04 ■ Zwinny ITSM. Upraszczać czy automatyzować?
+03 ■ Automatyzacja a zwinność Operacji
+03 ■ Empatia w ITSM
+01 ■ Niesforni pracownicy czy postępowi pracodawcy – jak oswoić konsumeryzację IT (BYOD)?
+01 ■ Umowy SLA - jak przekonać wewnętrzny biznes, że warto?
ZAGLOSUJ i WYBIERZ tematy na 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności
ZAPISZ: 6 Kongres itSMF Polska - ku nowoczesności (Warszawa, 19 września 2013)