Jerzy
Zientkowski
Public speaker and
coach. IT Manager.
Father.
Temat: Raportowanie czasu pracy
Adam K.:
Jerzy Zientkowski:
Punkt 6sty, kontrola zlecenia które wpłynęło o 07:45, gość załatwił od ręki a wpisał wieczorem, że siedział kupę czasu, jest akurat banalny (no, nie w excelu...) - a Ty piszesz, że nie ma rozwiązania.
czesc.
a mógłbyś napisać jak to kontrolować za pomocą systemu (czyli nie "manualnie")?
(jestem jeszcze przed kawą poranną i to może być usprawiedliwienie na mój przytępiony intelekt :) )
A pardon, ale mocno HelpDeskowo na to patrzę.
Zlecenie wpływa od kogoś, w moim wypadku - do Single Point of Contact (SPC, po polsku...no, inaczej...;)
Więc jest kontrola wpłynięcia.
Mam SLA (a w wypadku programistów - termin realizacji, czyli przekazania do zespołu testowego, releasu do środowiska czy cokolwiek), więc wiem, ile czasu gość ma/potrzebuje. No i tyle.
Przy czym, tak jak pisali koledzy, jeśli gość dostaje zlecenie, ma na nie 2h i
- nie zawala innych zadań
- mieści się w sla
- zamiata temat w 5 minut a 115 minut trzaska w Counter Strike
to nie ma tematu.
Proszę o dyskusję oczywiście, bo mogę czegoś nie widzieć w założeniach etc
Pzdr
Doom_