Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

OSEC Sp. z o.o. serdecznie zaprasza na promocyjne sesje egzaminacyjne:

- RHCSA – EX 200 w cenie 1200 PLN netto za osobę

- RHCE – EX 300 w cenie 1700 PLN netto za osobę

W przypadku negatywnego wyniku drugie podejście gratis. Czas wykorzystania drugiej szansy do 60 dni.


Terminy sesji:

* 28 styczeń
* 4 luty
* 18 luty

Godziny sesji:

- RHCSA - od 10.00
- RHCE - od 13.00

Oferta promocyjna obowiązuje do dnia 18 lutego.

Rabaty nie podlegają łączeniu z innymi akcjami promocyjnymi OSEC.
Koordynator promocji – Agnieszka Zalewska – tel. 022 861 96 04 lub agnieszka.zalewska@osec.plAgnieszka Zalewska (Skwarska) edytował(a) ten post dnia 13.01.11 o godzinie 15:31
Agnieszka Ambroziak

Agnieszka Ambroziak Customer Service
Manager

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

TMT.Cloud Computing'11 Warsaw 10 lutego w Warszawie

Cloud Computing już tu jest. Pora oddzielić fakty od mitów.

Konsumenci z entuzjazmem korzystają z Cloud Services (aplikacje Google, Skype, Facebook, iTunes itp.), czyli usług dostępnych przez przeglądarkę i wiele urządzeń. To oni napędzają popyt na usługi chmurowe - bez widocznych ograniczeń, dostępne wszędzie i zawsze, nadążające za ich oczekiwaniami poprzez stały rozwój, bez uciążliwych przestojów i z kontrolowanymi kosztami wynikającymi z faktycznego wykorzystania usługi.

Ten nowy model korzystania z technologii kładący nacisk na potrzeby i korzyści użytkownika, a nie własność i lokalizację infrastruktury przenika powoli z zastosowań konsumenckich do świata biznesu.

Czy polski biznes - wielki i mniejszy - jest gotowy na korzystanie lub świadczenie usług w chmurze? Czy zainspirowani entuzjazmem konsumentów ludzie biznesu także postawią na niższe koszty technologii, większą elastyczność działania i oszczędność czasu? Czy zdecydują się zaufać dostawcom rozwiązań chmurowych, a skupić się na rozwijaniu własnego biznesu i zaspokajaniu potrzeb swoich klientów? Co z odpowiedzialnością dostawców, bezpieczeństwem danych i prywatnością konsumentów?

W dyskusji 10 lutego udział wezmą wiodący usługodawcy Cloud Services oraz ich klienci, eksperci branżowi, prawnicy.

Agenda: www.tmtevents.pl

Zarejestruj się teraz: www.tmtevents.pl

Do 31 stycznia wejściówka TANIEJ, tylko 299 zł!


Obrazek


W gronie krajowych i światowych ekspertów będziemy dyskutować o czterech aspektach Cloud Computingu, czyli wykorzystania rozproszonej mocy obliczeniowej oraz powierzchni dyskowej, oraz wykorzystania Cloud Services, czyli usług dostępnych na żądanie przez internet:

* biznesowym - scenariusze wdrożeń, modele kosztowe, zalety i wady
* prawnym - prywatność, odpowiedzialność, bezpieczeństwo danych, monopole zewnętrzne
* technicznym - kanały dostępu, skalowalność, time-to-market, bezpieczeństwo, TCO, ROI
* organizacyjnym - zmiany w środowisku pracy, bariery mentalne i organizacyjne

Wspólnie pokonamy żargon (techniczny i marketoidalny), ustalimy ramy prawne i rynkowe fakty, odsuniemy od siebie mity i niedomówienia. Dzięki wiedzy ekspertów z różnych dziedzin zamienimy szarą strefę niepewności we wskazówki i inspiracje dla opracowania najlepszych praktyk stosowania Cloud Computingu oraz Cloud Services w Polsce.

Rozmowa dotyczyć będzie stosowania Cloud Computingu w kluczowych sektorach gospodarki:

* zastosowania konsumenckie takie jak komunikacja, korzystanie z usług bankowych,
* zastosowania biznesowe w dużych firmach - telekomunikacja i media cyfrowe, bankowość i finanse, produkcja i dystrybucja, inne usługi,
* zastosowania dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie marketingu, sprzedaży, finansów, rekrutacji

Interesuje nas rozwój sytuacji w Polsce i Europie na tle USA i innych krajów. Ważnym wątkiem dyskusji będzie prawo milionów konsumentów do prywatności w starciu z prawem swobody prowadzenia działalności gospodarczej, a także różnice w podejściu do tematu w UE i USA.

Specyfika Cloud Computingu i Cloud Services, zakładająca szczególny sposób dostępu i przetwarzania danych klienta, rodzi szereg pytań natury prawnej, w szczególności w zakresie ochrony danych osobowych, oraz ochrony danych, którym ustawa nadaje status tajemnicy prawnie chronionej (dane bankowe, dane telekomunikacyjne, dane ubezpieczeniowe).

Wspomniane wątpliwości sprawiają czasem, że Cloud Computing bywa uznawany przez przez polskie firmy za kłopotliwy i ryzykowny. Z drugiej strony wdrożenia rozwiązań Cloud Computing lub Cloud Services mają szereg zalet w porównaniu do tradycyjnego podejścia do IT. 10 lutego będziemy dyskutować czy i jak można sobie z tym dylematem poradzić.

Zapraszamy do dyskusji 10 lutego na temat przyszłości Cloud Services i Cloud Computing w polskim sektorze MŚP, branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, mediów cyfrowych, czy energetyce i gazownictwie.

Cloud Computing już tu jest. Pora oddzielić fakty od mitów.

Agenda: www.tmtevents.pl

Zarejestruj się teraz: www.tmtevents.pl

Do 31 stycznia wejściówka TANIEJ, tylko 299 zł!


Zapraszamy na stronę spotkania na Goldenline, gdzie umieszczamy bieżące informacje dotyczące konferencji.

Cena promocyjna udziału w TMT.CloudComputing'11 Warsaw obowiązuje jeszcze tylko 10 dni!Agnieszka Ambroziak edytował(a) ten post dnia 21.01.11 o godzinie 12:32
Aleksandra Wis

Aleksandra Wis -, SW Konferencje
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Jeżeli jesteś analitykiem systemowym lub biznesowym, projektantem oprogramowania, inżynierem zapewniania jakości lub kierujesz projektami i chcesz wciąż poszerzać swoją wiedzę i umiejętności – serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:

Zarządzanie wymaganiami na oprogramowanie z wykorzystaniem przypadków użycia

Data: 24 – 25 lutego 2011r.
Miejsce: Warszawa

Każdy uczestnik otrzyma : Certyfikat ukończenia szkolenia.

Praktyczne warsztaty z zarządzania wymaganiami na oprogramowania

Szkolenie to pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia jego uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.

Na szkoleniu będą ćwiczenia przeprowadzone w oparciu o Case study.

Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji. Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań kursanci posiądą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań. Wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:

– rejestracja wymagań funkcjonalnych
– rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
– identyfikacja aktorów przypadku użycia
– identyfikacja przypadków użycia
– sporządzenie diagramu przypadków użycia
– sporządzenie diagramu aktywności

Ćwiczenia będą wykonywane na komputerach

Szkolenie w części teoretycznej będzie poświęcone głównie przypadkom użycia:
- składniki modelu
- związki
- dobre praktyki

Przy zgłoszeniu większej ilości osób prosimy o kontakt z organizatorem – oferujemy atrakcyjne rabaty!

Szczegółowe informacje wraz z formularzem rejestracji dostępne na stronie internetowej: http://sqam.org/zarzadzanie
Aleksandra Wis

Aleksandra Wis -, SW Konferencje
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Wszystkie osoby pracujące jako testerzy, inżynierowie, kierownicy i managerowie testów, managerowie projektów, programiści testów oraz projektanci wymagań a także osoby chcące poszerzać swoją wiedzę i umiejętności serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu:

Testowanie w Agile

Data: 16-17 lutego 2011r.
Miejsce: Kraków


Szkolenie Testowanie w Agile składa się z dwóch części:

Część pierwsza to omówienie zwinnego podejścia do informatycznego zarządzania projektami na przykładzie dwóch najpopularniejszych obecnie lekkich metodyk zarządzania – Scrum oraz Kanban. Oprócz teorii pojawią się zespołowe ćwiczenia praktyczne, które umożliwią lepsze zrozumienie zasad Agile.

Część druga skupia się wokół tematyki testowania oraz automatyzacji testów.
Zostaną przedstawione dobre praktyki testowania w Agile oraz sposoby na organizację pracy.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest pokazanie dobrych praktyk oraz pragmatycznego podejścia do procesu testowania w projektach Agile oraz zapoznanie uczestników z najpopularniejszymi zwinnymi metodykami zarządzania projektami IT.
Po szkoleniu każdy z uczestników będzie posiadał podstawową wiedzę potrzebną do wdrożenia Agile w organizacji oraz zbudowania zespołu i środowiska testowego.

Tematyka szkolenia:

- Wprowadzenie do Agile
- Podstawy SCRUM
- Podstawy KANBAN
- Budowanie wymagań na przykładzie user stories
- Persona w projektach IT
- Samoorganizacja zespołów
- Rola testera w projektach
- Testowanie Eksploracyjne
- Środowisko testowe
- Continous Integration
- Automatyzacja testów
- Test Driven Development
- Wdrożenie metodyk zwinnych w organizacji

Przy zgłoszeniu większej ilości osób prosimy o kontakt z organizatorem – oferujemy atrakcyjne rabaty!

Szczegółowe informacje wraz z formularzem rejestracji dostępne na stronie internetowej: http://sqam.org/agile

kontakt mailowy : aleksandra.wisnioch@software.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Dom Szkoleń i Doradztwa zaprasza pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału w dofinansowanym z EFS projekcie szkoleniowym "Kluczowe kompetencje w biznesie".

Szkolenia będą miały charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych.

Pierwsze szkolenia już w lutym!

Kurs „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”

Program i terminy:
• Motywowanie i rozwój pracowników: 2 dni, 21.02 i 22.02
• Delegowanie i wyznaczanie zadań: 1 dzień, 14.03
• Kontrola i ocena pracy: 1 dzień, 15.03

Uczestnik w pierwszej kolejności zdobędzie wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, pozna szeroki wachlarz możliwości motywowania pozafinansowego oraz współczesne trendy w zakresie motywującego wynagradzania pracowników. Następnie otrzyma narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwinie umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Obrazek

W ramach projektu obędą się również szkolenia „Skuteczna sprzedaż”, „Kluczowe kompetencje menedżerskie” i „Kluczowe kompetencje lidera zespołu”.

Informacje o programach wszystkich modułów szkoleniowych oraz pełne zestawienie terminów można znaleźć na stronie http://domszkolen.com/kkb.

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam!

Chciałbym zaprosić Państwa na naszą konferencję, poświęconą prawnym aspektom chmury obliczeniowej. Zaproszeni przez nas eksperci przedstawią najważniejsze zagrożenia prawne związane z korzystaniem z cloud computing oraz zaproponują praktyczne rozwiązania mające na celu ich minimalizację.

Sheraton Warsaw, Bolesława Prusa 2
2 Marca 2011 roku 10:00 - 17:00

Program

10:00-11:00 - Chmura obliczeniowa: podstawy i praktyka (Paweł Ciesielski)

Pan Paweł Ciesielski wprowadzi prelgentów w tematykę chmury obliczeniowej i przedstawi jej najważniejsze aspekty biznesowe i techniczne.

11:15-12:15 - Kontrakty w chmurze: tworzenie, pułapki i zagrożenia (Stefan Cieśla)

Mec. Cieśla przedstawi najistotniejsze elementy umów na usługi w chmurze oraz wskaże wynikające z nich zagrożenia i pułapki, również w kontekście międzynarodowym.

12:15-13:00 - przerwa kawowa

13:00-14:00 - Prawne aspekty przetwarzania danych w chmurze (Stefan Cieśla)

Przechowywanie i przesyłanie danych w środowisku, nad którym ich właściciel nie ma kontroli jest ryzykowne. Ponadto, dodatkowe zagrożenia generują liczne regulujące tę kwestię przepisy prawne.

14:15-15:00 - Prawo UE a przetwarzanie danych osobowych (Dr. Thomas Helbing)

Dr. Helbing przedstawi praktyczne zastosowanie przepisów europejskich odnośnie przechowywania danych osobowych w chmurze (np. danych pracowników lub klientów).

15:15-16:15 - Zabezpieczenia i audyty w centrach danych (Paweł Skowroński)

Pan Paweł Skowroński przedstawi najciekawsze kwestie związane z wprowadzaniem zabezpieczeń w centrach danych oraz dokonywaniem ich audytów.

16:15-17:00 - Dyskusja z udziałem prelegentów i uczestników konferencji

17:45 - Kolacja w wyśmienitej restauracji Sekret. (wliczona w cenę konferencji - obecność fakultatywna)

Prelegenci

Stefan Cieśla - radca prawny i ceniony specjalista z zakresu prawa gospodarczego i własności intelektualnej. W trakcie swojej kariery był m.in. współ-odpowiedzialny za informatyzację licznych polskich instytucji finansowych. Obecnie doradza średniej i dużej wielkości przedsiębiorstwom na rynku IT.

Dr. Thomas Helbing - niemiecki prawnik i ekspert europejskiego prawa IT. Przed rozpoczęciem własnej działalności pracował w międzynarodowej kancelarii Lovells (obecnie Hogan Lovells). Jest regularnym prelegentem na najważaniejszych konferencjach dot. chmury obliczeniowej.

Paweł Ciesielski - prezes Asseco Corporate Ventures, funduszu joint venture należącego do Grupy Asseco. Ceniony menadżer i ekspert rynku informatycznego, uznany za Postać Rynku IT 2001 roku. W przeszłości był także związany z sektorem finansowym.

Paweł Skowroński - menadżer w firmie doradczej KPMG i specjalista z zakresu ochrony danych i przeprowadzania audytów bezpieczeństwa. Jest Certyfikowanym Audytorem Systemów Informatycznych (CISA) oraz Certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym (CIA) jak konsultantem bezpieczeństwa (OWASP).

Ceny

Udział w konferencji kosztuje 850 zł + VAT / osoba. Pracownikom firm zatrudniających nie więcej niż 10 osób przysługuje rabat w wysokości 200 zł.

W cenę wliczona jest kopia raportu, poczęstunek w hotelu Sheraton oraz zaproszenie na kolację do wyśmienitej restauracji Sekret, znajdującej się na Starym Mieście.

Rejestracja

http://radcaprawny-ciesla.pl/konferencja/rezerwacja.html
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Serdecznie zapraszam do udziału w cyklu warsztatów Gartner Learning omawiających kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem organizacją IT. Uczestnicy zapoznają się z terminologią, metodykami Gartner, metodami oceny dojrzałości organizacji oraz rekomendowanym procesem usprawnienia wydajności.

Istnieje możliwość uczestnictwa w pojedynczym, kilku i wszystkich warsztatach.

Uczestnicy biorący udział w całym cyklu 6 spotkań otrzymają na zakończenie certyfikat ukończenia warsztatów Gartner Learning.

Terminy najbliższych warsztatów:

• Measuring and Reporting IT Performance – 17, 23, 24 Marzec 2011
• Business Value of IT – Czerwiec 2011
• IT cost Management - Wrzesień 2011

nowy cykl:
• IT Strategy
• Enterprise Architecture
• IT Service Management

Koszt udziału:
• 1500zł - pojedynczy warsztat
• 5400zł - cykl 6 warsztatów
• Udział w warsztatach dla uczestników programów doradczych Gartner jest bezpłatny*
• Koszt udziału dla dodatkowych osób z firm będących klientem Gartner:*
- 750zł - pojedynczy warsztat
- 2700zł - cykl 6 warsztatów

W celu zgłoszenia uczestnictwa uprzejmie proszę o kontakt emailowy: events@gartner.pl.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, o uczestnictwie decydować będzie kolejność zgłoszeń.

*W sprawie szczegółów zgłoszenia prosimy o bezpośredni kontakt (+48) 22 2428788Adriana B. edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 16:22

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Portal virtualstudy.pl organizuje bezpłatny cykl sesji on-line: Systemy Windows - Bezpieczeństwo pod Lupą
Bezpieczeństwa nie można włączyć lub wyłączyć. Bezpieczeństwo jest wartością względną - są systemy bardziej lub mniej bezpieczne. Bezpieczeństwo zmienia się również w czasie, system który wczoraj był bezpieczny dzisiaj juz niekoniecznie nim jest. Dlatego bardzo ważne jest aby wiedzieć o systemach w kontekście bezpieczeństwa jak najwięcej. Z tych i wielu innych powodów serdecznie zapraszamy Was na cykl sesji dotyczących bezpieczeństwa w systemach Windows. Cykl ten jest tym bardziej wartościowy że poprowadzą go dwie osoby wyróżnione przez Microsoft tytułem MVP (Most Value Professional) właśnie z zakresu "Enterprise Security".
Prelegenci: Paula Januszkiewicz, Grzegorz Tworek
Harmonogram kursu:
1. 08.03.2011 Grzegorz Tworek: Prawa dostępu w Windows – proste czy skomplikowane?
2. 22.03.2011 Paula Januszkiewicz: Windows Advanced Firewall
3. 05.04.2011 Paula Januszkiewicz: Hasła w systemie Windows są (nie)bezpieczne!
4. 19.04.2011 Grzegorz Tworek: Niezawodność to też bezpieczeństwo
5. 10.05.2011 Grzegorz Tworek: Steady State – „pancerny” system Windows
6. 24.05.2011 Paula Januszkiewicz: Bezpieczna komunikacja z Windows
7. 07.06.2011 Grzegorz Tworek: Malware. Zarażanie, wykrywanie, usuwanie
8. 14.06.2011 Paula Januszkiewicz: Hardening systemu Windows

Na zakończenie kursu wszystkie osoby które uczestniczyły w minimum 7 z 8 spotkań otrzymają certyfikaty uczestnictwa. Będą też uprawnione do sprawdzenia wiedzy z kursu na teście. Dla osób które osiągną minimum 80% punktów portal VirtualStudy.pl potwierdzi ten fakt stosownym certyfikatem.

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Krzysztof Kurek

Krzysztof Kurek Management &
Marketing,SEO, SEM,
Analityka
Internetowa

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Czy kierowanie ludźmi jest „ łatwe, miłe i przyjemne „ ? Tak mogą sądzić jedynie podwładni, którzy ze swej perspektywy zauważają zwykle głównie korzyści „ bycia „ szefem, który to szef, ich zdaniem, podobnie, jak cesarz - bohater znanej ballady - „ ma klawe życie”. To jednak tylko jednostronny punkt widzenia, często daleki od rzeczywistości.

Ci z Państwa, którzy pełnią funkcję menedżerską lub się do niej przygotowują , doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że efektywne kierowanie ludźmi jest swoistym wyzwaniem. By mu sprostać z powodzeniem dla siebie, podwładnych i firmy potrzeba nie tylko fachowej wiedzy z zakresu zarządzania, ale w znacznym stopniu dobrej orientacji w dziedzinie psychologii kierowania i specyficznych kompetencji, których nie nabywa się z dnia na dzień ani tym bardziej ze studiowania akademickich podręczników.

Akademia Menedżera w swym zamyśle ma stanowić profesjonalne doskonalenie zarówno dla menedżerów z bogatym doświadczeniem na stanowisku jak i dla tych z Państwa, którzy przygotowują się do tej roli. Ma przyspieszyć proces rozwijania i doskonalenia umiejętności kierowania ludźmi, po to, by w możliwie krótkim czasie w optymalnych warunkach dla skutecznego uczenia się z powodzeniem opanować sztukę kierowania, zamiast testować ją metodą prób i błędów w codziennej praktyce.

Na Akademię Menedżera składa się cykl szkoleń prowadzonych w praktycznej warsztatowej formie, warsztatów ukierunkowanych na doskonalenie kluczowych dla efektywnego kierowania kompetencji psychologicznych i społecznych. Zgodnie z własną potrzebą można zdecydować się na udział w całości cyklu lub tylko, na uczestnictwo w warsztatach poświęconych rozwijaniu wybranych kompetencji kierowniczych.

Zapoznaj się ze szczegółowym opisem Akademii http://www.akademia-managera.pl

Bądź z nami na bieżąco na blogu Akademia Managera na Goldenline http://www.goldenline.pl/mikroblog/akademia-managera/

Kontakt:
Krzysztof Kurek
info@akademia-managera.plKrzysztof K. edytował(a) ten post dnia 07.03.11 o godzinie 10:58

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
17 marca 2011, Łódź (andel's Hotel)



Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in. :

1) Informacja pod kontrolą - portal jako narzędzie do zarządzania biznesem (Dariusz Nowak - Nova, Centrum Usług Wspólnych IGB)

2) Exact Synergy - informacja tu i teraz (Jacek Kowalak i Sławomir Dubicki, Exact Software Poland)

3)Obszary robocze w pracy grupowej na przykładzie ISOF-Workflow i ISOF-DMS (Marek Paszkowski, Heuthes)

4) Zintegrowany model obsługi dokumentów dla podmiotów oferujących outsourcing (Michał Kacprowicz, Ricoh Polska)

5) Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie (Artur Pawlak, Piotr
Skrzyński,ATENA)

6) Efektywny system Workflow w biznesie – najczęściej zadawane pytania (Marcin Makowski, BeOne)

7) Optymalizacja kosztów drukowania i kopiowania dokumentów. Outsourcing i dzierżawa systemów druku (Maria Jagodzińska, Arcus)

8) Narzędzia do efektywnego zarządzania komunikacją z klientem (Maciej Ziemski, Arcus)

9) Elastyczność dopasowania Systemu Obiegu Dokumentów do specyfiki firmy na przykładzie ujednolicenia obsługi korespondencji tradycyjnej i elektronicznej (Andrzej Nycz, Docusoft)

10) Informatyzacja działań prawnych - gdzie szukać ułatwień? (Igor Stanek, Kancelaria prawna Stanek)


PARTNERZY : RICOH Polska / DYSANT Software / ATENA / ARCUS

Firmy uczestniczące : HEUTHES, EXACT, BeOne, Altar oraz Ceri


Aktualna agenda oraz bezpłatna rejestracja na stronie:
http://gigacon.org/eoif_lodz

Słuchaczom zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych oraz przerwy kawowe.

Wśród uczestników konferencji rozlosujemy cenne nagrody ufundowane przez wystawców.


W razie pytań zachęcam do kontaktu :

Sławomir Krajewski
slawomir.krajewski@software.com.pl
tel. +48 22 427 32 82
Joanna Mińska

Joanna Mińska Specjalista, Biuro
Rachunkowe

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam serdecznie,

W dniach 10-12 maja br. odbędzie się III Forum Gospodarcze TIME (Telekomunikacja, Internet, Media, Elektronika) organizowane przez naszą Krajową Izbę Gospodarczą Elektroniki i Telekomunikacji. Będzie to największe w tym roku spotkanie przemysłu ICT organizowane w Polsce. Tegoroczna edycja Forum poświęcona będzie w całości transformacji technicznej energetyki, zgodnie z koncepcją Smart Grid.
Forum Gospodarcze TIME, stanowi neutralną platformę wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat rozwoju rynku oraz nowych technologii. Kierowane jest do reprezentantów firm elektronicznych, energetycznych i teleinformatycznych oraz przedstawicieli władz.

Celem tegorocznego Forum jest próba odpowiedzi na pytanie, które zadają sobie przedstawiciele całej branży: „Czy Polska ma szanse zostać europejskim liderem w produkcji systemów i urządzeń dla sieci elektroenergetycznych budowanych wg koncepcji Smart Grid?”

Więcej:
http://www.fgtime.org.pl/
http://www.facebook.com/pages/KIGEiT-Krajowa-Izba-Gosp...
Rafał Goszyk

Rafał Goszyk IT solution
professional advisor

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Bez zbędnego opowiadania zapraszam na spotkanie w trakcie którego będziemy opowiadać o integracji różnych rozwiązań, których celem jest uzyskanie modelu wirtualnych desktopów.
Szczegóły i rejestracja:
http://www.arrowecs.pl/id/Festiwal_Warszawa_Klient
Agnieszka Różnicka

Agnieszka Różnicka specjalista ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Jak nie backup, to co?

* utrata cennych danych
* dodatkowe koszty związane z ich odzyskaniem
* wstrzymanie procesów w przedsiębiorstwie
* zmniejszenie efektywności pracy


Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych - tak istotny temat z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem - stał się obecnie jednym z podstawowych elementów długofalowych strategii przedsiębiorstw.
Bo gdyby odpowiedzieć sobie na pytania: jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii, jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem i w końcu jak można było tego uniknąć, dojdziemy do wniosku, że akurat w tej kwestii warto wyjść na przód, aby nie musieć uczyć się na błędach.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji:

„Systemy backupu i archiwizacji – kompleksowa ochrona zasobów firmy”

21 kwietnia 2011 r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” - Warszawa


W programie, m.in. wykłady:

* "Bezpieczna firma w niebezpiecznych czasach" - Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji - Krzysztof Chełpiński

* "Ochrona danych osobowych w kontekście tworzenia kopii zapasowych" - Nasza Klasa - Maciej Kołodziej

* "Netgear Ready NAS - korzystne zabezpieczenie danych" - Netgear Poland - Robert Kulasiński'"

* "Ctera – system archiwizacji z centralnym zarządzaniem" - EPA Systemy - Grzegorz Bielawski

Pozostałe zagadnienia tematyczne, które będą poruszane podczas konferencji:
* backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, * treści, multimediów,
* backup systemów operacyjnych,
* backup on-line,
* rozwiązania storage’owe,
* outsourcing usług archiwizacyjnych,
* zagadnienia prawne.

W programie również wystawa rozwiązań firm: Evercom, Netgear Poland, Sprint Data Center

Do udziału zapraszamy:

* dyrektorów/kierowników działów IT,
* oficerów bezpieczeństwa,
* osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania

Udział w konferencji jest bezpłatny dla ww. osób.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń


Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/systemy-back...

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych (w tematyce backupu, rozwiązań storage) - opłata za osobę wynosi 1000 PLN +VAT*.
*Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Anna Włodarska
Koordynator Projektu
tel. 22 224 06 47
anna.wlodarska@multitrain.pl

http://www.multitrain.plAgnieszka Różnicka edytował(a) ten post dnia 26.03.11 o godzinie 19:34

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Projekt IT pod kontrolą!

Dnia 12 kwietnia 2011, we Wrocławskim Parku Technologicznym odbedzię się seminarium, zorganizowane wspólnie przez Objectivity i Microsoft.

Pytanie przewodnie, organizowanego spotkania, to:
„Jak zamawiający rozwiązania IT może uzyskać pełną kontrolę nad projektem?”

W opanowaniu sztuki kontrolowania projektu IT, mogą pomóc Ci tylko eksperci
z doświadczeniem w realizacji projektów zakońconych sukcesem.
Tak więc, jeśli jesteś dyrektorem IT, kierownikiem projektów lub po prostu jesteś odpowiedzialny/a za zakup nowych technologii informatycznych, zapraszamy Cię
do wspólnego zgłębienia tematu:

• Czym kierować się przy wyborze dostawcy IT?
• Jak uzyskać kontrolę nad projektem?
• Jak minimalizować koszty wdrożenia i maksymalizowania korzyści?
• Jak komunikować się w projekcie?
• Jakimi wspierać się narzedziami?

Rozwiązania IT- wdrożone z jeszcze większą korzyścią!
Zdobądź wiedzę pozwalającą osiągać pełną kontrolę nad projektem, tak aby zkończył się sukcesem.

Seminarium jest bezpłatne, warunkiem uczestnictwa jset dokonanie rejestracji: http://www.objectivity.pl/Seminar/Seminar-Register.aspx

Więcej informacji na stronie: http://www.objectivity.pl/Seminar/Seminar.aspxObjectivity Bespoke Software Specialists edytował(a) ten post dnia 22.03.11 o godzinie 15:05

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Promocja "Ostatnie szkolenia ITIL v3 Service Manager Bridge + Egzamin do 30 czerwca"

Z końcem czerwca 2011 OGC wycofuje całkowicie szkolenie i egzamin ITIL v3 Service Manager Bridge. Dla wszystkich posiadaczy certyfikatu Manager's Certificate in IT Service Management oznacza to ostatnią szansę szybkiej aktualizacji swoich kwalifikacji ITIL Service Manager i zdobycie certyfikatu ITIL v3 Expert.

W związku z tym w imieniu firmy Conlea, zapraszam do udziału w otatnim już szkoleniu ITIL v3 Manager Bridge w promocyjnej cenie 3200 zł +23% VAT!!

Szczegółowe informacje promocji znajdą Państwo na stronie: http://www.conlea.pl

Gorąco zachęcam do udziału, liczba miejsc ograniczona!!!

Pozdrawiam serdecznie.Paweł Lipiński edytował(a) ten post dnia 04.04.11 o godzinie 10:32

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Cracovia Salesman – Skuteczny przedstawiciel handlowy woj. małopolskie

Witam serdecznie,

zapraszamy na bezpłatny cykl szkoleń „Skuteczny przedstawiciel handlowy". Udział podniesie Twoje kompetencje rozwinie praktyczne umiejętności zawodowe oraz zmniejszy ryzyko utraty zatrudnienia. Kolejnym celem jest wzrost wyników sprzedażowych przedstawicieli handlowych oraz poprawa wyników sprzedaży firm uczestniczących w projekcie.

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Kto może wziąć udział w szkoleniu?

Projekt skierowany jest do przedstawicieli handlowych o niskim stażu pracy, zatrudnionych w małych i mikro przedsiębiorstwach.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

• wykształcenie co najmniej średnie
• zatrudnienie w małym lub mikro przedsiębiorstwie z województwa małopolskiego
• staż pracy u obecnego pracodawcy nie przekraczający 2 lat
• wynagrodzenie netto na poziomie co najmniej 1200,00 zł netto

Zgłoszenia może dokonać zarówno pracodawca jak i osoba zainteresowana (lecz za zgodą pracodawcy).

Zakres tematyczny szkolenia będzie obejmował :

• Skuteczna autoprezentacja
( budowanie argumentacji, sztuka przemawiania)
Techniki sprzedaży (techniki sprzedaży, rozwój umiejętności sprzedażowych)
Umiejętności interpersonalne ( kontakt z klientem, radzenia sobie ze stresem, organizowanie pracy własnej, automotywacja
Negocjacje handlowe ( zasady negocjacyjne, osiąganie sukcesów i unikanie konfliktów, efektywna komunikacja)
Rozwiązywanie trudnych sytuacji w kontakcie z klientem ( metody odpierania ataków i zarzutów, rodzaje zażaleń i reakcji klienta, etapy radzenia sobie z nimi)
Efektywna współpraca z producentami i dystrybutorami (budowanie korzystnej relacji handlowej- kontakt osobisty i telefoniczny, egzekwowanie ustaleń kontraktu)
Asertywność w sprzedaży ( umiejętności odmawiania, formułowanie opinii itd.)
Telemarketing (skuteczny kontakt mailowy i telefoniczny z klientem, budowanie relacji długofalowych)

Szkolenia odbędą się:
w maju i czerwcu (I grupa)
w czerwcu i lipcu (II grupa)
w lipcu i sierpniu (III grupa)
w sierpniu i wrześniu (IV grupa)
we wrześniu i październiku (V grupa)

Informacje o projekcie znajdziesz również na stronie http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...


Uczestnikom szkoleń zapewniamy:

• 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie i 6 dni szkoleń wyjazdowych
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• wykwalifikowaną kadrę wykładowców
• bezpłatne materiały szkoleniowe

• odpowiednio wyposażone sale wykładowe
• zajęcia w 12 osobowych grupach

Organizator:

Szkolenia będą organizowane i prowadzone przez Akademię Rozwoju biznesu we współpracy z firmą JWS Jagielończyk.

Zgłoś się wypełniając formularz pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_... Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.02.21 o godzinie 22:52
Witalis Popow

Witalis Popow Starszy
syntezatorowy.

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Bardzo serdecznie zapraszam wszystkie osoby bezpośrednio związane z bezpieczeństwem sieci, a więc: audytorów i administratorów bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz bezpieczeństwa sieci, administratorów sieci, jak również wszystkich zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa it na szkolenie Techniki Przełamywania Zabezpieczeń Systemów Komputerowych, które odbędą się w dniach 19.-20. Kwietnia, w Warszawie.

Celem szkolenia będzie zapoznanie uczestników z najważniejszymi technikami ataków na serwery. Program zajęć obejmuje identyfikację serwerów i usług sieciowych pod kątem różnych typów podatności (buffer overflow, format string) na ataki oraz techniki maskowania włamywacza w systemie.

Kameralny charakter zajęć umożliwia indywidualizację i rozwinięcie tematyki szkolenia pod kątem oczekiwań uczestników.

Wymagania.
Dla lepszego zrozumienia całego zakresu szkolenia uczestnicy powini orientować się w następujących zagadnieniach:
+ protokoły TCP/IP
+ język C
+ środowisko UNIX'a, tryb tekstowy

Więcej informacji:
+ na stronie: http://isecman.org/wydarzenia/Techniki_Przelamywania_Z...
+ pod nrem: 22 427 37 62
+ via email: witalis.popow@software.com.pl

Pozdrawiam serdecznie,

Witalis Popow
Projekt ISecMan

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam,

Szukam osób zainteresowanych udziałem w zamkniętej sesji szkoleń z ITIL v3 na poziomie Intermediate.

Chcemy zorganizować szkolenie z wykorzystaniem metody blended, która pozwoli ograniczyć koszty jak i czas spędzony na szkoleniu.

Dla zainteresowanych istnieje możliwość zorganizowania sesji egzaminacyjnej w ostatnim dniu.

Planowo chcemy zorganizować połączoną 4,5 dniową sesję szkoleń:
ITIL v3 Intermediate Planning, Protection and Optimization (Capability Stream – 4pkt. po zdaniu egzaminu)
ITIL v3 Intermediate Continual Service Improvement (Lifecycle Stream – 3pkt. po zdaniu egzaminu)

Planowany koszt szkolenia zamknie się w kwocie 4k netto za 4,5 dnia.

Zainteresowanych proszę o info w temacie lub priv.

W razie pytań jestem do dyspozycji.

Następna dyskusja:

szkolenia IT




Wyślij zaproszenie do