Jarosław Żabówka

Jarosław Żabówka Administrator
Bezpieczeństwa
Informacji (ABI).

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

„MeeT IT” to cykl spotkań organizowanych przez 3S dla menedżerów, specjalistów i sympatyków IT w śląskich (i nie tylko) firmach i instytucjach. Spotkania będą odbywać się w Katowicach, począwszy od października 2012 roku. Partnerami organizacyjnymi są Polskie Towarzystwo Informatyczne oddział Górnośląski oraz nieformalna grupa IT Katowice skupiona wokół serwisu społecznościowego Goldenline. Udział dla uczestników jest bezpłatny.

Meet IT vol. 2 już 29 listopada 2012. Tematem przewodnim spotkania będzie Unified Communications.

Wśród zaproszonych mówców m.in. przedstawiciele Cisco i Siemens. Jednocześnie zmieniamy miejsce spotkania. Ponieważ Aula Regionalnej Izby Gospodarczej okazała się dla nas zbyt mała, przenosimy się do lokalu OKO MIASTA zlokalizowanego na katowickim rondzie (Rondo im. Generała Jerzego Ziętka) tuż przy Spodku.

Planowany czas spotkania to podobnie jak ostatnio: godz. 14.00 - 18.00.

Strona spotkania GL - http://www.goldenline.pl/spotkanie/meet-it-vol-2
Agenda i rejestracja - http://www.3s.pl/pl/c,111,meet-it.html

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

BEZPŁATNA KONFERENCJA „Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon”

10 grudnia, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Podsumowanie tego, co ważne i aktualne na rynku informatycznym i przegląd produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - to wszystko znajdą Państwo podczas XVII edycji konferencji „Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon”.

Niektóre tematy wykładów to:

- Szkolenie: Droga do nowoczesnej i konkurencyjnej firmy – jak uzyskać przewagę na rynku? Szkolenie: Droga do nowoczesnej i konkurencyjnej firmy – jak uzyskać przewagę na rynku? (Poznański Park Naukowo-Technologiczny Fundacji UAM)

- Bezpieczne udostępnianie danych przedsiębiorstwa w dobie konsumeryzacji (Wydawnictwo G+J Gruner+Jahr Polska)

- Systemy zarządzania projektami, programami i portfelami projektów dostosowane do wielkości i branży przedsiębiorstwa (P2ware)

- NetCrunch 7 - Zintegrowane Monitorowanie Sieci (AdRem Software)

- Odblokuj potencjał informacji w swojej firmie: integracja, wyszukiwanie (3e Internet Software House)

- Wykorzystanie technologii mobilnych w przedsiębiorstwach (Multipass Solutions Zrt.)

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie:

http://gigacon.org/sdp/warszawa/2012

Kontakt z organizatorem:
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 – 36 – 45
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Michał Kubista

Michał Kubista QBISTA Konsulting.
Procesy - jakość -
ryzyko -
bezpieczeń...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Szanowni Państwo
Z przyjemnością zapraszamy na organizowane szkolenie:


Manager bezpieczeństwa informacji

Szkolenie akredytowane dotyczące systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji - ISO/IEC 27001

Cel szkolenia
Uczestnik programu zapoznaje się z całościowym zagadnieniem SZBI (system zarządzania bezpieczeństwem informacji), uzyskuje zarówno wiedzę potrzebną do badania aktualnego stanu, wdrożenia, komunikacji z audytorem, administrowania i ciągłego doskonalenia SZBI, jak i wiedzę nt. kiedy i w jaki sposób funkcjonują powiązania pomiędzy najwyższym kierownictwem firmy a grupami operacyjnymi.
Po pomyślnym zdaniu egzaminu końcowego uczestnik otrzymuje międzynarodowy, akredytowany certyfikat ,,Menedżer Bezpieczeństwa Informacji”.

Odbiorcy szkolenia
Szkolenie adresowane jest do fachowców w zakresie technologii systemu zarządzania zorientowanych na umiejętności menedżerskie.
Przydatna wiedza: znajomość terminologii z zakresu technologii informacyjnych i zagadnień IT.

Program szkolenia
• Zdolności menedżera w zakresie psychologii i komunikacji oraz ich powiązania z SZBI
• Zagadnienia standardu ISO 27001, demonstracje praktyczne, zastosowanie i przykłady
• Podstawowy zakres prawny, ustawy i przepisy, wymagania międzynarodowe i krajowe
• Egzamin końcowy

Informacje dodatkowe:
• Termin szkolenia: 03-06 grudnia 2012
• Czas trwania szkolenia: 4 dni
• Miejsce szkolenia: Warszawa
• Uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT
• Cena szkolenia: 3 199,00 zł netto za osobę
Cena szkolenia zawiera
• poczęstunki oraz kawa w trakcie przerw w szkoleniu
• pełne wyżywienie podczas szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja)
• materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej
• wydanie certyfikatu / zaświadczenia o uczestnictwie

Zgłoszenie na szkolenie mogą Państwo przesłać:

• drogą mailową na adres: office.pl@cis-cert.com
• poprzez stronę internetową CIS-CERT
• z użyciem formularza
• faxem na numer: + 48 32 216 26 41

Organizator szkolenia:
CIS - Certification & Information Security Services Sp. z o.o.
„Jednostka CIS - Certification & Information Security Services posiada prestiżową akredytację w zakresie certyfikacji systemów i osób, udzieloną przez państwowy organ BMWA, jest także posiadaczem akredytacji brytyjskiej, udzielonej przez itSMF, w zakresie zarządzania usługami IT zgodnie ze standardem ISO 20000. Symbole akredytacyjne i rejestracyjne są uznawane i honorowane na całym świecie.“

CIS - Certification & Information Security Services oraz jej organ akredytacyjny są członkami i sygnatariuszami EA (European Cooperation for Accreditation), IAF (International Accreditation Forum) oraz wielu innych gremiów międzynarodowych, które tworzą ramy ogólnoświatowej zgodności kryteriów akredytacji.

Jako jednej z nielicznych, jednostce CIS przysługuje prawo umieszczania na swoich produktach symboli państwowych.
Łukasz P.

Łukasz P. Online Commerce &
Web Marketing
Representative

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


Szanowni Państwo,

chcielibyśmy zaprosić Państwa na konferencję pt. ,,Zintegrowana infrastruktura dla centrum przetwarzania danych”, podczas której pokażemy najnowocześniejsze rozwiązania IBM przeznaczone do budowy serwerowni lub centrum przetwarzania danych, o wysokiej skalowalności i wydajności, a jednocześnie odpowiadające na potrzeby i dopasowane do możliwości zarówno dużych, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw.

Niektóre zalety rozwiązań, o których będzie mowa, to między innymi:
- ograniczenie kosztów eksploatacji poprzez automatyzację i optymalizację prac administracyjnych,
- podniesienie poziomu bezpieczeństwa i niezawodności infrastruktury IT,
- zabezpieczenie inwestycji na długie lata, dzięki zastosowaniu elastycznej i skalowalnej technologii IBM.

Spotkanie odbędzie się 27 listopada 2012 r. w Warszawie - Hotel Airport Okęcie.

Więcej szczegółów można znaleźć w zaproszeniu tutaj.

Rejestracji można dokonać klikając tutaj.
Joanna Jedlińska

Joanna Jedlińska fotograf, grafik,
ilustrator

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szanowni Państwo,

W imieniu firmy SQAM Sp.zo.o. Sp.K. zapraszam na kolejne edycje szkoleń z Podstaw Zarządzania Wymaganiami - REQB oraz International Business Analysis Qualification Board – IBAQB

Szkolenia przeznaczone są dla:
- analityków systemowych i biznesowych,
- kierowników działów analiz,
- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,
- dokumentalistów,
- inżynierów oprogramowania,
- kierowników działu zapewnienia jakości oprogramowania,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- inżynierów i projektantów użyteczności,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w obszarze zarządzania wymaganiami.

Podstaw Zarządzania Wymaganiami - REQB

Terminy: 29-30 listopada 2012 oraz 17-18 grudnia 2012
Miejsce: Warszawa


Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Foundation Level. Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań. Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem. Osoby posiadające certyfikat REQB są postrzegane przez swoich klientów i pracodawców jako eksperci od zarządzania wymaganiami.

Więcej informacji:

edycja listopadowa sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb-listopad-warszawa

edycja grudniowa sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb-grudzien-warszawa

International Business Analysis Qualification Board – IBAQB

Termin: 12-14 grudnia 2012
Miejsce: Warszawa


Kurs przygotowujący do certyfikacji IBAQB – programu analizy biznesowej.
IBAQB pomaga zdobyć następujące umiejętności:

Analiza przedsiębiorstwa - zrozumienie procesów biznesowych wykonywanych w firmie, identyfikacja wymaganych zmiam, przygotowanie studiów wykonalności dla nowego projektu, przypadku bieznesowego, włącznie z analizą ryzyka.

Analiza biznesowa - określenie potrzeb biznesowych i wynikających z nich wymagań i określenie rozwiązań dla problemów biznesowych. Objęta w rozdziale inżynieria wymagań obejmuje aspekty QA, pozwalające minimalizować ryzyko.

Doskonalenie procesu - optymalizacja wydajności organizacji, minimalizowanie ryzyka strat biznesu.

Innowacja - zastosowanie nowoczesnych technik innowacji w celu dostarczania nowych, konkurencyjnych produktów i usług.

Więcej informacji: sqam.org/international-business-analysis-qualification-board-ibaqb-grudzien-warszawa

kontakt z organizatorem:
Joanna Jedlińska
tel: 22 427 37 09
fax: 22 244 24 59
e-mail: joanna.jedlinska@sqam.org
http://sqam.org

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Paweł Zubkiewicz:
Rafał Jabłonka:
Jesienna promocja szkoleń architektonicznych Architecting the Enterprise w Polsce!
• Akredytowane szkolenia Archimate 2.0 (wraz z certyfikacją)

Witam,

Robicie już Archimate 2.0 w Polsce?
Ile kosztuje? Jak wygląda certyfikacja?

Robimy, zapraszam!

Właśnie uruchamiamy pierwszy w Polsce akredytowany kurs certyfikacyjny Archimate 2.0 umożliwiający zdobycie certyfikatu The Open Group.
Pierwszą sesję organizujemy w Warszawie, 19 grudnia, 3 dni razem z egzaminem. Szczegóły tutaj: [url=http://www.architecting-the-enterprise.com/training/lo...[/url].
Na razie w języku angielskim, co dalej, zobaczymy. Można też uczestniczyć tylko w 2 pierwszych dniach, bez egzaminu.

Dla naszych dotychczasowych klientów przygotowaliśmy specjalne warunki uczestnictwa : Wszyscy uczestnicy naszych wcześniejszych kursów TOGAF 8 i TOGAF 9 dostaną specjalną zniżkę w wysokości 7% dodaną do normalnie obowiązujących zniżek!

Więcej o kursie:
[url=http://www.architecting-the-enterprise.com/training/ar...[/url]
[url=http://www.architecting-the-enterprise.com/blog/2012/0...[/url]

Do poczytania o certyfikacji:
[url=http://www.opengroup.org/certifications/archimate/docs...[/url]

Ceny i bardziej szczegółowe informacje - zapraszam do kontaktu:
rafal.jablonka (małpa) architecting-the-enterprise.com
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Projekty stały się od pewnego czasu nieuniknioną częścią naszego życia
zarówno zawodowego jak i prywatnego. Słyszymy wiele o projektach,
o projektowym charakterze spraw o zarządzaniu przez projekty.
Czasami wchodząc głębiej w rozmowę odkrywamy jak bardzo słowo projekt
jest pojemne i jak różnorodnie używane w obecnym świecie.

Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” pozwala na lepsze zrozumienie
czym jest projekt i jak nim skutecznie zarządzać, przedstawia przegląd obecnych
na rynku głównych standardów w zakresie kierowania projektami
oraz omawia konkretne przypadki zarówno w mikroskali
jak i w skali międzynarodowego przedsięwzięcia.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 21 grudnia 2012, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Ogólnodostępne prezentacje Analityków Gartner - grudzień 2012

Webinars for ICT solutions providers:

TUESDAY, DECEMBER 4, 2012
Bring Your Own Device: Mobile Trends and Securing the Transition
Presented by: Lawrence Pingree

TUESDAY, DECEMBER 11, 2012
BI and Analytics Market Trends - 2020 Vision
Presented by: Dan Sommer and James Richardson

TUESDAY, DECEMBER 18, 2012
The Nexus of Forces Creates Market Opportunities in Vertical Industries
Presented by: Jeff Roster and Ken Brant

Other Webinars:

TUESDAY, DECEMBER 4, 2012
Collaboration, Content and Social: Planning for 2013
Presented by: Guy Creese

WEDNESDAY, DECEMBER 5, 2012
2013 IT Cost Optimization: Strategy, Best Practices and Risks
Presented by: Kurt Potter and Jim McGittigan

THURSDAY, DECEMBER 6, 2012
PLM for Apparel: Investment to Sustain Supply Chain Success
Presented by: Janet Suleski

Cloud Computing Changes the Vendor Landscape
Presented by: David Mitchell Smith

TUESDAY, DECEMBER 11, 2012
Technology Trends You Can't Afford to Ignore
Presented by: David Cappuccio

WEDNESDAY, DECEMBER 12, 2012
Building a Great Mobile User Experience
Presented by: Danny Brian

Business Intelligence: A Core Business Competency
Presented by: Bill Hostmann

THURSDAY, DECEMBER 13, 2012
Best Practices for Social Media in IT Operations
Presented by: Jarod Greene

Creating a Digital Edge to Drive Business Growth
Presented by: Mark McDonald

TUESDAY, DECEMBER 18, 2013
Best Practices in Mobile Device Management
Presented By: Phillip Redman

WEDNESDAY, DECEMBER 19, 2013
Top Technology Predictions for 2013 and Beyond
Presented by: Daryl Plummer

Best Practices to Spend Less on IT and Drive More Value
Presented by: Barbara Gomolski

WEDNESDAY, DECEMBER 20, 2012
Bring Your Own Device Program Best Practices (BYOD)
Presented by: David Willis

The Impact of BYOD on Software Licensing and IT Asset Management
Presented by: Frances O'Brien
Anna Rychlik

Anna Rychlik Specjalista ds.
finansowo -
księgowych

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Społeczna Akademia Nauk z siedzibą w Łodzi poszukuje wystawców do kolejnej edycji Informatycznych Targów Pracy organizowanych dla studentów kierunków Informatyka i Grafika komputerowa.

Targi odbywają się 19.01.2013 w Auli A3 przy ul. Klilińskiego 98 w Łodzi,w godzinach 14-16.

UDZIAŁ W TARGACH JEST BEZPŁATNY

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na http://informatykaefs.swspiz.pl/

Zgłoszenia przyjmujemy do 14.12.2012r.

Targi organizowane są w ramach projektu "Modernizacja i rozwój systemu nauczania informatyki w Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania" współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

jeśli chodzi o ten temat to polecam odwiedzić stronę http://wallgrab.com/Marcin Lewiatowski edytował(a) ten post dnia 05.12.12 o godzinie 20:19

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Code Sprinters to firma zajmująca się od 2007 roku szkoleniami w tematyce Agile - Scrum, TDD, BDD, Automatyzacji testów i innych. Przeszkoliliśmy już ponad 1000 osób, co czyni nas liderem rynku! Współpracujemy z najbardziej doświadczonymi ekspertami.

Dla Państwa pracowników oferujemy praktyczne warsztaty z Test-Driven Development - techniki wytwarzania oprogramowania polecanej przez najlepszych. Zapewnij swojemu zespołowi możliwość rozwoju w kierunku najpopularniejszych technik wytwarzania oprogramowania po to, by ich praca była jeszcze bardziej efektywna - a co za tym idzie, by zyski Twojej firmy były jeszcze wyższe.

Uczestnicy naszych szkoleń otrzymują kompletną wiedzę, potrzebną do samodzielnego wdrożenia praktyk TDD i potwierdzoną certyfikatem Code Sprinters. Po szkoleniu uczestnicy nie zostają sami - cały czas mają dostęp do wsparcia trenera, który odpowiada na pytania i pomaga w rozwiązywaniu problemów.

Wdrożenie Test-Driven Development to kolejny krok na drodze ku Agile - pełnej zwinności organizacji.

Zaufaj naszemu doświadczeniu i zapoznaj sie ze szczegółowym opisem tego i innych szkoleń na naszej stronie internetowej.
Agata Niebieszczańska

Agata Niebieszczańska Psycholog, Fotograf

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Czym jest ITIL(R)? Wprowadzenie i ścieżka kwalifikacyjna.
Autor: Krzysztof Politowicz
ITIL – czym jest, dla kogo i jak może pomóc naszej organizacji IT?

ITIL to najpowszechniej akceptowana na świecie koncepcja zarządzania usługami informatycznymi (IT Service Management), która w ostatnich kilkunastu latach stała się niepodważalnym światowym standardem w tej dziedzinie.
ITIL jest zbiorem najlepszych praktyk dotyczących zarządzania informatyką w administracji rządowej i samorządowej, ponadto przedstawia zorientowane procesowo podejście dla organizacji Biznesu. W metodologii ITIL przedstawiana jest koncepcja organizacji IT jako dostawcy usług informatycznych. Zbiór zawiera porady, sugestie i praktyki, mówiące jak efektywnie i skutecznie oferować usługi, nie tylko informatyczne. Podstawą koncepcji ITIL jest zdefiniowanie procesów i funkcji, które powinny istnieć w organizacji świadczącej usługi IT.

ITIL dedykowany jest zarówno organizacjom komercyjnym (np. firmy komputerowe, programistyczne) jak i publicznym (agencje rządowe itp.), niezależnie od wielkości, typu czy posiadanych narzędzi. Każdy proces posiada zdefiniowane role i zakres odpowiedzialności. Zawarte w ITIL kompleksowe rekomendacje dotyczące branży informatycznej, dały początek międzynarodowej normie zarządzania usługami informatycznymi – ISO/IEC 20000 Service Management.

Prace nad pierwszą wersją rozpoczęto w połowie lat 80 w Wielkiej Brytanii na zlecenie administracji rządowej. Pierwsza książka dedykowana tej metodologii ukazała się w 1989 roku. Obecnie na rynku, od 30 maja 2007, funkcjonuje wersja 3 metodologii. Wersja ta składa się z 5 głównych publikacji poświęconych kolejnym fazom życia usługi:
- Service Strategy – Strategia usług
- Service Design – Projektowanie usług
- Service Transition – Wdrożenie usługi
- Service Operation – Codzienne operacje
- Continual Service Improvement – Ciągły rozwój

W przypadku wersji 3 ITIL podejście do zarządzania usługami IT zostało nieco zmienione i oparte jest na cyklu życia Usługi – od planowania strategicznego aż do fazy produkcyjnej. Położony został większy nacisk na integracje Departamentów merytorycznych z informatyką, dynamice portfela usług IT i holistyczności cyklu życia zarządzania usługami. Ponadto, o ile wersja 2 modelu dostępna była tylko w języku angielskim, wersja 3 zakłada, że materiały szkoleniowe i egzaminy będą tłumaczone na języki ojczyste uczestników, w tym również język polski.

Często pada pytanie: “Dlaczego ITIL?”. Korzystając z praktyk ITIL przede wszystkim równamy się do najlepszych, nie wywarzamy drzwi, które są już dawno otwarte i przede wszystkim, uczymy się na błędach innych. Stosowanie się do zaleceń ITIL pozwoli na:
- poprzez zarządzanie IT jak organizacją – redukcję kosztów
- poprzez wspólną koncepcję świata IT oraz struktury komunikacji – lepszą komunikację
- poprzez patrzenie na informatykę oczami Klienta – polepszenie relacji z całą organizacją
- poprzez ciągłe doskonalenie IT – zarządzanie jakością
- poprzez całościowe spojrzenie na informatykę – uporządkowanie całej organizacji, a nie tylko wybrane jej elementy
- spójność koncepcji

Skuteczność usługowego modelu zarządzania informatyką promowanego przez ITIL potwierdzają międzynarodowe badania i praktyka.

Mówi się, że w pewne procesy opisane w ITIL powinny być wspierane przez model zarządzania projektami PRINCE2 (Zarządzania zmianą, Zarządzanie wersją), jednak przyjrzawszy się opisom tych procesów, zakresom działań, głównym celom i głównym czynnościom, możemy śmiało stwierdzić, że ITIL zawiera elementy metodologii PRINCE2, jak również wiele wskazówek dotyczących samej tematyki zarządzania projektami. Zarówno ITIL, jak i PRINCE2 opisują mechanizmy oceny zmiany i projektu. Na przykład opisany w modelu zarządzania projektami PRINCE2 przegląd projektu jest tym samym, co "Po-wdrożeniowy przegląd opisany w ITIL (…) pobierz cały artykuł PDF:
http://sqam.org/magazine/1823-czym-jest-itil-r-wprowad...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Kreowanie jasnych i klarownych celow biznesowych to obszar o kluczowym znaczeniu dla powodzenia działań osoby zajmującej się rozwojem produktów - komunikacji zewnętrznej i wewnątrzzespołowej. Jednym z najważniejszych zadań stojących przed taką osobą jest bowiem uzgodnienie i wynegocjowanie spójnej wizji budowanych rozwiązań i utrzymywanie jej w ciągłej synchronizacji, również w sytuacji ciągłych zmian rynkowych i napięć pomiędzy uczestnikami procesu.

Brzmi poważnie?

Dla poprawy przebiegu tych procesów, oferujemy Twojej firmie nowe, unikalne szkolenie “Budowanie wizji produktu”. Warsztaty te przygotują Twoich pracowników do kompetentnego pełnienia roli Product Managera oraz Product Ownera, a praktyczna wiedza pozwoli na projektowanie efektownych i użytecznych produktów. Dodatkowo, pod opieką trenera-eksperta uczestnicy poznają zasady efektywnego komunikowania wizji produktu nie tylko klientom, ale i developerom. Dzięki temu produkt będzie tworzony dokładnie tak, jak życzą sobie tego jego odbiorcy.

Jeśli chcesz, by Twoja firma jeszcze lepiej zaspokajała potrzeby klientów, a Twoi pracownicy mogli potwierdzić swoje umięjetności zdobytym dyplomem - już teraz wejdź na naszą stronę po więcej szczegółów.
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
23 stycznia 2013r., Warszawa


CRM (Customer Relationship Management) to nie tylko strategia opracowana przez firmę ale i narządzie informatyczne, które w znaczący sposób ułatwia zarządzanie klientami, pomaga tworzyć trwałe relacje, maksymalizuje sprzedaż i buduje stałą grupę naszych usatysfakcjonowanych klientów zaspokajając ich oczekiwania i preferencje.
Dzięki systemowi CRM nasza firma zyskuje bardzo wiele. Musimy jednak pamiętać o odpowiednim podejściu do całości wdrożenia i na wstępie zbudować wspomnianą wyżej strategię CRM.
System CRM to głównie same plusy:
-Zmniejszenie kosztów kampanii
-Zwiększenie sprzedaży
-Obniżenie kosztów działania firmy
-Zmniejszenie negatywnych skutków rotacji pracowników
-Zwiększenie satysfakcji klienta

Na rynku dostępnych jest bardzo wiele systemów CRM, które mają szereg zastosowań.
Musimy pamiętać, że sam system nie zwiększy naszej sprzedaży, nie polepszy obsługi klienta, nie usprawni procesów biznesowych czy nie zaopiekuje się naszymi najlepszymi klientami.

Mając na względzie całość zagadnienia postanowiliśmy zaprosić na konferencję doświadczonych praktyków, którzy opowiedzą Państwu, jak istotne jest wdrożenie całej strategii CRM w firmie i jak ogromne korzyści to przynosi.
Partnerzy konferencji przedstawią Państwu najnowsze rozwiązania CRM, które w znaczący sposób będą wspierać całą strategię sprzedażową.

Proponowane zagadnienia tematyczne:

-Cele i korzyści z wdrożenia systemu CRM
-Wdrożenie i integracja systemu CRM
-CRM w modelu cloud computing
-Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
-automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
-Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
-Aplikacje sprzedażowe
-Skuteczna komunikacja
-Analiza danych klienta
-CRM, a zarządzanie wiedzą

Na Konferencję zapraszamy:

Przedstawicieli Zarządu
Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu,
- sprzedaży,
- handlowego
- IT,
- BOK,
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Link: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/23-01-2013-c...

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.
Henryk M.

Henryk M. Project Management /
Lean Management /
Systems Engineering

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Mam jeszcze kilka wolnych miejsc na seminarium/szkolenie z zakresu języka modelowania SysML, Model Based Systems Engineering oraz Lean Systems Engineering. Są to zagadnienia związane z organizacją i prowadzeniem dużych, złożonych projektów, a także rozwojem nowych produktów i usług.

Szkolenie jest prowadzone przez ekspertów z USA: prof. Bohdan "Bo" Oppenheima oraz Sanforda Friedenthala (jednego z twórców SysML). Miejscem szkolenia jest Kraków, na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej. Termin: 2-3-4 styczeń 2013, w godzinach od 09:00 do 17:00 każdego dnia.

Szczegółowe informacje przekażę zainteresowanym osobom po kontakcie na priv.

Pozdrawiam

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

BEZPŁATNE SZKOLENIA DLA SPECJALISTÓW IT I NIE TYLKO

• DLA PROGRAMISTÓW
• DLA WEB DEVELOPERÓW
• DLA ADMINISTRATORÓW
• WSZYSTKICH AMBITNYCH:)

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

tworzenie stron i aplikacji webowych

> język programowania Ruby i framework Ruby on Rails

sieci komputerowe, serwery, administracja

> systemy unixowe ze szczególnym uwzględnieniem Linuxa

od 40 do 240 godzin intensywnych zajęć

3 poziomy zaawansowania: od zera do bohatera;)

kursy prowadzone przez ekspertów i praktyków

dogodne terminy: szkolenia również w weekendy!

szkolenia prowadzone są w województwie śląskim

Bielsko-Biała • Cieszyn • Chorzów • Częstochowa • Katowice
Gliwice • Dąbrowa Górnicza • Racibórz • Rybnik • Sosnowiec

Sprawdź na http://railshost.com harmonogram szkoleń i skontaktuj się już teraz!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Chcesz wiedzieć więcej?

Zadzwoń lub napisz

+ 48 537 070 010
szkolenie@railshost.comDominik Kulas edytował(a) ten post dnia 27.12.12 o godzinie 16:12

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Bezpłatne szkolenia informatyczne współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla pracowników z branży IT oraz high tech

Jestem pracownikiem firmy American-Systems. Obecnie jesteśmy w trakcie wdrażania projektu współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla pracowników z branży IT oraz high tech „AJAX – doskonalenie procesu wytwarzania oprogramowania internetowego dla firm inżynierii oprogramowania”, skierowanego do osób zamieszkujących obszar województwa łódzkiego i będących zatrudnionych w branży IT i high tech.

Chciałbym zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu:

- Szacowania oprogramowania oraz efektywnego zarządzania projektami internetowymi
- Komunikacji między analitykami a programistami
- Tworzenia przyjaznych interfejsów użytkownika
- Zasad tworzenia poprawnego kodu i jego organizacji

Organizowane szkolenia są całkowicie bezpłatne i prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę trenerską.

Dodatkowe informacje na temat szkoleń i projektu, a także wszystkie formularze zgłoszeniowe oraz harmonogram dostępnych szkoleń znajdują się na stronie internetowej: ajax.american-systems.pl

Wszystkie zapytania proszę kierować drogą mailową: m.matouszek@american-systems.pl bądź telefoniczną pod numerem 61 6248307.

Pozdrawiam serdecznie,
Maciej MatouszekMaciej Matouszek edytował(a) ten post dnia 21.12.12 o godzinie 13:44
Agata Niebieszczańska

Agata Niebieszczańska Psycholog, Fotograf

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Zarządzanie jakością. ISO 9001 w IT część 2/3

ISO 9001 w IT – nadzór nad wyrobem niezgodnym.
Nadzór nad wyrobem niezgodnym w procesie produkcji oprogramowania – część II.

Zgodnie z normą ISO 9001:2000 organizacja powinna sprawować nadzór nad wyrobem niezgodnym. W IT takim wyrobem jest system informatyczny i inne produkty procesu produkcji oprogramowania. Niniejszy artykuł opisuje podstawowe narzędzia i techniki wspierające identyfikację oraz zarządzanie produktem niezgodnym na etapie testowania oprogramowania.

Dowiesz się:
- Jakie są wymagania normy ISO 9001:2000 w zakresie nadzoru nad wyrobem niezgodnym;
- Co należy uwzględnić w procesie testowania oprogramowania, by zapewnić zgodność z normą.

Powinieneś wiedzieć:
- Znajomość poszczególnych faz projektu IT oraz ich podstawowych celów i założeń;
- Podstawowa wiedza z zakresu testowania oprogramowania.

Po zapoznaniu się z treścią artykułu czytelnicy dowiedzą się, w jaki sposób można zaprojektować składniki procesu wytwarzania oprogramowania, aby zapewnić jego zgodność z wymaganiami normy. Niniejszy artykuł jest drugim z cyklu trzech publikacji dotyczących wdrażania systemu zarządzania jakością w przemyśle informatycznym.

Zgodnie z jedną z przyjętych definicji, jakość oprogramowania to zgodność ze specyfikacją i celem oraz zespół cech i charakterystyk wyrobu lub usługi, które noszą w sobie zdolność zaspokojenia określonych potrzeb. Produkt IT cechujący się wysoką jakością musi spełniać nie tylko bezpośrednio wyrażone wymagania użytkownika, ale i wymagania pośrednie – np. prawne, bezpieczeństwa, zgodności z określonymi standardami wytwarzania systemów czy kodowania. Jakość produktów końcowych projektu informatycznego jest kształtowana przez jakość poszczególnych etapów realizacji projektu wyrażaną jako zgodność z jakością projektowaną, stopień kontroli nieprawidłowości i odchyleń oraz środków korygujących podejmowanych w reakcji na zaistniałe problemy.

Proces wytwarzania oprogramowania jest procesem złożonym – składa się z wielu faz i produkuje różnego rodzaju wyroby pośrednie. Na każdym etapie mogą pojawić się różnego rodzaju niezgodności i odchylenia od projektowanej jakości. Zgodnie z normą ISO 9001:2000 organizacja powinna sprawować nadzór nad wyrobem niezgodnym, gdziekolwiek w procesie wytwórczym się on pojawi. W IT takim wyrobem jest system informatyczny oraz pozostałe wytwory procesu produkcji oprogramowania.

KONTROLA JAKOŚCI NA POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH DEWELOPMENTU:
- Testy jednostkowe – testy deweloperskie, przeprowadzane w celu weryfikacji poszczególnych unitów oprogramowania;
- Testy modułowe – sprawdzają poprawność implementacji poszczególnych modułów czy funkcjonalności oprogramowania, niezależnie od pozostałych komponentów;
- Testy integracji – wykonywane w celu sprawdzenia poprawności implementacji poszczególnych interfejsów i interakcji pomiędzy zintegrowanymi komponentami systemu;
- Testy systemowe – testowanie kompletnego systemu, kiedy wszystkie jego komponenty są zintegrowane w jedną całość;
- Testy integracji systemowej - testy end to end, wykonywane w celu sprawdzenia, czy system jest prawidłowo zintegrowany z pozostałymi, wyspecyfikowanymi w wymaganiach, systemami zewnętrznymi.

WYZNACZNIKI JAKOŚCI.
Jakość oprogramowania może wydawać się trudna do oceny – system IT jest wszak produktem o tyle specyficznym, że nie można go sklasyfikować ściśle jako wyrób materialny lub całkowicie niematerialny. Istnieją jednak pewne wskaźniki umożliwiające ocenę jakości oprogramowania:
1. Zdolność funkcjonalna – charakteryzuje ona zdolność oprogramowania do zaspokajania potrzeb użytkowników w kategorii usług. Zdolność funkcjonalna dotyczy zdolności oferowania oczekiwanej funkcjonalności i zarazem dostarczanie stosownych i dokładnych wyników, interoperacyjność (zdolność wzajemnej współpracy), zgodność z normami oraz bezpieczeństwo.
2. Łatwość użytkowania – czyli zespół właściwości odnoszących się do wysiłku niezbędnego do użytkowania i do indywidualnej oceny tego użytkowania przez określony jawnie lub domniemany zbiór użytkowników. Użytkownik postrzega łatwość użytkowania jako m.in. intuicyjność obsługi oprogramowania, łatwość szkolenia oraz prostotę eksploatacji.
3. Niezawodność oprogramowania – określana jako zespół właściwości odnoszących się do zdolności oprogramowania do utrzymania poziomu usług zgodnego z ustalonymi warunkami i w czasie ustalonego okresu czasu. Niezawodność oprogramowania obejmuje: tolerancję błędów, możliwość odtworzenia stanu systemu (np. obliczeń) po awarii, częstość awarii.
4. Sprawność – czyli czas odpowiedzi oraz wielkość użytkowanych zasobów (obszar pamięci, przestrzeń na dysku, sprzęt, użytkowane usługi lub wsparcie logistyczne itp.). ISO definiuje sprawność jako zespół właściwości odnoszących się do wzajemnego stosunku pomiędzy poziomem usług świadczonych przez oprogramowanie a wielkością użytkowanych zasobów w określonych warunkach.
5. Przenośność – obejmuje łatwość adaptacji oraz instalacji oprogramowania oraz zgodność z normami i przyjętymi konwencjami, które to mają związek z możliwością przenoszenia oprogramowania.
6. Utrzymywalność (…) czytaj dalej (pobierz cały artykuł w PDF):
http://sqam.org/magazine/1827-zarzadzanie-jakoscia-iso...
Joanna Jedlińska

Joanna Jedlińska fotograf, grafik,
ilustrator

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Szkolenie z Podstaw Zarządzania Wymaganiami - REQB

Data: 5-6 luty 2013r.
Czas trwania: 2 dni
Egzamin REQB: 6 luty 2013r.
Miejsce: Wrocław


Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Foundation Level. Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań. Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem.


Szkolenie przeznaczone jest dla:

- analityków systemowych i biznesowych,

- inżynierów oprogramowania,

- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,

- dokumentalistów,

- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,

- inżynierów i projektantów użyteczności,

- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i podstawowe zrozumienie analizy i projektowania aplikacji.

CENNIK:
Cena regularna: 2200 PLN/os. + 23% VAT

Cena First Minute: 1950 PLN/os + 23% VAT (obowiązuje do 11.01.2013r.)

Koszt egzaminu: 900 PLN /os. + 23% VAT

Koszt egzaminu dla osób, które nie biorą udziału w szkoleniu: 1000PLN/os. + 23% VAT

Więcej informacji: http://sqam.org/podstawy-zarzadzania-wymaganiami-reqb-...

Organizator:

Joanna Jedlińska
Tel.: 22 427 37 09
Fax: 22 244 24 59
E-mail: joanna.jedlinska@sqam.org
http://sqam.org

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szanowni Państwo,

28 lutego 2013r. to ważna data w kalendarzu osób z działów IT.
Dlaczego?
Ponieważ właśnie w tym dniu odbędzie się konferencja poświęcona idei podbijającej współczesny rynek - "Cloud computing - z biznesem w chmurze"!

Serdecznie zapraszamy do spędzenia tego dnia właśnie z nami, a także ze specjalistami w dziedzinie chmurowych rozwiązań, bezpieczeństwa, ochrony danych oraz osób na co dzień pracujących w działach IT polskich przedsiębiorstw i instytucji.
Wydarzenie to odkryje przed Państwem wizję biznesu w chmurze, charakteryzującego się bezpieczeństwem, optymalizacją kosztów, szybkością wdrożenia i elastycznością stosowanych rozwiązań IT.

Nie może Państwa zabraknąć podczas tego spotkania!

28 LUTEGO, WARSZAWA
CLOUD COMPUTING - Z BIZNESEM W CHMURZE


strona konferencji>>>http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/cloud-computing-z-biznesem-w-chmurze.htm

W PROGRAMIE M.IN.:

* cloud computing jako droga do optymalizacji kosztów
* bezpieczeństwo w chmurze
* Infrastructure as a Service – infrastruktura jako usługa
* Platform as a Service – platforma jako usługa
* Software as a service – oprogramowanie jako usługa
* Communications as a service – komunikacja jako usługa
* usługi kolokacji
* od wirtualizacji do infrastruktury cloud computing
* usługi w modelu chmury prywatnej
* usługi w modelu chmury publicznej
* usługi w modelu chmury hybrydowej
* aspekty prawne

ZAPRASZAMY DO BEZPŁATNEGO UDZIAŁU:

* dyrektorów i managerów ds. rozwoju biznesu, rozwoju infrastruktury, odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i składowanie danych, zarządzanie centrami danych w firmie
* kierowników projektów
* osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo, niezawodność oraz dostępność zasobów w firmie.
* szefów działów IT, bezpieczeństwa
* osoby odpowiedzialne za zmniejszenie kosztów i optymalizację zasobów firmy,
* doradców zarządu

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/cloud-comput...

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł +23% VAT.

Następna dyskusja:

szkolenia IT




Wyślij zaproszenie do