Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.

Chciałabym zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.

Konferencja „Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”

odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.

Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniają i optymalizują pracę przedsiębiorstw prywatnych oraz instytucji państwowych.
Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Przykładowe zagadnienia poruszane podczas konferencji:

• platformy automatyzujące pracę recepcji oraz administracji,
• e-urzędy – elektronizacja administracji państwowej,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy korporacyjne - intranet, extranet,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału zapraszamy:

• Naczelników, Dyrektorów, Kierowników oraz Koordynatorów podmiotów organizacyjnych
administracji państwowej
• Głównych i Starszych Specjalistów, odpowiedzialnych za dokumentację urzędu
(kadry, księgowość, administracja etc.),
• CIO / Szefów departamentów IT infrastruktury i technologii IT
• Dyrektorów i Managerów ds. infrastruktury oraz nowych technologii
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów i Kierowników Finansowych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów

Strona konferencji: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny:

http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

KONTAKT:

tel: 22-468-80-72 kom: 531806841
mail: biuro@pureconferences.pl
website: http://pureconferences.pl


Obrazek
Joanna Turek edytował(a) ten post dnia 21.10.12 o godzinie 12:53
Michał Kubista

Michał Kubista QBISTA Konsulting.
Procesy - jakość -
ryzyko -
bezpieczeń...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


http://www.qualityaustria.com.pl/ISO31000.html

Manager zarządzania ryzykiem
w oparciu o standard ISO 31000


Nie chcąc się powtarzać, informuję tylko o atrakcyjnej cenie ze względu na kończące się miejsca na szkoleniu.

Więcej informacji tutaj:

http://www.qualityaustria.com.pl/ISO31000.html

i tutaj

Ulotka do pobrania!
Ulotka informacyjna
Magda M.

Magda M. Marketing i PR

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Bezawaryjne działanie systemów backoffice? Jak utrzymać wysoką dostępność i zapewnić bezpieczeństwo infrastruktury – AD, Exchange i SharePoint. Zapraszamy na bezpłatne seminarium online

30 sierpnia 2012 r., godz. 10 - 11

Zapraszamy na bezpłatne seminarium online dotyczące sprawnego funkcjonowania infrastruktury backoffice, w tym poczty elektronicznej, stałego dostępu do aplikacji, zasobów i informacji. Podczas godzinnej prezentacji podpowiemy, w jaki sposób utrzymać wysoką dostępność i bezpieczeństwo danych składowanych w systemach AD, Exchange i SharePoint.

Krótki przegląd narzędzi wspierających bezawaryjne funkcjonowanie infrastruktury zobrazujemy przykładami konkretnych zastosowań i rozwiązań problemów zebranymi od klientów i użytkowników oprogramowania Quest Software.

W trakcie tego wirtualnego spotkania omówimy dwa potencjalne scenariusze:

• Czy bezawaryjne funkcjonowanie systemów jest możliwe?
monitoring i diagnostyka kluczem do sukcesu
bieżące i historyczne raportowanie

• A jeśli jednak awaria się wydarzy…
odtwarzanie danych i systemów
ciągłość pracy systemów zwirtualizowanych

Szkolenie przeznaczone jest dla administratorów sieci IT oraz innych pracowników dużych i średnich firm odpowiadających za zapewnienie i utrzymanie sprawnego funkcjonowania infrastruktury backoffice.

Link do rejestracji

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Serdecznie zapraszam na konferencję IT w Przemyśle GigaCon, która odbędzie się 2 października w Katowicach, w Hotelu Qubus Prestige.

Konferencja poświęcona będzie rozwiązaniom IT dla różnego typu przedsiębiorstw przemysłowych, zainteresowanych wykorzystaniem w swojej działalności najnowszych technologii informatycznych. Wiodące firmy zaprezentują systemy i technologie wykorzystywane w celu optymalizacji procesów zachodzących w przedsiębiorstwach przemysłowych oraz optymalizacji kosztów ich działania, sposoby integracji tych systemów z systemami biznesowymi, a także metody usprawniania zarządzania relacjami z klientem. Przedstawione zostaną także warunki i strategie udanego wdrożenia takich systemów w polskim przemyśle.

Na konferencję zapraszamy głównie przedstawicieli zakładów przemysłowych:

- Dyrektorów zarządzających
- Managerów ds. logistyki
- Szefów departamentów informatyki
- Kierowników planowania produkcji i dostaw
- Specjalistów ds. Utrzymania ruchu
- Inżynierów ds. jakości
- Dyrektorów technicznych

Proponujemy następującą tematykę:
- ERP- Ewolucja standardu
- Informatyzacja i automatyzacja procesów produkcyjnych
- Cloud computing – innowacyjne rozwiązania w przedsiębiorstwie
- Outsourcing a bezpieczeństwo danych wychodzących z firmy
- Zarządzanie jakością w nowoczesnym przedsiębiorstwie przemysłowym
- Systemy MES
- Rozwiązania do zarządzania łańcuchem dostaw
- Planowanie produkcji i harmonogramowanie
Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wcześniejszej rejestracji.

Strona wydarzenia: http://sdcenter.pl/it_w_przemysle/2012

Konferencja IT w Przemyśle jest okazją dla firm do zaprezentowania swoich nowoczesnych rozwiązań, spotkaniem się z potencjalnym klientem oraz możliwością demonstracji zalet promowanych rozwiązań. Dla uczestników konferencji to możliwość porównania i oceny oferowanych produktów, sposobność spotkania i dyskusji ze specjalistami.

Zapraszam do kontaktu:

Aleksandra Pyrak
tel: 22 427 36 48
fax: 22/ 244-24-59
aleksandra.pyrak@software.com.pl

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa
Dawid Ortwein

Dawid Ortwein Koordynator
Strategicznych
Projektów Cyfrowych

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Witam serdecznie,

Chciałbym zaprosić Państwa do skorzystania z promocji na szkolenia odbywające się we wrześniu prowadzone przez firmę JSystems.

Wrześniowe promocje:

Oracle Backup & Recovery
Termin: 05-09-2012 do 07-09-2012
Cena: 1299 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

Podstawy Oracle SQL
Termin: 10-09-2012 do 12-09-2012
Cena: 1299 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 1440 zł netto)

Administracja bazami danych Oracle
Termin: 10-09-2012 do 14-09-2012
Cena: 1980 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2380 zł netto)

SQL i PL/SQL dla zaawansowanych
Termin: 24-09-2012 do 28-09-2012
Cena: 1980 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2680 zł netto)

Programowanie w języku JAVA
Termin: 03-09-2012 do 07-09-2012
Cena: 2180 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2380 zł netto)

Istnieje również możliwość zakupu szkolenia z tabletem Overmax OV-TB-09 na którym znajdują się materiały szkoleniowe.


Obrazek


Szkolenia w JSystems prowadzone są przez przez doświadczonych trenerów, którzy w zrozumiały oraz profesjonalny sposób przekażą Państwu swoją wiedzę. Oto link do bloga prowadzonego przez jednego z naszych trenerów, znajdą Państwo tutaj wiele ciekawych mini kursów zupełnie za darmo. Kliknij tutaj


Opinie naszych klientów, znajdą Państwo na stronie: http://jsystems.pl/opinie.jsp

Kontakt:
Dawid Ortwein
Tel: (12) 444 77 48
Mob: +48 889 310 308
e-mail: dortwein@jsystems.pl
http://www.jsystems.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

[obrazek]
Z przyjemnością zapraszamy do udziału w I. Międzynarodowym Forum Klastrów IT, które odbędzie się już 13 i 14 września 2012 w Dąbrowie k/Poznania. Tematami wiodącymi Forum są networking w sektorze IT oraz wpływ IT na biznes i nasze życie. Prezentowane będą innowacyjne rozwiązania m.in. w branży budowlanej, spożywczej, motoryzacyjnej, a także dla IT w edukacji oraz SMART city (e-zdrowie i e-administracja).

W ramach Forum zorganizowane będą spotkania networkingowe zainteresowanych firm.

Adresaci

I dzień Forum poświęcony jest networkingowi w sektorze IT. Szczególnie zapraszamy:
• Ekspertów i specjalistów z branży IT.
• Przedsiębiorstwa poszukujące partnerów biznesowych dla konkretnych projektów.
• Firmy zainteresowane prezentacją innowacyjnych rozwiązań lub uczestnictwem w dyskusji nad nimi.
• Klastry Informatyczne zainteresowane realizacją wspólnych projektów.
• Instytucje Naukowe interesujące się działaniami w branży IT.

II dzień Forum przeznaczono na prezentację konkretnych zastosowań technologii informatycznych w innych branżach. Szczególnie zapraszamy:
• Ekspertów i przedsiębiorstwa zainteresowane prezentacją pomysłów i wdrożeń IT w przemyśle, usługach i handlu.
• Przedsiębiorstwa z branży medycznej, budowlanej, motoryzacyjnej, zainteresowane podniesieniem swojej innowacyjności, obniżeniem kosztów i budową przewagi konkurencyjnej.
• Instytucje Naukowe zainteresowane konkretnymi rozwiązaniami, mającymi na celu podniesienie innowacyjności i obniżenie kosztów.

Lokalizacja

I Międzynarodowe Forum Klastrów IT organizowane jest w nowoczesnej przestrzeni Eureka Technology Park, usytuowanego w gminie Dopiewo pod Poznaniem.

Zapisy

Wydarzenie otrzymało dofinansowanie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Udział w nim jest bezpłatny.

Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcam do rejestrowania się poprzez stronę http://siecinnowacji.org/forum/rejestracja.html (zapisy trwają do 27.08.2012).
Wypełniony formularz należy przesłać na adres mailowy: biuro@klaster-synergit.pl do dnia 27 sierpnia 2012 r.

Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.

http://www.siecinnowacji.org/forum/

Program Forum znajduje się pod adresem:

http://www.siecinnowacji.org/forum/program.html

Zapraszamy do wypełnienia oraz przesłania formularza zgłoszeniowego
Renata Kałużna

Renata Kałużna advertisement
specialist /
DESIGNER

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

8 października 2012 ruszamy z kolejną edycją autoryzowanych BEZPŁATNYCH szkoleń w ramach projektu „ICT kierunkiem rozwoju łódzkich przedsiębiorstw” w ramach ścieżki certyfikacyjnej: MCSE Private Cloud (uczestnik musi mieć ukończoną ścieżkę: MCITP z Windows Server 2008).

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach:
•MS - 10751 Configuring and Deploying a Private Cloud with System Center 2012
•MS - 10750 Monitoring and Operating a Private Cloud with System Center 2012

Szczegóły:
http://certyfikatmicrosoft.pl/
Ewelina Wrona

Ewelina Wrona Asystentka ds.
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

„CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta”
25 września 2012r., Warszawa


CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem.
Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/crm_2012.htm
Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


ZAPRASZAMY do zapoznania się z naszą ofertą szkoleniową:

Szkolenia otwarte (Warszawa):
- Modelowanie Procesów Biznesowych (BPMN) - 20-21 września, 2-3 października
- Praktyka Zarządzania Architekturą Korporacyjną - 3-4 października
- Komunikacja w zespole projektowym - 10-11 października
- Umowy na usługi i systemy IT - szkolenie - 18-19 października;
- Komunikacja IT-Biznes - 7-8 listopada
- Analiza statystyczna w biznesie. Excel 2007/2010 - 14-15 listopada
- Umowy na usługi i systemy IT-szkolenie - warsztaty - 23 listopada.

Szkolenia zamknięte:
- IT - Business Alignment
- Komunikowanie zmiany (komunikacja projektów)
- Niezawodność i jakość usług IT
- Zarządzanie dojrzałością organizacji IT
- Diagnozowanie problemów IT
- Marketing usług IT
- Podstawy analizy obiektowej i notacji UML
- Analiza i przetwarzanie danych biznesowych - Excel 2007/2010
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje podstawowe
- Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010/2007 - Operacje zaawansowane
... i inne z MS Office!

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
Magdalena Bromber

Magdalena Bromber SOFTRONIC -
Szkolenia IT

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

[Wielkopolska]
W imieniu firmy SOFTRONIC Sp. z o.o. serdecznie zapraszam na bezpłatne autoryzowane szkolenia z technologii Microsoft oraz CompTIA zakończone egzaminem (Prometric)
Zapraszam do odwiedzenia naszej Strony Projektu oraz do zapoznania się z Listą dostępnych szkoleń wraz z harmonogramem.

W tej chwili w ofercie posiadamy następujące szkolenia:

CompTIA Strata IT Fundamentals

MCTS: Microsoft SQL Server 2008, Database Development

MCTS: Installing and Configuring Windows 7 Client

CompTIA Project +

MCTS: Microsoft Lync Server 2010, Configuring

MCTS: Windows Server 2008 R2, Server Virtualization

Oprócz bezpłatnego udziału w szkoleniu oferujemy również Egzamin certyfikujący w systemie PROMETRIC, certyfikowane materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia wystawiony przez autoryzowany ośrodek szkoleniowy Microsoft o statusie Gold Learning Solutions, posiłek w czasie szkolenia oraz nocleg dla wybranych Uczestników. Udział w szkoleniu oraz egzaminie są dofinansowane w 100%. Osobom przyjezdnym zapewniamy nocleg!

**Projekt skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (oraz osób prowadzących działalność gospodarczą) z województwa wielkopolskiego wykorzystujących w swojej działalności technologie informatyczne. Celem szkoleń jest podwyższenie konkurencyjności rynkowej MMŚ z wybranych branż poprzez zdobycie specjalistycznej wiedzy i umiejętności w zakresie ICT.

Aby zapisać się na szkolenie należy przesłać zgłoszenie zawierające kwestionariusz zgłoszeniowy oraz deklarację udziału w projekcie (do pobrania na stronie).
Na adres e-mail: Magdalena Bromber magdalena.bromber@softronic.pl

Szkolenia odbędą się w Poznaniu, w profesjonalnym ośrodku szkoleniowo-egzaminacyjnym SOFTRONIC.
Zapewniamy interesujące warsztaty, podejście do egzaminu oraz certyfikat ukończenia; nie zapomnimy również o gorącej kawie, a dla przyjezdnych zapewniamy hotel.
"Certyfikaty IT - szkolenia dla kadr informatycznych Wielkopolski", to projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

REKRUTACJA CIĄGŁA!

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do wzięcia udziału w Projekcie „Kompetentni” - współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – realizowanym przez Fundację „Fundusz Inicjatyw” (FFI) w Lublinie.
Celem projektu jest wsparcie szkoleniowe 200 przedsiębiorców/ich pracowników, z terenu woj. lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, mazowieckiego i łódzkiego.
Oferujemy bezpłatne szkolenia (dla przedsiębiorstw mogących skorzystać z pomocy de minimis).
Uczestnikami projektu są: przedsiębiorcy oraz ich wydelegowani pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę, posiadający wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne.
Uczestnikom zapewniamy bezpłatne materiały szkoleniowe, pomocnicze oraz książki, przerwy kawowe i obiad, zakwaterowanie, zwrot kosztów dojazdu.
Najbliższe szkolenie:

Szkolenie: „Autoprezentacja i wystąpienia publiczne”

Termin: 19-21 września 2012 (środa, czwartek, piątek zajęcia od 9:00 do 16:00)
lub 21-23 września 2012 (piątek, zajęcia od 13:00 do 20:00, sobota, niedziela zajęcia od 9:00 do 16:00)

Miejsce szkoleń: Kielce

Ramowy program szkolenia:
1. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, czyli jak zrobić dobre wrażenie – wprowadzenie.
2. Taktyki autoprezentacyjne: najważniejsze elementy autoprezentacji - efekt pierwszego wrażenia, zasady kształtowania wrażenia.
3. Kształtowanie pożądanego wizerunku: cztery wymiary - wiarygodność, umiejętność wzbudzania sympatii, atrakcyjność interpersonalna i dominacja.
4. Konstruowanie efektywnych i efektownych prezentacji oraz wystąpień publicznych: kluczowe etapy i struktura (rozpoczęcie, rozwinięcie, zakończenie).
5. Zasady prezentowania siebie i tematu: dopasowywanie przekazu do odbiorców, skuteczne przekonywanie i perswazja, wpływanie na stany emocjonalne odbiorców, reguły wywierania wpływu.
6. Kontakt z odbiorcą – strategie pomocne w wystąpieniach publicznych: nawiązywanie kontaktu i uzyskanie przychylnego nastawienia u rozmówcy i publiki, skupianie i utrzymanie uwagi słuchaczy, pozawerbalne sposoby wzbudzania sympatii i pozyskiwania uwagi publiczności (mowa ciała, spójność przekazu).
7. Dress code: zasady właściwego doboru ubioru podczas wystąpień publicznych.
8. Stres i sposoby radzenia sobie ze stresem, tremą i zdenerwowaniem.
9. Techniki budowania pewności siebie.

Pozostałe dostępne szkolenia (każde 24 godziny dydaktyczne):
1. Zarządzanie personelem. (Kielce, 19-21 lub 21-23 września)
2. Asertywność/argumentowanie i obrona własnego zdania. (Warszawa, 24-26 lub 26- 28 października)
3.Doskonalenie umiejętności menadżerskich. (Warszawa, 24-26 lub 26-28 października)
4. Komunikacja i negocjacje. (Radom, 14-16 lub 16-18 listopada)
5. Motywowanie pracowników. (Lublin. 28-30 listopada lub 30 listopada – 2 grudnia)
6. Organizacja pracy własnej, projektowanie działań i przyjmowanie odpowiedzialności za wyniki. (Lublin, 30 listopada - 2 grudnia lub 5-7 grudnia)

Szczegółowe informacje nt wszystkich dostępnych szkoleń w ramach projektu, wstępne harmonogramy szkoleń oraz Wstępny Formularz Zgłoszeniowy dostępne są na stronie internetowej http://ffi.org.pl/kompetentni211/, pod numerem telefonu: 81 532 10 30, 532 10 32, 502 267 743 oraz w Biurze projektu przy ul. Narutowicza 57/4 (I piętro) w Lublinie od pon. do pt. w godz. 8 – 18.

Serdecznie zapraszamy, Zespół Projektu „Kompetentni”

Ewa B.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam serdecznie

Moja firma zajmuje się organizacją szerokiego wachlarza szkoleń z branży IT. Tematyką najbliższego szkolenia jakie organizujemy jest Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z bieżącymi wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005

Data szkolenia:
19- 20 wrzesień, Warszawa

W szczególności polecane
– kadrze kierowniczej,
– kandydatom na pełnomocników ds. ochrony informacji,
– administratorom bezpieczeństwa,
– inspektorom bezpieczeństwa teleinformatycznego,
– kandydatom na audytorów wewnętrznych w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji,
– członkom zespołów prowadzących analizę ryzyka i audyty wewnętrzne,
– osobom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo organizacji, w tym bezpieczeństwa informacji w systemach IT.

Podczas zajęć poznasz

– wymagania i kierunki określone w standardach,
– szczegółowe informacje niezbędne do samodzielnego określania kontekstu procesu (celu, zakresu, ograniczeń),
– szacowanie ryzyka,
– wyznaczanie ryzyk dopuszczalnych,
– ocenę tego ryzyka oraz postępowanie z ryzykami,
– możliwe do zastosowania strategie umożliwiające w sposób elastyczny dopasowanie tych procesów do aktualnych możliwości i potrzeb swej organizacji.

Na zakończenie uczestnicy będą mieli możliwość przystąpienia do egzaminu i uzyskania tytułu: Inżyniera Bezpieczeństwa ISecMan z zakresu “Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005”.

W ramach zapewniamy

– materiały szkoleniowe,
– lunch,
– przekąski i ciepłe napoje,
– certyfikat.

Cena udziału:

Cena regularna: 2290 PLN/os + 23% VAT
Cena First Minute 1990 PLN/os + 23% VAT

Rabaty:

Cena promocyjna do 31 sierpnia: 2090 + VAT
Uczestnik poprzednich szkoleń ISecMan: -5%
2 osoby z Firmy: -5%
3 osoby z Firmy: -10%

Po więcej informacji zapraszam na bezpośrednią stornę szkolenia: http://isecman.org/zarzadzanie-ryzykiem-w-organizacji-...

W razie pytań proszę o bezpośredni kontakt przez goldenline lub na maila: bartlomiej.pokojski@software.com.pl
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Kalendarz Webinarów Gartner na miesiąc wrzesień 2012

Webinary Gartner dla dostawców rozwiązań IT i telekomunikacyjnych:

TUESDAY, SEPTEMBER 4, 2012
Focus, Connect, and Lead: Major Messages from Gartner Symposium 2012
Presented by: David Willis

TUESDAY, SEPTEMBER 11, 2012
Building CIO/CMO Synergies
Presented by: Jennifer Beck

Planning for 2013 Marketing Budgets
Presented by: Laura McLellan

THURSDAY, SEPTEMBER 13, 2012
Gartner Webinar: 3Q12 Semiconductor Manufacturing Forecast
Presented by: Dean Freeman, Samuel Tuan Wang, Mark Stromberg

TUESDAY, SEPTEMBER 18, 2012
What You Need to Know to Succeed in the UCC Market
Presented by: Steve Cramoysan

TUESDAY, SEPTEMBER 25, 2012
Why Gen X,Y,Z Marketing Doesn't Work For Consumer Tech Sales
Presented by: Andrew Johnson and Nick Ingelbrecht

Pozostałe Webinary:
TUESDAY, SEPTEMBER 4, 2012
Private Cloud Computing and the Future of Infrastructure
Presented by: Tom Bittman

How Bring Your Own Device (BYOD) Will Impact the Market
Presented by: Tom Bittman

WEDNESDAY, SEPTEMBER 5, 2012
2013 IT Cost Optimization: Strategy, Best Practices and Risks
Presented by: Kurt Potter

User Experience Design: From Web to Mobile to Social
Presented by: Ray Valdes

Relationship Management for Midsize Businesses
Presented by: Patrick Meehan

Knowing and Controlling Midmarket Application Portfolios
Presented by: Jim Duggan

THURSDAY, SEPTEMBER 6, 2012
Protect Your Network in the Era of BYOD
Presented by: Lawrence Oran

Coping with Mobility in the Midmarket
Presented by: Leslie Fiering

TUESDAY, SEPTEMBER 11, 2012
Achieve Dramatic Improvements in IT Infrastructure and Operations
Presented by: Ed Holub

The 2012 Supply Chain Top 25
Presented by: Debra Hofman

WEDNESDAY, SEPTEMBER 12, 2012
Building Skills in Critical Roles for Business Process Management
Presented by: Michele Cantara

Taking a Strategic Approach to Social Media
Presented by: Carol Rozwell

Sales & Operations Planning: Achieving and Sustaining a Stage 3 Process
Presented by: Debashis Tarafdar

THURSDAY, SEPTEMBER 13, 2012
Forging & Managing Cloud Provider Relationships: Herding the Cats
Presented by: Kyle Hilgendorf

Best Practices in Mobile Device Management
Presented by: Phillip Redman

TUESDAY, SEPTEMBER 18, 2012
Transforming the Desktop for the Mobile Era
Presented by: Gunnar Berger

WEDNESDAY, SEPTEMBER 19, 2012
Negotiating with IBM, Microsoft, Oracle, SAP: Tips for Success
Presented by: Victoria Barber and Dolores Ianni

Emerging Technologies Hype Cycle: What's Hot for 2012 to 2013
Presented by: : Jackie Fenn and Hung LeHong

THURSDAY, SEPTEMBER 20, 2012
The "Soft" Stuff of Project Success: Sponsors, Change & Reporting
Presented by: Audrey Apfel

Bring Your Own Device Program Best Practices
Presented by: David Willis

TUESDAY, SEPTEMBER 25, 2012
Digital Marketing: A Transformational Approach for Marketers
Presented by: Adam Sarner

WEDNESDAY, SEPTEMBER 26, 2012
Preparing for the End of Windows XP; Is Windows 8 in Your Future?
Presented by: Steve Kleynhans

THURSDAY, SEPTEMBER 27, 2012
The Evolution of the Powerful New Nexus: Gartner Symposium/ITxpo 2012 Preview
Presented by: Peter Sondergaard

Technology Trends You Can't Afford to Ignore
Presented by: Raymond Paquet

iPads and Beyond: Top 10 Business Applications for Tablets
Presented by: Scott Nelson

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Zarządzanie jakością, ryzykiem i zmianą w projektach informatycznych

Szanowni Państwo

Mam przyjemność zaprezentować Państwu kolejne szkolenie organizowane przez firmę ISecMan. Szkolenie odbędzie się już 2-3 października w Warszawie

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników projektów lub osoby odpowiedzialne za ryzyko, zmianę, jakość i bezpieczeństwo informacji w projektach informatycznych. Program obejmuje również zagadnienia analizy ryzyka, prawidłowości prowadzenia projektu, zgodności z metodykami. Polecane kadrze kierowniczej średniego szczebla, specjalistom i konsultantom, osobom dedykowanym do kontroli jakości, nadzoru lub pracownikom PMO, project managerom, audytorom wewnętrznym i informatycznym.

Korzyści płynące ze szkolenia:

Uczestnik uzupełni wiedzę o najnowsze trendy międzynarodowe w audycie projektów IT oraz
zasady skutecznego zarządzania projektami, zawarte w międzynarodowych metodykach dot. ładu
organizacyjnego w projektach IT. Uczestnik, w oparciu o warsztaty i pracę w grupie praktycznych,
nabędzie umiejętności oceny ryzyka projektów IT, zwłaszcza w zakresie ROI i Value Added Analysis,
będzie potrafił skonfrontować znane mu projekty z najlepszymi praktykami zarządczymi, porównać
je i poprawić zarządzanie projektem w oparciu o uznane zasady. Szkolenie buduje poczucie
konieczności tworzenia wartości dodanej w projektach IT, pozwala poznać siłę interakcji między
różnymi etapami zarządzania projektem IT. Odnosi się tez do wymagań regulatorów rynku, obecnych
przy specyficznych projektach branżowych.

Cena szkolenia:

Cena regularna: 2290 PLN/os + 23% VAT
do 15.09 First Minute: 1990 PLN/os + 23% VAT
15-25.09 Cena Promocyjna: 2090/os + 23% VAT
od 25.09 Cena regularna

Rabaty:
• Uczestnik poprzednich szkoleń ISecMan: -5%
• 2 osoby z Firmy: -5%
• 3 osoby z Firmy: -10%

Po więcej informacji zapraszam bezpośrednio do strony szkolenia : http://isecman.org/zarzadzanie-jakoscia-ryzykiem-i-zmi...

Kontakt:

Bartłomiej Pokojski
tel. 22 427 36 54
Fax: 22 244 24 59
e-mail: bartlomiej.pokojski@sqam.org

Lub bezpośrednio przez GL
Dariusz Wójcik

Dariusz Wójcik Project Manager,
Platinium Cast

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

IT Service & Support GigaCon!

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością pragniemy poinformować o drugiej edycji konferencji IT Service & Support GigaCon. Odbędzie się ona 25 września 2012 roku w hotelu Novotel Airport mieszczącym się przy ul. 1 Sierpnia 1 w Warszawie.

Odnośnik do strony wydarzenia:

http://gigacon.org/IT_Service_Support/2012

Konferencja IT Service & Support GigaCon poświęcona będzie najnowszym koncepcjom i systemom przeznaczonym do obsługi obszaru wsparcia serwisowego. Celem wydarzenia jest przedstawienie wiodących rozwiązań pomocnych w ujednoliceniu i uproszczeniu zarządzania środowiskiem IT.

Proponujemy następujący zakres tematyczny:
- Zarządzanie incydentami,
- Zarządzanie problemami,
- Zarządzanie zmianą,
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie poziomem serwisu
- Ewidencja i kontrola zasobów
- Outsourcing IT
- Rozwiązania Service Desk i Help Desk
- Technologie dla Call Center i Data Center
- Zarządzanie wiedzą w zarządzaniu usługami IT
- Jak w zgodzie z prawem organizować pracę w dziale wsparcia IT?
- Narzędzia wspierające zarządzanie usługami w chmurze

Konferencja przeznaczona jest dla kierowników działów supportu i helpdesku, kierowników działów informatyki, pracowników wsparcia technicznego, kierowników działów obsługi klienta. Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jedynym warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji. Uczestnikom konferencji zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych.

Dla Państwa wygody rejestracja na konferencję odbywa się w dwóch formach: drogą elektroniczną oraz faksową.
Odnośnik do rejestracji:

http://gigacon.org/IT_Service_Support/2012/rejestracja

Przypominamy, że udział w konferencji jest całkowicie BEZPŁATNY, a nasi prelegenci czekają tam właśnie na Państwa.

Z poważaniem,
Dariusz Wójcik
Paulina Zielińska

Paulina Zielińska asystentka
specjalisty do spraw
promocji, MultiTrain

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

II edycja BEZPŁATNEJ konferencji „Bezpieczeństwo danych i informacji w bankowości”

Wydarzenie, które odbędzie się już 24 października w w Centrum Bankowo-Finansowym "Nowy Świat" S.A.,w Warszawie będzie poświęcone dyskusji na temat zagrożeń występujących we współczesnym świecie i sposobów zwiększenia poziomu bezpieczeństwa w bankowości.

Swoje rozwiązania podczas konferencji zaprezentują firmy:
EMC S4E (Złoci Sponsorzy Konferencji)
Securing (Firma Uczestnicząca)

Proponowana tematyka konferencji:

bezpieczeństwo transakcji bankowych:
- bezpieczeństwo przy użyciu kart płatniczych
- skimming
- phishing
- systemy antyfraudowe
- przestępstwa w Internecie
- przestępstwa bankomatowe i kartowe

Ponadto
- bezpieczeństwo danych poufnych
- bankomaty biometryczne
- polityka bezpieczeństwa
- bankowość internetowa
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- audyty bezpieczeństwa
- zarządzanie incydentami i ciągłością działania
- bankowość mobilna, technologie mobilne

Do udziału w konferencji zapraszamy:
Szefów departamentów:
- bezpieczeństwa
- IT
- operacyjnych
- biznesowych
- bankowości elektronicznej
- CIO, CSO
- prawników
- audytorów

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń.

Rejestracja:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

Strona konferencji:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bezpieczenst...

*Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

Kontakt
Paulina Zielińska
Asystentka ds. promocji
tel. 22/ 498 03 48
fax. 22/ 244 25 37
e-mail. promocja.multitrain@multitrain.pl
MultiTrainPaulina Zielińska edytował(a) ten post dnia 26.09.12 o godzinie 13:32
Agnieszka Borowska

Agnieszka Borowska Specjalista ds.
Szkoleń i Ewaluacji

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Projekt „Rozwój kompetencji społecznych i zarządczych wśród kadr IT” jest realizowany przez Stargardzką Szkołę Wyższą STARGARDINUM,
w ramach priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie,
Poddziałanie 8.1.1. Wspierania rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
Cel projektu:
Celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności 45 małych i średnich przedsiębiorstw działających w usługach ITC w województwie zachodniopomorskim w aspekcie budowania organizacji opartej na wiedzy poprzez podwyższenie kompetencji kluczowej kadry (w tym min. 20% kobiet) w ramach kompleksowych szkoleń dla 165 osób. Szkolenia mają za zadanie podwyższenie kompetencji menedżerskich i psychospołecznych u kadry kierowniczej oraz społecznych i interpersonalnych u specjalistów IT. Nabyte umiejętności zostaną potwierdzone certyfikatami.
Uczestnicy projektu:
Projekt jest skierowany do:
Przedsiębiorstw prowadzących działalność w branży ICT województwa zachodniopomorskiego:
- konstrukcja, produkcja i sprzedaż sprzętu elektronicznego dla TV kablowej, instalacji antenowych oraz instalacji alarmowych; usługi mechaniczne;
- techniczne usługi projektowe;
- tworzenie oprogramowania/ konsulting;
- usługi projektowe w zakresie: elektroniki użytkowej, telekomunikacji, automatyki przemysłowej, entertainment;
- produkcja sprzętu telekomunikacyjnego;
- teleinformatyka;
- działalność w zakresie oprogramowania;
- tworzenie oprogramowania komputerowego i wbudowanego dla elektronicznych systemów zabezpieczeń;
- dystrybucja elektronicznych systemów zabezpieczeń;
- radiokomunikacja;
- transmisja danych;
- handel i serwis maszyn oraz oprzyrządowania i części zamiennych;
- produkcja modułów elektronicznych;
- produkcja okablowania i wiązek przewodowych dla przemysłu oraz telekomunikacji;
- usługi serwisu technicznego;
- tworzenie oprogramowania służącego do wspomagania zarządzania procesami w bankowości i logistyce przy wykorzystaniu zaawansowanych mechanizmów predykcji i optymalizacji opartych na sztucznej inteligencji;
- projektowanie i doradztwo w dziedzinie telekomunikacji przewodowej
Pracowników pracujących w sektorze przedsiębiorstw ICT na kluczowych stanowiskach: kierowniczych, specjalistów IT (którzy zajmują się: tworzeniem oprogramowania komputerowego, udoskonalaniem nowych rozwiązań teleinformatycznych, wprowadzeniem i obsługą usług informatycznych, telekomunikacyjnych, informatycznych) oraz:
1) zamieszkują i pracują na terenie województwa zachodniopomorskiego według Kodeksu Cywilnego;
2) posiadają zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy;
3) posiadają dysfunkcje kompetencyjne;
Miejscem szkoleń będzie siedziba Stargardzkiej Szkoły Wyższej STARGARDINUM, w 15 osobowych grupach (łącznie 165 osób)
Okres realizacji projektu: 01.04.2012 – 31.07.2013 r.
W ramach projektu odbędą się szkolenia:
– ogólne dla kadry kierowniczej
– ogólne dla kadry informatycznej
Rekrutacja
Rekrutacja uczestników szkoleń prowadzona będzie przez Stargardzką Szkołę Wyższą STARGARDINUM. Deklaracje uczestnictwa, formularze oraz regulaminy szkoleń dostępne będą na stronie internetowej Projektu (ww.kadryit-stargardinum.pl) oraz w Biurze Projektów w siedzibie Stargardinum.
Korzyści dla uczestników Projektu:
– wzmocnienie konkurencyjności MŚP działających w usługach ITC poprzez podwyższenie kompetencji kluczowej kadry
– podniesienie kompetencji menedżerskich i psychospołecznych oraz społecznych i interpersonalnych
Każdy uczestnik szkoleń otrzyma bezpłatnie:
• Bezpłatny pakiet i materiały szkoleniowe
• Obiad i bufet kawowy
• Noclegi w przypadku uczestników spoza Stargardu
• Certyfikat uczestnictwa.
Udział w szkoleniach jest bezpłatny, co oznacza, że Przedsiębiorca, kierujący pracownika do udziału w projekcie, nie ponosi wydatków na udział pracownika w szkoleniu, natomiast zobowiązany jest do wniesienia wkładu własnego w formie bezgotówkowej – w postaci wynagrodzenia pracownika uczestniczącego w szkoleniu.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkolenia będą się odbywać opcjonalnie w Szczecinie, Koszalinie i Stargardzie Szczecińskim !!!Agnieszka Borowska edytował(a) ten post dnia 13.09.12 o godzinie 09:18

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Ponownie zapraszamy na otwarte spotkania sympatyków IT i Agile - Bring Your Own Problem.

BYOP jest skierowany do wszystkich praktyków, którzy chcieli by podzielić się swoimi problemami, praktykami i pomysłami. Nie rozmawiamy tylko i wyłącznie o Agile i Scrum!

Spotkania należą do uczestników - i to Wy decydujecie na jakie tematy chcecie rozmawiać oraz jakie problemy chcecie rozwiązać.

Widzimy się:

25.09.2012 w Krakowie

25.10.2012 w Łodzi,

06.11.2012 w Poznaniu.


Dokładne miejsca i godziny spotkań zostaną podane wkrótce na stronie byop.pl

Rejestracja jest już możliwa na stronie z formularzem.

Jeśli chcesz zorganizować BYOP w swoim mieście, napisz do nas info@byop.pl
Jolanta Kaczmar

Jolanta Kaczmar Commodity Buyer, IFA
Powertrain Polska
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Microsoft E-Learning
Szkolenia online z technologii Microsoft


Sam zostań kierownikiem swojego szkolenia! Wybierz interesujące Cię tematy z zakresu szkoleń Microsoft, sam zaplanuj, kiedy masz czas by się z nimi zapoznać. Przejrzyj prostsze tematy, dokładnie przestudiuj te bardziej skomplikowane. Utrwal wiedzę wykonując wirtualne laboratoria na zdalnym serwerze według przewidzianej instrukcji lub własnego pomysłu. Nie wierzysz? Poproś o wersję PROMO!

Tematyka dostępna w ramach Katalogu Szkoleń Microsoft E-Learning:

• Active Directory i Windows Server
• Systemy klienckie: Windows 7, Vista, XP
• SQL Server
• Exchange Server
• SharePoint
• Visual Studio, .NET Framework,Windows Forms Developers
• Small Business Server
• BizTalk Server
• Security Guidance Training
• Data Protection Manager
• System Center Virtual Machine Manager 2008
• Microsoft Dynamics

Zapraszamy do współpracy!

Jolanta Koza
Specjalista ds. szkoleń
tel.: 77 441 31 31, 601 464 680
e-mail: jolanta.koza@bit-polska.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

szkolenia IT




Wyślij zaproszenie do