Zbigniew E.

Zbigniew E. Public relations &
marketing

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

2 godziny, które zmienią Twoją ofertę

Mediarecovery zaprasza na krótkie i konkretne spotkanie dla firm, które są zainteresowane zwiększeniem przychodów oraz poszerzeniem swojej oferty o unikatowe produkty i usługi IT. W ramach Roadshow zaprezentujemy 2 rozwiązania:

• UTM gateProtect – urządzenie stawiane na styku Internet – sieć firmowa, które pozwala na całościowe jej zabezpieczenie. gateProtect posiada kilkadziesiąt funkcji bezpieczeństwa, m.in.: firewall, antywirus, antyspam, VPN, IPS. Dzięki technologii eGUI®, jego obsługa jest najprostsza spośród wszystkich urządzeń tego typu na rynku.
• Mediaeraser - urządzenie i oprogramowanie do kasowania danych . Obowiązek odpowiedniej „utylizacji danych”, zwłaszcza tych wrażliwych, jest narzucony firmom i instytucjom przez prawo i powinien być respektowany. Dlaczego na tym nie zarobić?

Co będzie na spotkaniu?

W skrócie? Mało marketingu oraz dużo tematów sprzedażowych, wyliczeń. Wszystko w skondensowanej formie, z poszanowaniem Twojego czasu:

10:00 – 10:15 Rejestracja gości
10:15 – 10:45 gateProtect - więcej niż firewall - możliwości
10:45 – 11:15 gateProtect - więcej niż firewall - program partnerski
11:15 – 11:45 Kasowanie danych – jak zarobić? - możliwości, program partnerski
12:00 – Lunch


Dla osób, który przyjdą na spotkanie i dołączą do programu partnerskiego oferujemy:
- wyjątkowo atrakcyjne upusty,
- kampanie marketingowe w wyszukiwarkach i stronach partnerskich,
- wspólne działania marketingowe oraz komplet materiałów do dystrybucji wśród swoich klientów,
- wsparcie sprzedażowe i techniczne,
- możliwość rezerwacji projektów sprzedażowych na wyłączność.

Zapisz się – ilość miejsc ograniczona

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji:
http://mediarecovery.pl/roadshow

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam serdecznie!
Wspólnie z AVNET – dystrybutorem IBM i VMware, zapraszamy na bezpłatną prezentację rozwiązań wirtualizacji i storage w oparciu o technologie tych producentów. Będziemy prezentować nasze wdrożenia oraz środowisko produkcyjne InfoLAN oparte na w/w technologiach. Jednocześnie zostanie przeprowadzony na żywo pokaz replikacji macierzy IBM Storwize.

Agenda spotkania:
11.30 – 12.00: Rejestracja oraz powitalna kawa
12.00 – 13.45: InfoLAN:
- Wirtualizacja okiem praktyka w świetle oferowanych zalet
- Tam gdzie wymagania rosną – klastry HA, FT na przykładzie zrealizowanych wdrożeń
13.45 – 14.00 – przerwa kawowa
14.00 – 15.30: InfoLAN:
- IBM BladeCenter S, vSphere oraz HA na żywo w środowisku InfoLAN
- Fakty i mity dot. backupu wirtualnego środowiska
15.30 – 15.45 – przerwa kawowa
15.45 – 17.15: AVNET:
- Prezentacja firmy i oferty AVNET
- Jeszcze wyższa niezawodność – replikacja macierzy IBM Storwize v7000
17.15 – 18.00: InfoLAN:
- Czy to nieuniknione? Rzut okiem na Windows 8 Server
- Zakończenie spotkania i losowanie nagród

Wspólna rozrywka – 18.00 – 21.00:
* Kolacja
* Bowling

Prezentacja odbędzie się w czwartek 24. maja 2012 roku w Klubie Arco w Warszawie, przy ul. Bitwy Warszawskiej 19. Szczegółowa agenda na naszej stronie http://www.infolan.pl.

R.S.V.P.: Aby potwierdzić swoje uczestnictwo, wystarczy wysłać emaila: rafal.wojtowicz@infolan.pl

Zgłoszenia przyjmujemy do piątku 18. maja br. W imieniu całego zespołu serdecznie zapraszamy!

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Firma Revsolution sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniu „Zarządzanie projektami z wykorzystaniem metodyki SCRUM”

Szkolenie przybliża nowoczesną metodykę wykorzystywaną w zarządzaniu projektami. W jego trakcie trener będzie kładł szczególny nacisk na praktyczną możliwość zaznajomienia się z metodyką. Dzięki pracy w zespołach każdy z uczestników uzyska możliwość poznanie wszystkich ról i metod pracy w zespole scrumowym. Uczestnicy przećwiczą wszystkie elementy metodyki na bazie mini projektu. Takie rozwiązanie pozwala jeszcze lepiej zapoznać się z regułami jakie obowiązują w metodyce SCRUM. Nie zabraknie czasu na analizę przypadków wdrożenia metodyki w wybranych organizacjach. Powiązanie elementów teoretycznych i praktycznych zwiększa możliwość dostrzeżenia korzyści wynikających ze stosowania metodyk zwinnych w projektach.

 Terminy i miejsce: 26 V (Kraków), 2 VI (Warszawa)
 Cena netto: 899 zł
 Czas trwania szkolenia : 8 godzin + przerwy
 Kontakt: Joanna Figiel - joanna.figiel@revsolution.pl
Szczegółowe informacje:
http://revsolution.pl/pl/szkolenia/zarzadzanie/SCRUM/
Monika Jaworska

Monika Jaworska Event Planner,
Microstrategy

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką Business Intelligence na bezpłatne, jednodniowe warsztaty organizowane przez firmę MicroStrategy.

Najbliższe spotkania odbędą się 31 maja i 14 czerwca w Warszawie.

Zachęcamy do rejestracji na jeden z proponowanych terminów:

- 31 maja 2012 - Introduction to Business Intelligence
- 14 czerwca 2012 - Introduction to Business Intelligence

Po więcej szczegółów na temat warsztatów, jak i również firmy MicroStrategy zapraszamy na stronę MicroStrategy
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

WAKACJE Z PRINCE2® w KRAKOWIE – LETNIE PROMOCJE CENOWE


Obrazek


CZERWIEC:

25-27.06.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 1900 zł lub 2200 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

To ostatnia edycja szkolenia w tej cenie!

LIPIEC:

4-5.07. 2012r. Metodyka Prince2®, poziom Practitioner,
Miejsce: Kraków
Cena: 2800 zł - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

23-25.07.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 2400 lub 2650 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

SIERPIEŃ:

27-29.06.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 2400 lub 2650 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu 12 423 05 15

– PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Cabinet Office
– Swirl logo™ jest znakiem handlowym Cabinet Office.
Dawid Ortwein

Dawid Ortwein Koordynator
Strategicznych
Projektów Cyfrowych

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Witam serdecznie,

Chciałbym zaprosić Państwa do skorzystania z naszej promocji na szkolenie: Administracja bazami danych Oracle

Cena: 1890 zł netto PROMOCJA (Cena poza promocją: 2380 zł netto)

Nasze szkolenia prowadzone są przez przez doświadczonych trenerów, którzy w zrozumiały oraz profesjonalny sposób przekażą Państwu swoją wiedzę. Oto link do bloga prowadzonego przez jednego z naszych trenerów, znajdą Państwo tutaj wiele ciekawych mini kursów zupełnie za darmo. Kliknij tutaj


Kontakt:
Dawid Ortwein
Tel: (12) 444 77 48
Mob: +48 534 860 820
e-mail: dortwein@jsystems.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 21 czerwca 2012r. w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona prezentacji najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązań z zakresu projektowania i utrzymania infrastruktury firmy:
"Infrastruktura nowoczesnej serwerowni"

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/infrastruktu...
Maria Bombała Moskała

Maria Bombała Moskała Dyrektor promocji,
MultiTrain

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szanowni Państwo,

Informujemy, że 6 czerwca 2012r.w Warszawie odbędzie się konferencja, która będzie poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.
"Nowoczesne przedsiębiorstwo - dokumenty pod kontrolą"

Więcej szczegółów na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesne-p...
Elżbieta D.

Elżbieta D. specjalista d/s kadr
i płac, Clico Sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Elżbieta Demczak:
Szanowni Państwo,

Firma Clico zaprasza serdecznie na ostatnie szkolenia specjalistyczne z zakresu technologii bezpieczeństwa sieci i Internetu.
Agata Kornacka

Agata Kornacka Specjalista ds.
sprzedaży szkoleń,
OMEC Sp. z o.o

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

W imieniu OMEC Wrocław serdecznie zapraszam na szkolenia akredytowane w miesiącach lipiec/sierpień 2012.

PRINCE2® Foundation
Metodyka PRINCE2 stanowi doskonałą podstawę do realizacji wszelkich projektów w przedsiębiorstwach i organizacjach dowolnej wielkości i branży. Pozwala w zorganizowany sposób zaplanować projekt, zrealizować wszelkie zadania, zakończyć przedsięwzięcie i ocenić rezultaty.
PRINCE2 jest kwintesencją brytyjskiego podejścia do zarządzania projektami, które zdobyło już szerokie uznanie w świecie, w szczególności w Europie i Azji.
Miejsce, termin, cena*:
•Wrocław
•24-27 lipca 2012 r. i 21-24 sierpień 2012 r.
•3200 zł netto / os.*
Punkty PDU: 22
Szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.

PRINCE2® Practitioner
Nakierowane jest na przygotowanie do egzaminu Practitioner. Podczas warsztatu rozwiązywane są przykładowe testy z egzaminów Practitioner.
Miejsce, termin, cena*:
•Wrocław
•8-10 sierpnia 2012 r.
•2700 zł netto / os.*
Szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.

M_o_R® Foundation
Brytyjska metodyka M_o_R promuje proaktywne podejście do ryzyka, tak aby było ono: identyfikowane, ocenione i kontrolowane.Zarządzanie ryzykiem powinno być rygorystycznie stosowane tam, gdzie zapadają kluczowe decyzje o krytycznym charakterze. Metodyka podpowiada jak uwzględniać ryzyko w zależności od tego czy odnosimy się do celów długo, czy krótko-terminowych.
Miejsce, termin, cena*:
•Wrocław
•28-31 sierpnia 2012 r.
•3400 zł netto / os.*
Szkolenie akredytowane przez APM Group Ltd.

Narzędzia i techniki kierownika projektu wg PMBOK® Guide
Szkolenie uczy zastosowania podstawowych technik i narzędzi opisanych PMBOK® Guide, niezbędnych przy realizacji codziennych zadań kierownika projektu. Stanowią one uniwersalny zestaw mający zastosowanie do większości projektów, a dotyczący planowania, harmonogramowania, zarządzania komunikacją i ryzykiem w projektach oraz monitorowania postępów projekt
Miejsce, termin, cena*:
•Wrocław
•4-6 lipca 2012 r.
•2600 zł netto / os.*
Punkty PDU: 18

Zapraszam do współpracy:
Agata Kornacka
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń
506 387 813
agata.kornacka@omec.pl

*Podana kwota jest wartością katalogową. Zapytaj o ofertę indywidualną.

PRINCE2®, MSP®, P3O®, M_o_R®, ITIL® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office). MoP™ jest znakiem handlowym Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).
Michał Kubista

Michał Kubista QBISTA Konsulting.
Procesy - jakość -
ryzyko -
bezpieczeń...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Szanowni Państwo
Z przyjemnością zapraszamy na organizowane szkolenie:


" Information Security Manager"

Szkolenie akredytowane dotyczące systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji - ISO/IEC 27001

Cel szkolenia
Uczestnik programu zapoznaje się z całościowym zagadnieniem SZBI (system zarządzania bezpieczeństwem informacji), uzyskuje zarówno wiedzę potrzebną do badania aktualnego stanu, wdrożenia, komunikacji z audytorem, administrowania i ciągłego doskonalenia SZBI, jak i wiedzę nt. kiedy i w jaki sposób funkcjonują powiązania pomiędzy najwyższym kierownictwem firmy a grupami operacyjnymi.
Po pomyślnym zdaniu egzaminu końcowego uczestnik otrzymuje międzynarodowy, akredytowany certyfikat ,,Menedżer Bezpieczeństwa Informacji”.

Odbiorcy szkolenia
Szkolenie adresowane jest do fachowców w zakresie technologii systemu zarządzania zorientowanych na umiejętności menedżerskie.
Przydatna wiedza: znajomość terminologii z zakresu technologii informacyjnych i zagadnień IT.

Program szkolenia
• Zdolności menedżera w zakresie psychologii i komunikacji oraz ich powiązania z SZBI
• Zagadnienia standardu ISO 27001, demonstracje praktyczne, zastosowanie i przykłady
• Podstawowy zakres prawny, ustawy i przepisy, wymagania międzynarodowe i krajowe
• Egzamin końcowy

Informacje dodatkowe:
• Termin szkolenia: 19-22 czerwca 2012
• Czas trwania szkolenia: 4 dni
• Miejsce szkolenia: Katowice / Mikołów
• Uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT
• Cena szkolenia: 3 199,00 zł netto za osobę
Cena szkolenia zawiera
• poczęstunki oraz kawa w trakcie przerw w szkoleniu
• pełne wyżywienie podczas szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja)
• materiały szkoleniowe w formie drukowanej oraz elektronicznej
• wydanie certyfikatu / zaświadczenia o uczestnictwie

Zgłoszenie na szkolenie mogą Państwo przesłać:

• drogą mailową na adres: office.pl@cis-cert.pl
• poprzez stronę internetową CIS-CERT
• z użyciem formularza
• faxem na numer: + 48 32 216 26 41

Organizator szkolenia:
CIS - Certification & Information Security Services Sp. z o.o.
„Jednostka CIS - Certification & Information Security Services posiada prestiżową akredytację w zakresie certyfikacji systemów i osób, udzieloną przez państwowy organ BMWA, jest także posiadaczem akredytacji brytyjskiej, udzielonej przez itSMF, w zakresie zarządzania usługami IT zgodnie ze standardem ISO 20000. Symbole akredytacyjne i rejestracyjne są uznawane i honorowane na całym świecie.“

Obrazek

Obrazek

CIS - Certification & Information Security Services oraz jej organ akredytacyjny są członkami i sygnatariuszami EA (European Cooperation for Accreditation), IAF (International Accreditation Forum) oraz wielu innych gremiów międzynarodowych, które tworzą ramy ogólnoświatowej zgodności kryteriów akredytacji.

Jako jednej z nielicznych, jednostce CIS przysługuje prawo umieszczania na swoich produktach symboli państwowych.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Poniżej przesyłam kalendarz ogólnodostępnych Webinarów Gartner na miesiąc czerwiec.

Wtorkowe Webinary Gartner dla dostawców rozwiązań IT i telekomunikacyjnych:

TUESDAY, JUNE 5, 2012
Most Influential Marketing Activities, 2012
Presented by: Laura McLellan

TUESDAY, JUNE 12, 2012
The Shifting face of the Data Center Market
Presented by: Jon Hardcastle

TUESDAY, JUNE 19, 2012
Media Tablets: What Role Do They Play in a Consumer's Life?
Presented by: Carolina Milanes

TUESDAY JUNE 26, 2012
Apple & Google Lead in The App Economy: Is it Game Over for CSPs?
Presented by Gyanee Dewnarain

Pozostałe Webinary:

TUESDAY, JUNE 5, 2012
Risk and Security Best Practices in the Public Sector: Case Study
Presented by: Bob Smock and F. Christian Byrnes

Strategies for Business Intelligence and Analytics in the Cloud
Presented by: John Hagerty

Making Microsoft SharePoint Deliver
Presented by: Mark Gilbert

WEDNESDAY, JUNE 6, 2012
iPads and Beyond: What the Future of Computing Holds
Presented by: Angela McIntyre and David Willis

THURSDAY, JUNE 7, 2012
Top Technology Predictions for 2012 and Beyond
Presented by: Daryl Plummer

Building Skills in Critical Roles for Business Process Management
Presented by: Michele Cantara

TUESDAY, JUNE 12, 2012
Deriving Value from Content and Social Analytics
Presented by: Rita Sallam and Yvonne Genovese

Cloud Contracting: Mitigate Risk and Understand Costs
Presented by: William Snyder

WEDNESDAY, JUNE 13, 2012
The Top 10 Strategic Technology Trends for 2012
Presented by: Carl Claunch

Enterprise Architecture Plays a Key Role in IT Governance
Presented by: Julie Short

THURSDAY, JUNE 14, 2012
2012 Cost Optimization Strategies
Presented by: Barbara Gomolski

MONDAY, JUNE 18, 2012
Vendor Management Discipline for Midsize Businesses
Presented by: Christopher Ambrose

Recovery-in-the-Cloud: Disaster Recovery Panacea for SMBs?
Presented by: Kevin Knox

TUESDAY, JUNE 19, 2012
Social Media's Impact on IT Operations
Presented by: Jarod Greene

Effective Partnering in a Changing World
Presented by: Jeffrey Hewitt

WEDNESDAY, JUNE 20, 2012
Building Cloud-Aware Applications
Presented by: Richard Watson

The Midmarket IT Workforce: The Road to 2016 and Beyond
Presented by: Diane Berry

THURSDAY, JUNE 21, 2012
Be Prepared for the Future of Program and Portfolio Management
Presented by: Audrey L. Apfel

Security Monitoring of Your Public Cloud Assets
Presented by: Anton Chuvakin

TUESDAY, JUNE 26, 2012
Business Process Management Strategies Optimize Your Results
Presented by: Janelle Hill

WEDNESDAY, JUNE 27, 2012
Profitably Deliver Customer Value with Supply Chain Segmentation
Presented by: Matthew Davis

Best Practices to Align EA to Strategic Planning and Drive Value
Presented by: Betsy Burton

THURSDAY, JUNE 28, 2012
The Trends Driving Your Mobile Strategy Through 2016
Presented by: Nick Jones

Selling Application Security to Architects and Developers
Presented by: Ramon Krikken
Katarzyna Pyka

Katarzyna Pyka Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szkolenie ERP dla studentów!

Firma STIGO, zajmująca się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań dla firm produkcyjnych, zaprasza studentów na 2-dniowe szkolenie, z zakresu: zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjnym na przykładzie systemu klasy ERP.

Zakres szkolenia:

1. Koncepcja systemów klasy ERP w przedsiębiorstwach produkcyjnych.

2. Wdrożenia zintegrowanych systemów wytwarzania i zarządzania na bazie doświadczeń firmy STIGO.

3. Ćwiczenia praktyczne w systemie:

a) Praca działu przygotowania produkcji,
b) Organizacja działu logistyki,
c) Kontrola i rozliczanie zamówień,
d) Raportowanie produkcji z wykorzystaniem paneli dotykowych i kodów kreskowych,
e) Wykorzystanie systemu dla kadry zarządzającej.

Korzyści:

a) Zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania systemu klasy ERP,
b) Poznanie sposobów wdrażania rozwiązań informatycznych w firmach produkcyjnych,
c) Poznanie funkcjonalności wdrażanego w Polsce systemu Plan-de-CAMpagne,
d) Każdy z uczestników po zakończeniu szkolenia otrzymuje Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu z zakresu funkcjonowania systemu klasy ERP Plan-de-CAMpagne.

Miejsce szkolenia: salka szkoleniowa w siedzibie firmy STIGO (Kraków).

Metoda szkolenia: ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem systemu Plan-de-CAMpagne.

Termin: 26-27.06.2012 (wtorek-środa).
Termin zgłaszania uczestników: do 20.06.2012r.
Ilość miejsc ograniczona: grupy 6-osobowe.

Czas trwania: 9:00-15:00 z 30-minutową przerwą na lunch.

UWAGA! Ceny promocyjne przy jednoczesnym zgłoszeniu kilku osób!

Zgłoszenia z nazwiskami osób prosimy kierować:

- do Małgorzaty Mikler lub do biura „Stigo”
- na adres: m.mikler@stigo.com.pl lub pdc@stigo.com.pl z dopiskiem „Szkolenie ERP”
- telefonicznie: 12 346 58 00 wew. 12


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam,

Pilnie poszukuję trenerów do przeprowadzenia szkoleń z zakresu wykorzystania nowoczesnych technik informatycznych w oświacie.

Ofertę wraz z oczekiwaniami finansowymi proszę o przesłanie na adres lucyna.nowak@akn.pl

Pozdrawiam
Lucyna Nowak
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Zapraszamy pierwszych 10 osób do BEZPŁATNEGO udziału w seminarium - ZDALNY DOSTĘP DO ZASOBÓW FIRMY
26 czerwca 2012 roku, Warszawa

Być w pracy, a równocześnie w innym miejscu to marzenie wszystkich pracowników i nie tylko. Popularność rozwiązań zdalnego dostępu do zasobów firmy - nie tylko do infrastruktury technicznej, ale przede wszystkim do danych, wciąż rośnie. Powody są różne, spowodowane koniecznością coraz częstszego wysyłania pracowników do pracy mobilnej lub ekonomiczne, aby zredukować koszty działalności. Pracownik mobilny powinien czuć się jakby był w swojej firmie i nic nie powinno przeszkadzać w jego normalnych działaniach.
Bardzo często wśród administratorów, ale także wśród osób prywatnych, coraz popularniejsze są usługi zdalnego dostępu do pojedynczego komputera, najczęściej serwera lub komputera w domu.
Seminarium nt. zdalnego dostępu do zasobów firmy wyjaśni jak bezpiecznie, zgodnie z prawem i bez problemów pracować na odległość.

PROGRAM
http://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/zd/index.php

- Zdalny dostęp do zasobów firmy
Marcin Gosiewski (specjalista)
- Zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmowych w technologii IP. Bezpieczeństwo informacji - ocena skuteczności zabezpieczeń
dr inż. Bolesław Szomański, mgr inż. Maciej Jędrzejewski (Wydział Zarządzania Politechnika Warszawska)
- Być w kontakcie, kiedy tylko to konieczne...
Janusz Kurowski (Dyrektor do spraw Prawno-Korporacyjnych, Macrologic S.A.)
- OpenVPN - czyli inne spojrzenie na VPN
Krzysztof Młynarski (specjalista)
- Wielofunkcyjny system komunikacji IP (z funkcjami kontroli, raportowania i zarządzania personelem - niezależnie od lokalizacji)
Marcin Grygielski (Interactive Intelligence)
- Kontrola zdalnego dostępu do zasobów cyfrowych firmy
Andrzej Chmielowiec (Centrum Modelowania Matematycznego Sigma)
- Wybrane aspekty prawne mobilnych technologii dostępowych
mec. Anna Kobylańska

BEZPŁATNY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
https://www.cpi.com.pl/imprezy/2012/zd/formularz_pr.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl
Dariusz Szydełko

Dariusz Szydełko Office Manager

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam,

poszukuję firmy, który dostarczy dla mnie 19 laptopów o następującej specyfikacji:

System operacyjny Windows 7,
Procesor: co najmniej dwurdzeniowy i5,
Pamięć operacyjna: co najmniej 3 GB,
Dysk twardy: co najmniej 320 GB,
Porty: co najmniej 2 porty USB, port HDMI,
Napęd optyczny: DVD,
Łączność: karta bezprzewodowa Wi-Fi, Bluetooth,
Ekran: co najmniej 13,3 cali, rozdzielczość co najmniej 1280 x 800,
gwarancja door to door, 24 miesiące,

Budżet to 38.000 zł brutto. Najlepiej jeżeli sprzęt będzie miał więcej ramu, portów USB i 15,6 cali.

Oferty proszę kierować na d.szydelko(małpa)df-media.pl

Pozdrawiam,
Dariusz Szydełko

Następna dyskusja:

szkolenia IT




Wyślij zaproszenie do