Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szkolenie z metodyki PRINCE2 + egzamin na poziomie Foundation

za 1900 zł !!!!

Przegapiłeś okazje?

Może nie- ostatnie 2 wolne miejsca na szkolenie po promocyjnej cenie

Kraków 20-22.02. 2012r.

więcej [url] http://www.pm2pm.pl/szkolenia/171,Metodyka+Zarz%C4%85d...[/url]

to musi być znak!
Marta B.

Marta B. Specjalista ds.
Promocji

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

W CTPARTNERS RAZ W TYGODNIU DZIEŃ NISKICH CEN – NIE PRZEGAP!

Zapraszamy do regularnego odwiedzania strony www.ctpartners.pl. Raz w tygodniu znajdziecie na niej informację o wyjątkowej ofercie cenowej na wybrane szkolenia znajdujące się w naszym kalendarium. Obniżki aż do 40%.

Aby złapać promocję wystarczy regularnie odwiedzać naszą stronę, znaleźć szkolenie w promocyjnej cenie, wypełnić i wysłać formularz zgłoszeniowy.

WIĘCEJ INFORMACJI:
www.ctpartners.pl

Zapraszamy!
Zespół Szkoleń CTPartners S.A.
szkolenia@ctpartners.pl
t +48 22 576 80 80

Niepowtarzalne promocje, niespotykane obniżki cen, znakomite okazje. Nie przegap ich!

Szczegóły promocji
Magda M.

Magda M. Marketing i PR

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie online dotyczące problematyki sieci konwergentnych i wyzwań, jakie towarzyszą wdrożeniu systemów ujednoliconej komunikacji.
22 lutego 2012, godz. 10-11
Zanim wdrożymy VoIP

W trakcie godzinnego webinarium omówione zostaną następujące zagadnienia:
• korzyści z posiadania konwergentnej infrastruktury;
• na co należy zwrócić uwagę wdrażając technologię VoIP w sieci;
• przygotowanie sieci pod nowe wdrożenie;
• wdrożenie - i co dalej? Monitorowanie, analiza, zarządzanie ruchem;
• zintegrowane rozwiązanie do zarządzania VoIP'em - Lync Server 2010 i jego możliwości.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych w firmie za wydajną pracę sieci i aplikacji w szczególności: administratorów systemów, inżynierów systemów, administratorów sieci, personelu wsparcia technicznego, a także osób odpowiadających za organizację pracy zdalnej, analityków w obszarze VoIP, kierowników projektu VoIP, analityków systemów VoIP.

Link do rejestracji
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

"BPM - systemy zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego"
22 marca 2012 rok, Warszawa
Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" S.A.


Zarządzanie procesowe jest w obecnych czasach niezbędnym warunkiem szybkiego rozwoju i gwarantem poprawienia jakości usług tego sektora. Modelowanie procesów zachodzących w instytucji finansowej, dokumentowanie ich przebiegu, analizowanie i doskonalenie, pozwalają na osiągnięcie wielu korzyści i zdobycie znaczącej pozycji na rynku.

Wystąpią przed Państwem:
- Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: Passus, IBM, BMS, WEBCON
- oraz Niezależni Eksperci , którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami:
- Jacek Wojcieszyński z prelekcją "Wdrożenie BPM w dużym banku komercyjnym"
- dr Józef Bielecki z prelekcją "Rozwój kultury procesowej w instytucjach finansowych"

W programie również bezpłatne warsztaty Firmy Passus.

Proponowane zagadnienia:
- analiza i opis procesów
- projektowanie procesów
- modelowanie procesów biznesowych
- zarządzanie i audyt procesów
- symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
- technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
- Business Process Outsourcing (BPO)
- Business Activity Monitoring (BAM)
- Service Oriented Architecture (SOA)

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę Zarządzającą: sektora finansowego, przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Wstęp bezpłatny dla Przedstawicieli firm i instytucji z sektora finansowego - banków, ubezpieczeń, doradców finansowych, funduszy inwestycyjnych.

Ilość miejsc ograniczona!

Wszystkie informacje i rejestracja na: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/bpm-dla-sekt...

Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.plJoanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 24.02.12 o godzinie 14:00
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

W ważnych kontraktach nie można pozwolić sobie na nieprzewidziane zagrożenia oraz problemy. Dlatego tak istotne jest rozpoznawanie potencjalnych zagrożeń już na początkowym etapie realizacji oraz skuteczne ich neutralizowanie.

Zapraszamy na specjalną edycję szkolenia

1. 29-30.03. 2012r. – PRAKTYCZNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE

Miejsce: Kraków
Cena: 1500 zł ( netto)
*korzystne rabaty w przypadku zgłoszenia kilku osób z jednej firmy

Każde środowisko projektowe jest specyficzne, ale żadne nie jest pozbawione ryzyka. Znaczenie potencjalnych źródeł zagrożeń oraz sposobów ich minimalizowania może okazać się decydujące w skutecznej realizacji przedsięwzięć.

Weź udział w szkoleniu i poznaj bliżej:

• zasadniczy element w zarządzaniu projektami
• techniki identyfikacji ryzyka, jego analizy jakościowej i ilościowej
• Procedurę zarządzania ryzykiem
• Role w zarządzaniu ryzykiem
• Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie ryzykiem

Dowiedz się jakie są najważniejsze standardy zarządzania ryzykiem w projektach oraz organizacjach:

• PMI’s Risk Management Professional (PMI-RMP)®
• Management of Risk (M_o_R)®
• ISO: 31000:2009
• COSO II
• FERMA

Opiekunem szkolenia jest trener posiadający wieloletnią praktykę jako kierownik projektów, programów i ich portfeli. Dyrektor działu wdrożeń. Zdobył doświadczenie zarówno w szkoleniach dla korporacji z sektora informatycznego, telekomunikacyjnego, bankowego jak i energetycznego, pracując dla takich firm jak IBM, TP. S.A, ING,NBP, PGNIG.

W przypadku zainteresowania, proszę o dokonanie zgłoszeń, nie później niż do 15.03.2012r.

Więcej pod numerem telefonu 501 208 966 lub na stronie http://pm2pm.pl
Karolina Koziejowska

Karolina Koziejowska Dyrektor
Zarządzająca, Way to
Say

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

„Certyfikowane szkolenia IT – Network+, Security+ i Project+”.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego umożliwia bezpłatny udział w 5-dniowym kursie i certyfikacji międzynarodowej organizacji CompTIA.
Kursy są podzielone na 3 ścieżki kończące się przystąpieniem do certyfikacji CompTIA Network+ lub CompTIA Security+ lub CompTIA Project+.

Szkolenia są dedykowane konkretnej certyfikacji, co daje większą szansę pozytywnego wyniku na egzaminie certyfikującym CompTIA.

Do udziału w szkoleniach zapraszamy osoby:

- zamieszkujące i świadczące pracę na rzecz mikro, małego, średniego lub dużego przedsiębiorstwa na terenie województwa mazowieckiego (ze szczególnym naciskiem na średnie przedsiębiorstwa);
- posiadające min. 1 rok doświadczenia w branży IT lub w pracy w zakresie technologii sieci, bezpieczeństwa sieci oraz zarządzania projektami IT;
- posiadające wykształcenie wyższe lub średnie techniczne.

Szczegółowe informacje odnośnie rekrutacji i program szkoleń na stronie:
http://www.it.firma2000.pl/
http://www.facebook.com/FIRMA2000

Dlaczego warto uzyskać certyfikat CompTIA?

Certyfikacja CompTIA to przede wszystkim możliwość zdobycia potwierdzenia wiedzy na międzynarodowym poziomie. Certyfikaty są respektowane m.in. przez wszystkie kraje Unii Europejskiej. Certyfikacja CompTIA w Polsce jest dostępna od kilku lat, dlatego też jej uzyskanie wciąż podnosi prestiż i pozwala wyróżnić się na rynku pracy. Z całą pewnością zdobycie certyfikacji CompTIA może wesprzeć każdego specjalistę IT w rozwoju swoich kompetencji i zawodowych kwalifikacji, zapewnić bezpieczeństwo i wiarygodność w miejscu pracy oraz ułatwić znalezienie zatrudnienia nie tylko w Polsce, ale też za granicą.
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


SZKOLENIE: IT-Business Alignment

KIEDY? 14-15 marca 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
GDZIE? W Warszawie


DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
- są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT)
- są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT,
- dążą do integracji procesów decyzyjnych w obszarach biznesu i IT,
- pragną zapewnić, że potrzeby biznesu „przekładają się” na konkretne zdolności IT.

PO CO?
Udział w szkoleniu nauczy jak oceniać jakość relacji, jak identyfikować podstawowe problemy na styku IT i Biznesu i wskazywać możliwości poprawy. Nie należy się spodziewać, że dostarczy ono gotowych rozwiązań organizacyjnych i umiejętności coacha, pozwoli jednak zrozumieć istotę zagadnienia i nauczy, gdzie i jak szukać pomocy.

Program szkolenia i zapisy: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/5-it-business...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Henryk M.

Henryk M. Project Management /
Lean Management /
Systems Engineering

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Witam,

Koncepcja "Korepetycji Biznesowych®" powstała pod wpływem wielu zapytań, które otrzymywałem prowadząc dłuższe (dwudniowe) i droższe :o) szkolenia. Przedsiębiorcy sektora MŚP, a także kierownicy projektów, w tym - IT, potrzebują szybkiego, skutecznego wsparcia w rozwiązaniu konkretnych problemów. W odpowiedzi na takie zapotrzebowanie przygotowałem cykl krótkich, trzygodzinnych warsztatów tematycznych, zorientowanych na wypracowanie praktycznych rozwiązań do natychmiastowego zastosowania. Taka formuła pozwala mocno obniżyć koszt inwestycji, czyli cenę szkolenia.

Dla przedsiębiorców z "Krakowa i okolic" mam następującą propozycję: ok. 11,8% netto (tak wyszło z obliczeń) na pierwszy z cyklu warsztatów p.t. "Korepetycje Biznesowe", poświęcony szacowaniu ryzyka i dobieraniu odpowiednich strategii radzenia sobie z nim.

Oferta dotyczy warsztatów w dniu 06 marca 2012, które odbędą się w Krakowie (cza trwania warsztatów: 3 godziny, może więcej :o). Warsztaty mają charakter kameralny (nie więcej niż 8 uczestników), dlatego też proszę osoby zainteresowane udziałem o zapoznanie z warunkami, które są dostępne na stronie:

"Kontroluj ryzyko i zarabiaj – Risk Dice®"

Wypełniając Formularz Zgłoszeniowy (na dole wskazanej strony), proszę w sekcji "Sugestie / propozycje interesujących Ciebie tematów." wpisać hasło IT Manager, a po nim - swoje uwagi i propozycje, o ile jakieś się nasuną.

Pozdrawiam

P.S.: Opis warsztatów można także znaleźć w serwisie Golden line w tym miejscu: "Spotkania"

HME
Dorota Iwanicka

Dorota Iwanicka Kierownik Projektu,
Polski Instytut
Rozwoju Biznesu

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Akademia Jakości- testowanie i jakość projektów IT
29-30 marca 2012r.; Warszawa

Quality Assurance & Quality Control – wspólnie w staraniach o najwyższą jakość projektów!


Jeśli zajmujesz się testami na co dzień lub chciałbyś, by Twój zespół efektywniej przeprowadzał testy,

Jeśli wdrażasz w swojej organizacji metodyki i dobre praktyki pozwalające procesowo ciągle udoskonalać jakość rozwiązań i potrzebujesz partnerów do dyskusji i wymiany doświadczeń,

Jeśli stawiasz dopiero pierwsze kroki w testach lub zapewnianiu jakości i szukasz mentorów oraz osób, które mogą doradzić i wspomóc Cię w trakcie podejmowania decyzji, to nasza konferencja jest właśnie dla Ciebie.

Wszystkich Państwa zapraszamy na konferencję łączącą w sobie tematykę związaną z zapewnieniem jakości projektów informatycznych oraz testowaniem.

W programie m. in :

Usprawnienia procesu testowego - Monika Braun -opiekun merytoryczny konferencji
Najlepsze praktyki przywódcze Lidera Jakości - Tomasz Byzia
Adaptacja nowego węzła do sieci śledzenia stosowanej w modelu rozwijania oprogramowania opartym na teorii złożoności systemów – Piotr Piotrowski
Przetestujmy Agile! - Często spotykane problemy z wdrożeniami Agile z punktu widzenia QA/Testera/Wdrożeniowca - Wiktor Żołnowski
Automatyzacja zadań potrzebnych do testów – Łukasz Smolarski

Tematyka warsztatów do wyboru:
Bądźmy kreatywni – efektywna dokumentacja testowa – Monika Braun
Warsztaty z atakowania i ochrony aplikacji webowych -Piotr Konieczny
Planowanie polityki testów i strategii testowej sterowanych ryzykiem – Rafał Dobrosielski
Automatyzacja testów wydajnościowych z wykorzystaniem HP LoadRunner – Krzysztof Słysz

Konferencję kierujemy do:
Inżynierów Testów
Analityków testowych
Architektów Testów
Test Leaderów
Test Managerów
Programistów
Quality Managerów
Scrum Masterów
Specjalistów QA
Projektantów wymagań
osób odpowiedzialnych za wdrażanie i weryfikację systemów informatycznych
osób zainteresowanych tematyką kontroli i zapewnienia jakości

Warunki udziału dostępne na stronie:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/akademia-jak...

Ilość miejsc ograniczona!!

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/akademia-jak...

Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel. +48 22/101 33 46
fax. +48 22/ 244 25 37
dorota.iwanicka [at] multitrain.pl

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Julia L.

Julia L. Account Associate

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


SZKOLENIA / IT / Warszawa

BUSINESS INTELLIGENCE:

* 1-dniowe (30 marca): "Business Intelligence w codziennym zarządzaniu firmą"

- Więcej informacji o szkoleniu: http://bamt.pl/bi

* 3-dniowe (28-30 marca): "Business Intelligence Manager-wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie"

- Więcej informacji o szkoleniu: http://bamt.pl/business_intelligence

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE:

*2-dniowe (26-27 marca): "Zarządzanie strategiczne dla Top Managementu"

- Więcej informacji o szkoleniu: http://bamt.pl/zarzadzanie-strategiczne-dla-top-manage...

Bardzo atrakcyjne ceny oraz zniżki !

Zapisz się na newsletter: RABAT 5% na wszystkie szkolenia !!!

kontakt:

Julia Lalik
Specjalista ds. szkoleń
tel.22 427 37 10
e-mail:julia.lalik@bamt.pl

BAMT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
ul.Bokserska 1
02-682 Warszawa
http://bamt.pl
http://bamt.pl/business_intelligenceJulia Lalik edytował(a) ten post dnia 02.03.12 o godzinie 16:15
Justyna K.

Justyna K. www.osec.pl

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

OSEC Barcamp z wp.pl


Obrazek


Zapraszamy na kolejny Barcamp!

6 marca 2012 o godzinie 18:00 spotykamy się w Warszawie w Klubie Dziekanat 161 http://www.dziekanat161.pl

Spotkanie z naszymi gośćmi to niepowtarzalna okazja, aby posłuchać jakie zdobyli doświadczenia oraz jakie „tajniki” wykorzystywali i wykorzystują do osiągania zamierzonych celów. Omówione zostaną typowe problemy, wyniki pomiarów prawdziwych systemów oraz sztuczki programistyczne pozwalające te problemy zniwelować.

Architekci portalu „Wirtualna Polska” odsłonią zagadnienie skalowania obrazków w locie.

Agenda:

1. Język programowania Scala + aktorzy Akka - Artur Stanek i Marek Skórkowski
2. Innowacje - jakie lekcje możemy wyciągnąć ze starożytności i średniowiecza? - Wojciech Kuśmierek
3. Skalowanie obrazków w locie. Od servletu do usługi portalowej - Rafał Roppel i Przemysław Sobala
4. Linux - Real-Time (?) - Marcin Bis

To tylko początek... :-)

Szczegóły spotkania znajdują się na naszej stronie: http://osec.pl/barcamp/wp

Udział jak zawsze bezpłatny

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: barcamp@osec.pl, w związku z ograniczoną liczbą miejsc oraz ewentualną potrzebą zorganizowania większej powierzchni.

ZAPRASZAMY :-)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


Wszystkich, którzy zastanawiają się nad tym, czy potrzebna jest im znajomość ITILa
zapraszam na spotkanie:

"Dla kogo jest ITIL®, dla biznesu, czy ludzi z IT?"

organizowane przez Wrocławski Park Technologiczny oraz firmę OMEC Wrocław,
Podczas spotkania nasz specjalista: Cezary Krzemiński
przedstawi temat i będzie odpowiadał na pytania.

WSTĘP WOLNY

Więcej na:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/dla-kogo-jest-itil-...

Wymagana jest rejestracja poprzez Golden Line lub na naszej stronie:
http://www.omec.pl/dla-kogo-jest-itil-dla-biznesu-czy-...
Edyta S.

Edyta S. SUKCES Centrum
Rozwoju

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Podstawy testowania oprogramowania - międzynarodowy certyfikat ISTQB
12-14 marca 2012r. Poznań Ostatnie 3 wolne miejsca!!
2-4 kwietnia 2012r. Łódź
18-20 kwietnia 2012r. Wrocław
28-30 maja 2012r. Katowice
25-27 czerwca 2012r. Kraków

W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania nimi i nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami.

Program ISTQB to w tej chwili najbardziej kompleksowy i nowoczesny sposób poznania problematyki testowania.
Wiedza uzyskana po tym szkoleniu stanowi solidny fundament, na którym można w późniejszym czasie efektywnie budować proces testowania i jego automatyzacje.

Szkolenia te kierujemy do:

- testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów,
- kierowników działu jakości oprogramowania i serwisu,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- menedżerów ds. rozwoju oprogramowania,
- analityków systemowych,
- inżynierów oprogramowania,
- inżynierów testów,
- konsultantów testów,
- testerów akceptacyjnych,
- programistów,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć podstawową wiedzę i podstawowe zrozumienie testowania oprogramowania aplikacji.

Agenda szkolenia:

- Zasady testowania (terminologia, dlaczego testowanie jest konieczne?, podstawy procesu testowania, psychologia testowania,testowanie regresyjne, wyniki testów)
- Test w różnych fazach procesu wytwarzania oprogramowania (modele procesu wytwarzania oprogramowania, ekonomika testowania,planowanie testowania, testowanie komponentów, testowanie integracyjne, testowanie systemu, testowanie własności, testowanie akceptacyjne, testowanie pielęgnacyjne)
- Dynamiczne techniki testowania (techniki “czarnej skrzynki”, techniki “szklanej skrzynki”, zgadywanie błędów)
- Statyczne techniki testowania (udział przeglądów w procesie testowania, rodzaje przeglądów i inspekcji, analiza statyczna)
- Zarządzanie testowaniem (organizacja, zarządzanie konfiguracja, kontrolowanie testowania, śledzenie błędów, standardy w dziedzinie testowania)
- Narzędzia wspomagające testowanie (rodzaje narzędzi, wybór i wdrożenia narzędzi wspomagających testowanie)

Specjalna cena 1500pln+23% VAT - 10% RABAT!!

W pakiecie taniej:
*2 osoby z firmy- 2600 PLN+23% VAT
*3 osoby z firmy- 3600 PLN + 23% VAT*
*4 osoby z firmy- 4600 PLN+23% VAT

Egzamin ISTQB ( 3 dnia szkolenia) - koszt 900+23% VAT

***********************************************************************************

Podstawy Zarządzania Wymaganiami - międzynarodowy certyfikat REQB Nowość!!!
19-20 marca 2012r. Poznań Ostatnie 4 wolne miejsca!!
26-27 marca 2012r. Wrocław
2-3 kwietnia 2012r. Szczecin
19-20 kwietnia 2012r. Warszawa
10-11 maja 2012r. Gdańsk
7-8 czerwca 2012r. Wrocław

Osoby posiadające certyfikat REQB są postrzegane przez swoich klientów i pracodawców jako eksperci od zarządzania wymaganiami.

Certyfikat ten potwierdza umiejętności określania i opisywania wymagań, oraz przeprowadzania skuteczniej analizy wymagań.
Potwierdza również znajomość procesu i procedur inżynierii wymagań, oraz zasady dobrego zarządzania ryzykiem.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
- analityków systemowych i biznesowych,
- kierowników działów analiz,
- osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku analizy systemowej/biznesowej,
- dokumentalistów,
- inżynierów oprogramowania,
- kierowników działu zapewnienia jakości oprogramowania,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- inżynierów i projektantów użyteczności,
- menadżerów IT i konsultantów zarządzania, którzy chcą zdobyć wiedzę i umiejętności w obszarze zarządzania wymaganiami.

Agenda szkolenia:

1. Podstawy
2. Procesy i Procedury
3. Zarządzanie Projektem i Ryzykiem
4. Odpowiedzialności i Role
5. Identyfikacja Wymagań
6. Specyfikacja Wymagań
7. Analiza Wymagań
8. Śledzenie Wymagań
9. Zapewnienie Jakości
10. Narzędzia

Specjalna cena 1700pln+23% VAT -10% RABAT!!

W pakiecie taniej:
*2 osoby z firmy- 3000 PLN+23% VAT
*3 osoby z firmy- 4200 PLN + 23% VAT
*4 osoby z firmy- 5200 PLN+23% VAT*

Egzamin REQB ( 2 dnia szkolenia) - koszt 900+23% VAT

Egzamin REQB można zdawać w terminie późniejszym, nie jest nierozłącznie związany z
samym szkoleniem. W związku z tym, że materiały szkoleniowe są w j. ang., polecane jest wybranie egzaminu w języku
angielskim. Natomiast można wybrać również egzamin w j. polskim.

Szczegółowe informacje: http://sqam.org oraz u organizatora.

Jeśli jakieś szkolenie Państwa interesuje, a termin nie odpowiada prosimy o kontakt a postaramy się zorganizować szkolenie w dogodnym dla Państwa terminie i mieście Polski. Jesteśmy otwarci na Państwa sugestie.
Szkolenia te organizujemy również w formie zamkniętej już od 6-8 osób!

W przypadku pytań proszę o kontakt.

Edyta Szczerkowska
Kierownik Projektu Szkoleniowego

tel. 22 427 37 61 / fax: 22 244 24 59
e-mail: edyta.szczerkowska@sqam.org
SQAM Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1,02-682 Warszawa
http://sqam.org
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w ogólnodostępnych Webinarach przygotowanych i prowadzonych przez Analityków Gartner. Tym razem zwracamy uwagę na aplikacje, bezpieczeństwo rozwiązań w chmurze, wdrożenia Big Data, strategie optymalizacji kosztów, zarządzanie dostawcami, negocjowanie kontraktów z IBM, Microsoft, Oracle - SAP, czy też Social CRM.

Webinary Gartner dla Dostawców Rozwiązań IT i Telekomunikacyjnych: Marzec 2012

TUESDAY, MARCH 6, 2012
You Can Achieve Your Marketing Goals. I Guarantee It!
Presented by: April Adams

TUESDAY, MARCH 13, 2012
The Impact of 4G – CSPs' Mobile Networks and Beyond
Presented by Sylvain Fabre

TUESDAY, MARCH 20, 2012
Marketing Math & Science: The Basics for Driving Growth
Presented by: Laura McLellan

TUESDAY, MARCH 27, 2012
Personal Cloud and the $2T Consumer Market
Presented by: Carolina Milanesi and Michael Gartenberg

Pozostałe Webinary Gartner: Marzec 2012

THURSDAY, MARCH 1, 2012
How to Use the Cloud and Stay Secure
Presented by: John Pescatore

A New Application Strategy to Accelerate Innovation
Presented by: Bill Swanton and Jim Shepherd

TUESDAY, MARCH 6, 2012
Real World Lessons from Big Data Deployments
Presented by: Marcus Collins

WEDNESDAY, MARCH 7, 2012
Top Technology Predictions for 2012 and Beyond
Presented by: Daryl Plummer

2012 Cost Optimization Strategies
Presented by: Barbara Gomolski

THURSDAY, MARCH 8, 2012
Negotiating with IBM, Microsoft, Oracle – SAP: Tips for Success
Presented by: JoAnn Rosenberger and Dolores Ianni

TUESDAY, MARCH 13, 2012
Strategies for Developing Your Next Generation Security Metrics
Presented by: Jeffrey Wheatman

WEDNESDAY, MARCH 14, 2012
Nine Critical Factors for a Successful Application Strategy
Presented by: Andy Kyte

User Experience Design: From Web to Mobile to Social
Presented by: Ray Valdes

THURSDAY, MARCH 15, 2012
The Comprehensive Guide to Effective Vendor Management
Presented by: Helen Huntley

Seizing Competitive Advantage: New Opportunities in IT
Presented by: Jorge Lopez

TUESDAY, MARCH 20, 2012
Top Recommendations to Design an Effective Governance Process
Presented by: Heather Colella

WEDNESDAY, MARCH 21, 2012
Social CRM: The Next Generation of Customer Innovation
Presented by: Adam Sarner

Cloud eMail: Key Decision Factors for Your IT Strategy
Presented by: Matt Cain

THURSDAY, MARCH 22, 2012
The Top 10 Strategic Technology Trends for 2012
Presented by: David Cearley

iPads and Beyond: Top 10 Business Applications for Tablets
Presented by: Scott Nelson

TUESDAY, MARCH 27, 2012
The "Soft" Stuff of Project Success: Sponsors, Change & Reporting
Presented by: Audrey Apfel

WEDNESDAY, MARCH 28, 2012
Articulate the Business Value of Information Security
Presented by: Tom Scholtz

Application Lifecycle Management (ALM) Tools: Beyond the Hype
Presented by: Sean Kenefick

THURSDAY, MARCH 29, 2012
Technology and Management Directions for Smartphones and Tablets
Presented by: Ken Dulaney

Delivering Business Value from S&OP
Presented by: Todd Applebaum and Jan Kohler
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

„POCZUJ WIOSNĘ PERSPEKTYW”

30-31.03.2012r.- Cykl szkoleń przygotowujących do certyfikacji IPMA, poziom D dla Kierowników Projektów

Stwórz sobie szanse na wiosnę i :

• Pewną przyszłość w niepewnym okresie
• Zwiększenie szans na rynku pracy i większą elastyczność
• Swobodę w poruszaniu się w każdych, w tym międzynarodowych, środowiskach projektowych i szybką asymilację nich
• Promocję siebie, możliwość pracy na własne nazwisko
• Uznanie zawodowe i osobiste
• Zdobycie wiedzy i kompetencji w zakresie międzynarodowych standardów zarządzania projektami,
• Oficjalne i formalne potwierdzenie poziomu kompetencji, względem wzorca oraz indywidualnej zdolności do partycypowania w realizacji projektów ( ocena dotyczy łącznie 46 obszarów zarządzania projektami, przyporządkowanych do kompetencji technicznych, kontekstowych i behawioralnych)

Już teraz zgłoś się na wiosenną edycję szkolenia

Miejsce: KRAKÓW
Cena : 4200 zł netto
Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/170,Cykl+szkole%C5%84+pr...
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Projekty stały się od pewnego czasu nieuniknioną częścią naszego życia
zarówno zawodowego jak i prywatnego. Słyszymy wiele o projektach,
o projektowym charakterze spraw o zarządzaniu przez projekty.
Czasami wchodząc głębiej w rozmowę odkrywamy jak bardzo słowo projekt
jest pojemne i jak różnorodnie używane w obecnym świecie.

Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” pozwala na lepsze zrozumienie
czym jest projekt i jak nim skutecznie zarządzać, przedstawia przegląd obecnych
na rynku głównych standardów w zakresie kierowania projektami
oraz omawia konkretne przypadki zarówno w mikroskali
jak i w skali międzynarodowego przedsięwzięcia.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 15 marca 2012, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: MODELOWANIE PROCESÓW BIZNESOWYCH

Termin szkolenia: 17-18 kwietnia 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 2400 PLN
Druga osoba w firmie otrzymuje rabat 30%, trzecia i kolejna: 50%!!!
Trener: Jarosław Żeliński


Cel szkolenia: Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.

Adresat szkolenia: każda osoba, która ma do czynienia z dokumentacją zawierającą modele procesów w notacji BPMN lub planuje zdobywanie umiejętności modelowania procesów biznesowych, w tym: specjaliści ds. systemów zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, analitycy IT, kadry kierownicze i zarządy mające do czynienia z projektami wdrażania metod zarządzania zorientowanego na procesy, wdrażania systemów informatycznych.

Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.

Program szkolenia, oraz szczegółowe informacje.

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Dawid Marchewka

Dawid Marchewka Student, Wyższa
Szkoła Europejska
im. ks. J. Tischnera
w ...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Konferencja SmartPM 17-18 marca 2012

Szanowni Państwo!

Jest nam niezmiernie miło poinformować Państwa o kolejnej edycji
konferencji SmartPM.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o objęcie patronatu medialnego
konferencji SmartPM 2012 realizowanej przez Koło
Zarządzania Projektami Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks.
Józefa Tischnera w Krakowie.

Konferencja SmartPM to coroczny cykl warsztatów dla
wszystkich chcących podnieść swoje kompetencje z zakresu
zarządzania projektami. To jedyny taki projekt w południowej
Polsce zrealizowany pierwszy raz w 2011r. jako SmartPM 2011.
Poprzednia edycja konferencji cieszyła się ogromną
popularnością oraz wysokimi ocenami w zakresie (ewaluacja):
zawartości merytorycznej warsztatów, prowadzących trenerów oraz
organizacji warsztatów. Udział w edycji 2011 wzięły osoby nie
tylko z południowej Polski, ale również z odległych województw
pomorskie, dolnośląskie, zachodnio-pomorskie, mazowieckie.

Ideą jest szerzenie wiedzy na temat szeroko rozumianego
zarządzania projektami oraz wzbogacania warsztatu umiejętności
twardych i miękkich niezbędnych każdemu Project Managerowi, ale
także przydatnego w pracy na różnych stanowiskach i w różnych
sektorach.

W roku 2012 wraz z uruchomieniem kierunku "Zarządzanie" w
Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera
zarządzanie projektami chcemy pokazać w różnych kontekstach:
zarządzanie projektami innowacyjnymi, zarządzanie projektami
społecznymi - dobroczynność, zarządzanie projektami w
administracji publicznej oraz narzędzia i kompetencje niezbędne do
zarządzania projektami w biznesie. Zarządzanie projektami staje
się dziedziną, która nabiera w Polsce rozpędu i trudno dziś
wyobrazić sobie organizację niekorzystającą z rozwiązań
projektowych. Konferencja SmartPM jest bezsprzecznie
odpowiedzią na potrzeby instytucji/organizacji oraz
pracowników/pracodawców. Jest szansą na poszerzenie wiedzy i
umiejętności z zarządzania projektami, miejscem na spotkanie
profesjonalistów, platformą do wymiany doświadczeń oraz
budowania sieci kontaktów.

Honorowy Patronat nad Konferencją SmartPM 2012 objęła Pani
poseł do Parlamentu Europejskiego Róża Thun. Biuro
Parlamentarne Pani Róży Thun jest jednocześnie sponsorem
pierwszej nagrody w konkursie dla licealistów (wyjazd edukacyjny do
Brukseli), który jest stałym elementem konferencji.

Drugi dzień konferencji (18 marca 2012) otworzy ekspercki panel
dyskusyjny dotyczący wykorzystania innowacyjnych technik, metod i
narzędzi zarządzania projektami w różnych organizacjach i
instytucjach. Eksperci: dr Jarosław Gowin - minister
sprawiedliwości, dr Przemysław Domański - przedstawiciel
sektora biznesu i wykładowca WSE, Krzysztof Krzysztofiak -
dyrektor Działu Rozwoju Krakowskiego Parku Technologicznego,
Anna Żaczek - dyrektor personalny Stowarzyszenia WIOSNA
oraz Łukasz Cioch - Dyrektor Generalny Centrum Analiz
Energetycznych Wyższej Szkoły Europejskiej, moderator dyskusji.

Patronat medialny objęli: Manko, Radiofonia, Moje Miasto Kraków

Zaprszamy na stronę konferencji http://www.smartpm.pl

Do konferencji pozostało juz tylko kilka dni. Ilość miejsc
ograniczona!

Zarejestruj się jeszcze dzisiaj -
http://smartpm.pl/pl/rejestracja.html

Następna dyskusja:

szkolenia IT




Wyślij zaproszenie do