Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Darmowe Webinary Gartner: Listopad 2011

IT & TELECOM PROVIDERS

TUESDAY, NOVEMBER 1, 2011
What the Future of Business Ecosystems Means for You
Presented by: Alfonso Velosa and Anthony Newman

TUESDAY, NOVEMBER 8, 2011
Cloud Security – State of the Market
Presented by: Dan Blum

TUESDAY, NOVEMBER 15, 2011
The Crowded Cloud – Opportunities for CSPs
Presented by: Gregor Petri

TUESDAY, NOVEMBER 29, 2011
Buyer Profiles for Mega/Cloud and Service Provider Data Centers
Presented by: Adrian O'Connell and Errol Rasit

OTHER:

TUESDAY, NOVEMBER 1, 2011
Best Practices in Data Center and Server Consolidation Projects
Presented by: Mike Chuba and John Phelps

WEDNESDAY, NOVEMBER 2, 2011
Emerging Technologies for Mobile Security
Ant Allen and John Girard

THURSDAY, NOVEMBER 3, 2011
Social Media's Impact on IT Operations
Presented by: David Coyle

iPads and Beyond: Top 10 Business Applications for Tablets
Presented by: Scott Nelson

TUESDAY, NOVEMBER 8, 2011
The Gartner Hype Cycle Special Report: What's Hot for 2012
Presented by: Jackie Fenn

WEDNESDAY, NOVEMBER 9, 2011
Technology Trends You Can't Afford to Ignore
Presented by: Ray Paquet

THURSDAY, NOVEMBER 10, 2011
The Identity and Access Management Scenario for 2012
Presented by: Ray Wagner

Top Wireless Issues That May Derail Your Mobile Strategy
Presented by: Paul DeBeasi

FRIDAY, NOVEMBER 11, 2011
Assess Your Information Security Defense with Gartner ITScore
Presented by: Jay Heiser

TUESDAY, NOVEMBER 15, 2011
Program and Portfolio Management: What's Hot and What's Not
Presented by: Audrey Apfel

WEDNESDAY, NOVEMBER 16, 2011
Cloud Platforms as a Service and Your IT Strategy
Presented by: Yefim Natis

Google and Apple: Disrupting Microsoft and Others
Presented by: David Mitchell Smith

Top Recommendations to Design an Effective Governance Process
Presented by: Heather Colella

THURSDAY, NOVEMBER 17, 2011
Bigger Than Big Data – How to Win in the Data Economy
Presented by: David Newman

Making Microsoft SharePoint Deliver
Presented by: Mark Gilbert

FRIDAY, NOVEMBER 18, 2011
Assess Your Privacy Program with Gartner ITScore
Presented by: Carsten Casper

Security Strategies for Cloud Computing and Consumer Devices
Presented by: Neil MacDonald

MONDAY, NOVEMBER 21, 2011
Best Practices For Today's PCI and DSS Compliance Challenges
Presented by: Anton Chuvakin

TUESDAY, NOVEMBER 22, 2011
Ten Steps to Building Private Cloud Services
Presented by: Tom Bittman

WEDNESDAY, NOVEMBER 23, 2011
Top Trends in Cloud Computing and the Impact on Your IT Strategy
Presented by: Daryl Plummer

WEDNESDAY, NOVEMBER 30, 2011
iPads and Beyond: The Media Tablet in Business
Presented by: David Willis

Top 10 Strategies for Surviving Unconstrained Data Growth
Presented by: Stanley Zaffos
Anna Tobera Dec

Anna Tobera Dec Pośrednik w Obrocie
Nieruchomościami

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Administracja bazą danych Oracle 10g/ 11

Zapraszam na szkolenie Administracja bazą danych Oracle 10g/ 11

W programie:
- najskuteczniejsze, praktyczne sposoby zarządzania bazą Oracle
- jak zminimalizować skutki awarii?
- skuteczne i szybkie metody usuwania awarii?
- dobre praktyki administratora?
- dużo ćwiczeń praktycznych

Ponadto:

1. Wprowadzenie do baz danych Oracle
różnice pomiędzy ORACLE 9i / 10g /11g SE, SE one, EE, XE
nowości w ORACLE 10g
nowości w ORACLE 11g

2. Architektura ORACLE 9i /10g /11g
instancja, (podział SGA, procesy tła)
procesy użytkowników i procesy serwera (serwer wielokanałowy jako opcja),
pliki bazy danych (pliki danych, redolog-i, archivlog-i, pliki kontrolne i sterujące)

3.Uruchamianie i zamykanie instancji
tryby pracy instancji
stan wyciszenia
stan wstrzymania operacji I/O
zamykanie instancji
ćwiczenia praktyczne

4.Struktura bazy danych Oracle
struktura fizyczna (blok systemowy-plik-filesystem-baza danych)
struktura logiczna (blok bazodanowy-ekstent-obiekt-tablespace-baza danych)

5.Tworzenie bazy Oracle
przygotowanie pliku init.ora
istotne zmienne systemowe
przygotowanie skryptu tworzącego bazę
tworzenie katalogu danych
ćwiczenia praktyczne
dodatkowe kroki w zależności od funkcjonalności bazy

6.Tworzenie kopii działającej bazy Oracle
backup controlfile do pliku tekstowego
generowanie nowych controlfile-ów
zmiana SID-u bazy
ćwiczenia praktyczne
7.Rodzaje segmentów
rollback
segmenty tymczasowe
tabele (rodzaje tabel, parametry storage, zarządzanie tabelami)
indeksy (rodzaje indeksów, funkcjonalność indeksów, parametry storage, zarządzanie indeksami, przebudowy indeksów)
obiekty partycjonowane
ćwiczenia praktyczne

8.Tablespace – przestrzenie tabel
rodzaje przestrzeni tabel
tworzenie, usuwanie, zmiany parametrów przestrzeni tabel
zasady grupowania obiektów w przestrzenie tabel
zarządzanie plikami przestrzeni tabel
ćwiczenia praktyczne

9.Transakcyjność baz Oracle
pojęcie sesji
pojecie transakcji
tryby transakcji

10.Pliki zarządzane przez Oracle (opcjonalnie)
zalety
Właściwości

11.Użytkownicy
pojęcia: użytkownik, schema, rola
rodzaje uprawnień i zasady ich przydzielania
ćwiczenia praktyczne

12.Inne elementy bazodanowe
triggery
funkcje
procedury
package
contrainty - ćwiczenia praktyczne
dblinki
Viewsy

13.Monitorowanie baz Oracle
perspektywy słownika danych i perspektywy dynamiczne
monitorowanie wybranych elementów bazy
14.Najczęściej występujące problemy
analiza alertlog-u
diagnozowanie problemów
metody rozwiązywania najczęściej występujących problemów

15.Zarządzanie statystykami
rodzaje statystyk
metody generowania statystyk
tworzenie, eksportowanie, przywracanie statystyk
ćwiczenia praktyczne

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału.
Więcej informacji:
Anna Tobra - Dec
Key Account Manager
COMMIT.IT
ul. Rzemieślnicza 1
30-363 Kraków
http://www.commit-it.pl
tel. (012) 378 96 03
Anna Stobnicka

Anna Stobnicka Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Poszukuję Testera do pracy w Warszawie, szczegóły-a.stobnicka@teamconnect.plAnna Stobnicka edytował(a) ten post dnia 03.11.11 o godzinie 11:06
Grzegorz Ś.

Grzegorz Ś. Systemy zarządzania
danymi

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Struktura danych + mój generator kodu = gotowa aplikacja bazodanowa. Potrzebujesz "na wczoraj" komponentu do wprowadzania/raportowania danych klientów, produktów, zamówień czy czegokolwiek? Przyślij mi strukturę danych a ja odeślę gotowe komponenty (kompatybilne z systemem Joomla 1.5)


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Warsztaty: katalog usług, CMDB

Witam serdecznie,

Zapraszamy wszystkich do udziału w specjalnej świątecznej edycji dwudniowych warsztatów poświęconych zarządzaniu usługami IT.

W ciągu dwóch dni poznasz tajniki tworzenia i utrzymania katalogu usług zarówno w małej firmie, jak i dużej korporacji oraz poznasz odpowiedź na pytanie jak sprawnie zarządzać CMDB w dowolnej wielkości przedsiębiorstwie.

Z okazji świąt Bożego Narodzenia, wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają upominek.

W trakcie warsztatów:

wysłuchasz wykładów na temat katalogu usług IT oraz CMDB
w praktyce sprawdzisz w jaki sposób tworzy się katalog usług
poznasz metody i narzędzia służące do zarządzania CMDB

Adresaci warsztatów:

profesjonaliści IT
dyrektorzy IT
kierownicy IT
liderzy zespołów IT
osoby odpowiedzialne za utrzymanie usług IT
osoby odpowiedzialne za zasoby IT
wszyscy zainteresowani zwiększeniem jakości usług oraz optymalizacją kosztów

Program

Dzień 1 - Katalog usług

Schemat katalogu usług
Struktura karty usługi
Cykl życia usługi
KPI
Monitorowanie i raportowanie
Tworzenie własnego katalogu usług

Dzień 2 - CMDB

Schemat CMDB
Struktura karty CI, rodzaje powiązań
Tworzenie CMDB - narzędzia i metody
Monitorowanie zmian
Tworzenie własnej bazy CMDB

Termin

13-14 grudnia 2011. Poznań

Zajęcia odbywać się będą w godzinach 9:00 - 16:00
W przerwach gwarantujemy napoje oraz lunch.

Cennik

1 dzień - 600 zł netto/osoba
2 dni - 1000 zł netto/osoba
Do cen należy doliczyć 23% podatku VAT.

Zgłoszenia

Przyjmujemy zgłoszenia za pośrednictwem formularza rejestracyjnego lub poczty elektronicznej szkolenia@bpms.pl.

Więcej informacji

BPMS
osoba odpowiedzialna: Krystian Zych
tel. 61 624 85 03
e-mail: szkolenia@bpms.pl
http://bpms.pl/swiateczna-akademia-itil.html

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek


Tytuł szkolenia:
Business Intelligence Manager – wdrażanie i wykorzystanie analityki w biznesie.

Termin: 28 - 30 listopada 2011 r.
Warszawa

Cel szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie:
- posiadał przekrojową wiedzę z zakresu szeroko rozumianego Business Intelligence, w tym Hurtowni Danych,

Integracji Danych (ETL/ELT, Data Quality, Data Cleansing, Data Profiling, MDM),
raportowania i zaawansowanej analityki biznesowej (Data Mining);
- swobodnie poruszał się w terminologii dziedzinowej oraz obszarach merytorycznych BI;
- znał najpopularniejsze praktyczne zastosowania rozwiązań klasy Business Intelligence;
- znał aspekty korzystania w stopniu zaawansowanym z narzędzi informatycznych klasy BI;
- potrafił zidentyfikować wartość dodaną oraz miejsce dla rozwiązań BI dla danego biznesu;
- znał specyfikę przygotowania wdrożenia Business Intelligence, w szczególności zbierania i definiowania

wymagań, wyboru dostawcy, planowania projektu/programu;
- znał specyfikę kierowania wdrożeniem (projektem/programem) klasy Business Intelligence w organizacji;

Czas trwania: 3 dni

Moduł I – Biznesowy – wprowadzenie w tematykę BI oraz zagadnienia związane z wdrażaniem i kierowaniem

inicjatywami klasy Business Intelligence;
Moduł II – Techniczny – wybrane aspekty technologiczne BI, w szczególności modelowanie wielowymiarowe oraz

integracja danych;

Strona szkolenia: http://bamt.pl/business_intelligence

Cena szkolenia: 3 600 PLN + 23% VAT


---
Pozdrawiam,
Karolina Murawska
Asystent Kierownika Projektu Szkoleniowego
http://bamt.pl

tel. 22 427 36 76 fax: 22 244 24 59
e-mail: karolina.murawska@software.com.pl
BAMT Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1, 02-682 Warszawa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Comarch zaprasza na konferencję EDI International 2011 w Monachium w dniach1 do 2 grudnia 2011r.

Comarch EDI International jest spotkaniem profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się kwestiami EDI (elektronicznej wymiany dokumentów). Konferencja jest skierowana do dyrektorów i menadżerów sprzedaży, logistyki i IT. Zeszłoroczna edycja zgromadziła przedstawicieli czołowych firm działających w Europie Środkowej i Wschodniej, m.in. z Niemiec, Bułgarii, Węgier, Rosji, Polski, Ukrainy i Turcji. W tym roku również będzie można spotkać się z autorytetami z wiodących firm i przez dwa dni dyskutować o interesujących zagadnieniach.

Cykl wystąpień rozpocznie prezes CEN Stefan Engel-Flechsig, który wygłosi prezentację pt. „Electronic invoicing in Germany – Status and way forward”, wśród innych wystąpień warto wymienić Bruno Kocha, CEO Billentis czy Sylwestra Stasiaka z Pekao SA. Pełną listę prelegentów i tematów można zobaczyć jest dostępna tutaj.
Poznaj program konferencji i zobacz, dlaczego warto pojawić się 1-2 grudnia w Monachium.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, rejestracji można dokonać TUTAJ.

Dla osób zaproszonych przez Comarch udział w konferencji jest darmowy.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt

Pozdrawiam
Ewelina Jurczak
Michał Kubista

Michał Kubista QBISTA Konsulting.
Procesy - jakość -
ryzyko -
bezpieczeń...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Szanowni Państwo
Z przyjemnością zapraszamy na organizowane jeszcze w tym roku szkolenia:


"Information Security Manager"
Szkolenie akredytowane dotyczące systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji - ISO/IEC 27001
Kurs obejmuje 3 moduły, w których można uczestniczyć niezależnie (w celu zachowania akredytacji należy jednak uczestniczyć we wszystkich 3):
- Podstawy psychologii i komunikacji dla Menadżera BI
- Norma ISO 27001, ISO 27002 (PN-ISO 17799:2007)
- Podstawy prawa

Udział we wszystkich trzech modułach stanowi podstawę przystąpienia do egzaminu. Pomyślne ukończenie kursu będzie potwierdzać uznawany na świecie, akredytowany przez BMWA, certyfikat CIS IS-Manager.
Informacje dodatkowe:
• Termin szkolenia: 28.XI.2011
• Czas trwania szkolenia: 4 dni
• Miejsce szkolenia: Katowice
• Uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT

Zgłoszenie na szkolenie mogą Państwo przesłać:

• drogą mailową na adres: office.pl@cis-cert.pl
• poprzez stronę internetową: http://cis-cert.pl
• faxem na numer: + 48 216 26 41

Organizator szkolenia:
CIS - Certification & Information Security Services Sp. z o.o.
„Jednostka CIS - Certification & Information Security Services posiada prestiżową akredytację w zakresie certyfikacji systemów i osób, udzieloną przez państwowy organ BMWA, jest także posiadaczem akredytacji brytyjskiej, udzielonej przez itSMF, w zakresie zarządzania usługami IT zgodnie ze standardem ISO 20000. Symbole akredytacyjne i rejestracyjne są uznawane i honorowane na całym świecie.“

Obrazek

Obrazek

CIS - Certification & Information Security Services oraz jej organ akredytacyjny są członkami i sygnatariuszami EA (European Cooperation for Accreditation), IAF (International Accreditation Forum) oraz wielu innych gremiów międzynarodowych, które tworzą ramy ogólnoświatowej zgodności kryteriów akredytacji.

Jako jednej z nielicznych, jednostce CIS przysługuje prawo umieszczania na swoich produktach symboli państwowych.
Michał Kubista

Michał Kubista QBISTA Konsulting.
Procesy - jakość -
ryzyko -
bezpieczeń...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Szanowni Państwo
Z przyjemnością zapraszamy na organizowane jeszcze w tym roku szkolenia:


"Information Security Auditor"
Szkolenia akredytowane dotyczące systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji - ISO/IEC 27001
Plan program szkoleniowego składa się z 2 modułów treningowych:
• Podstawy psychologii audytora BI
• Techniki audytu BI

Szkolenie poprzedza wstępny test techniczny z wiedzy IT.
Na zakończenie programu szkoleniowego uczestnicy przystępują do egzaminu końcowego, a po jego pomyślnym przejściu otrzymują CERTYFIKAT.
Wymagana wiedza wstępna:
Ważny certyfikat menadżera BI, znajomość terminologii IT i podstaw technicznych IT (sieć, systemu operacyjne, bazy danych, zasady rozwoju oprogramowania itd. – sprawdzane wstępnym testem technicznym) .
Informacje dodatkowe:
• Termin szkolenia: 14.XI.2011
• Czas trwania szkolenia: 3 dni
• Miejsce szkolenia: Warszawa
• Uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT

Zgłoszenie na szkolenie mogą Państwo przesłać:

• drogą mailową na adres: office.pl@cis-cert.pl
• poprzez stronę internetową: http://cis-cert.pl
• faxem na numer: + 48 216 26 41

Organizator szkolenia:
CIS - Certification & Information Security Services Sp. z o.o.
„Jednostka CIS - Certification & Information Security Services posiada prestiżową akredytację w zakresie certyfikacji systemów i osób, udzieloną przez państwowy organ BMWA, jest także posiadaczem akredytacji brytyjskiej, udzielonej przez itSMF, w zakresie zarządzania usługami IT zgodnie ze standardem ISO 20000. Symbole akredytacyjne i rejestracyjne są uznawane i honorowane na całym świecie.“

Obrazek

Obrazek

CIS - Certification & Information Security Services oraz jej organ akredytacyjny są członkami i sygnatariuszami EA (European Cooperation for Accreditation), IAF (International Accreditation Forum) oraz wielu innych gremiów międzynarodowych, które tworzą ramy ogólnoświatowej zgodności kryteriów akredytacji.

Jako jednej z nielicznych, jednostce CIS przysługuje prawo umieszczania na swoich produktach symboli państwowych.

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Certyfikowane szkolenie z zakresie podstaw testowania oprogramowania.

Mam ogromną przyjemność powiadomić Państwa o zbliżającym się szkoleniu dotyczącym testowania oprogramowania. Szkolenie jest zakończone uznanym w międzynarodowym środowisku IT, akredytowanym przez British Computer Society, egzaminem certyfikującym ISTQB Certified Tester na poziomie Foundation Level.

Wydarzenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób związanych lub zaangażowanych w proces testowania oprogramowania, a przede wszystkim:
* kierowników działu jakości oprogramowania,
* osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
* analityków systemowych,
* inżynierów oprogramowania
* osób, które pragną rozwijać swoje kompetencje w tym kierunku.

Praktyczna formuła szkolenia, umożliwia efektywne wykorzystanie przeznaczonego na nie czasu, zaś szerokie doświadczenie osoby szkoleniowca na skuteczność w późniejszym zastosowaniu przyswojonych technik oraz narzędzi.

Zawartość szkolenia obejmuje:

* zasadność testowania oraz jego miejsce w procesie zarządzania jakością oprogramowania oraz cyklu produkowania oprogramowania (w kontekście modelu V oraz metodyk zwinnych),
* elementy zarządzania testowaniem oraz aspekty ryzyka z nim związane (planowanie i nadzór, analiza i projektowanie, implementacja),
* techniki testów (statyczne oraz dynamiczne)
* modele, poziomy oraz typy testów (czarnoskrzynkowe i białoskrzynkowe, oparte na doświadczeniu),
* narzędziowe wsparcie dla procesu testowania oprogramowania (rodzaje narzędzi, tworzenie specyfikacji, analiza dynamiczna, testowanie wydajności oraz obciążeń, narzędzia do monitorowania).

W ramach szkolenia zapewniamy:
* całodniowy serwis kawowy
* obiad
* materiały szkoleniowe
* parking
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)

Koszt w opcji First minute: 1500 PLN/os. + 23% VAT

Rabaty:
5% przy zgłoszeniu dwóch osób z firmy
10% przy zgłoszeniu trzech osób z firmy
5% dla osób, które brały udział w dotychczasowych szkoleniach przeprowadzonych przez SQAM Sp. z o. o.


UWAGA!!! Promocji i rabatów nie należy łączyć.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej:

http://sqam.org/podstawy-testowania-oprogramowania-ist...

Szczegółowe informacje:

Edyta Szczerkowska
Kierownik Projektu Szkoleniowego

tel.: 22 427 36 83
e-mail: edyta.szczerkowska@software.com.pl
Anna Armatys

Anna Armatys Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie, Studentka

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!

Konferencja TMT.Sales'11 Warsaw

Jaki jest przebieg wdrożeń rozwiązań CRM w polskich przedsiębiorstwach? Jakie cele dyrektor marketingu, dyrektor sprzedaży, czy dyrektor IT stawia przed wdrożeniem i które z nich udaje się osiągnąć? Jakie wnioski płyną z wdrożeń w branżach takich jak telekomunikacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe?

W ramach konferencji TMT.Sales'11 Warsaw omówione zostaną wyniki badania jakie wykonało IDG Poland , właściciel tytułu Computerworld Polska, we współpracy z firmą informatyczną i doradczą Outbox. W trakcie paneli dyskusyjnych, w których zasiądą zarówno klienci, jak i dostawcy, opracowane zostaną najlepsze praktyki w zakresie wdrożeń CRM.

W dyskusji 23 listopada udział wezmą wiodący usługodawcy branży CRM oraz ich klienci, eksperci, prawnicy.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Zarejestruj się teraz: http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...


Obrazek


Każde przedsiębiorstwo może sprzedawać więcej i rozwijać się szybciej dzięki zastosowaniu rozwiązań CRM. Historia zakupów i obsługi klienta jest bardzo ważna dla tworzenia ofert specjalnych, odpowiednich promocji i programów lojalnościowych. Kontakty handlowców są bezcenne i dlatego powinny pozostawać w firmie w przypadku rotacji personelu. Dane klientów powinny być łatwo dostępne w różnych formach i dla różnych szczebli zarządzania w celu podejmowania trafnych decyzji w zakresie zarządzania rozwojem oferty, marketingu i sprzedaży.

System CRM to nie tylko system informatyczny. To również rozwiązanie proceduralne i organizacyjne w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, czy rozpatrywania reklamacji. Z drugiej strony sprawne działanie rozwiązania CRM nie byłoby możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych.

Pierwsze systemy CRM powstały w latach 90. rozszerzając wcześniejsze, proste systemy sprzedażowe i usprawniające obsługę klienta, czy serwis. Od tamtej pory powstało wiele różnych rozwiązań dostępnych dla zarówno dla firm dużych, jak i MŚP . Wybór i dostosowanie rozwiązania odpowiedniego dla biznesu danego przedsiębiorstwa wymaga doświadczenia i zrozumienia praktyki wdrożeniowej.

Systemy CRM często wykorzystywane są w firmach korzystających z sieci mobilnych sprzedawców. W telefonach komórkowych i przenośnych komputerach sprzedawców instalowane są aplikacje pozwalające na synchronizację z centralnym systemem CRM. Łączą się oni co jakiś czas z systemem centralnym, dzięki czemu zmienione przez nich dane bądź informacje o nowych klientach lub innych zdarzeniach przesyłane są do centralnego systemu. Z drugiej strony z centralnego systemu do pracowników mobilnych dostarczane są aktualizacje danych, instrukcje na temat kolejnych działań, czy informacje o planie dnia.

Systemy "klasy CRM" ułatwiają stworzenie klasyfikacji klientów z podziałem, np. na klientów kluczowych (przynoszących zasadniczy zysk) i klientów mniej opłacalnych, a czasem nawet nieopłacalnych (generujących zbyt małe zyski lub wręcz straty). Po dokonaniu klasyfikacji klientów i produktów na odpowiednie grupy, przedsiębiorstwo podejmuje w stosunku do nich odpowiednią decyzję biznesową.

Zapraszamy do dyskusji 23 listopada na temat przyszłości systemów CRM w polskim sektorze MŚP, branży bankowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, mediów cyfrowych, czy energetyce i gazownictwie.

Agenda:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_clouds_2011_wa...

Zarejestruj się teraz:
http://www.tmtevents.pl/konferencja-tmt_sales_2011_war...

Do 20 listopada wejściówka TANIEJ, tylko 249 zł!


A wszystko po to, aby sprzedawać więcej, szybciej, sprawniej!

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

BEZPŁATNA konferencja "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon"

1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość. Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Zakres tematyczny spotkania obejmie szereg technologii teleinformatycznych, stosowanych współcześnie w codziennej działalności polskich firm i instytucji. Omawiać będziemy platformy sprzętowe i systemowe, oraz aplikacje wspierające funkcjonowanie firmy.

Niektóre tematy wykładów:

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski (G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - (Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland )

Sponsor konferencji: Oracle Poland

Partnerzy: Heuthes, MGA, Sygnity

Firmy uczestniczące: Andra, Elo Digital Office, Gecos, Solint – Eniac.

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Maria S.

Maria S. absolwentka
rosjoznawstwa

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...


Obrazek

Zapraszamy na otwarte szkolenie

Fundraising i sponsoring – jak pozyskać darczyńcę

Najbliższe terminy 26.11.2011 hotel Express by Holiday Inn Kraków.

Obrazek
Uczestnicząc w szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób skuteczniej pozyskiwać darczyńców używając różnorakich technik sprzedażowych. Przekonasz się jak przygotować się do rozmowy oraz nauczysz przygotowywać case statement oraz elevator pitch. Nauczysz się w jaki sposób przygotowywać przekonujące prezentacje a także jak nawiązać skuteczną współpracę z korporacjami. Na koniec dowiesz się o podstawach fundraisingu 2.0, czyli wykorzystaniu Internetu do pozyskiwania funduszy.
Największe korzyści
- Poznasz techniki pomocne w pozyskiwaniu darczyńców
- Dowiesz się jak umiejętnie szukać darczyńców
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie komunikacji z fundatorem
- Dzięki wskazówkom unikniesz błędów przy tworzeniu oferty i prezentacji
- Poznasz podstawy fundraisingu 2.0

Grupa docelowa
-
- Osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy w organizacjach
- Specjaliści ds. marketingu i PRu w organizacjach, fundacjach i stowarzyszeniach
- Osoby odpowiedzialne za sponsoring i kontakty z mediami
- Project managerów poszukujących źródeł finansowania

Tematy sesji szkoleniowych: KLIKNIJ BY POBRAĆ SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ SZKOLENIA

Wprowadzenie
o Podstawowe pojęcia: fundraising, filantropia, sponsoring.
o Dlaczego pomagamy, dlaczego sponsorujemy?
o Corporate Social Responsibility (CSR)
o 4 podstawowe mity fundraisingu
o Sprzedaż a fundraising?
Przygotowanie: Kim jesteśmy?
o Elevator pitch – jak przedstawić plan i przekonać do niego w 60 sekund?
o Co to jest i jak napisać dobry case statement?
o Mission, Goals, Objectives, czyli Dlaczego, Co i Jak?
o Porady dotyczące pisania fundrasing planu
Przygotowanie prezentacji
o Zasada 6x6
o Podpora – nie zapora
o Zasada 2 czcionek – jakich czcionek używać?
o Identyfikacja graficzna
Poszukiwanie fundatora: Przygotowanie
o Research – dlaczego jest tak istotny i jak go przeprowadzić?
o Do kogo zwracam się o fundusze?
o Korporacja
o Analiza marki i sytuacji firmy
o Analiza działań marketingowych i strategii PR
o Czego oczekuje korporacja?
o Co gdy mamy kilku sponsorów?
Poszukiwanie fundatora: rozmowa i kontakt z fundatorem
o Rozmowa telefoniczna – techniki i porady dotyczące rozmowy telefonicznej, czyli pierwszego kontaktu.
o Jak zacząć rozmowę telefoniczną?
o Techniki i pomocne wskazówki
o Język korzyści
o co to jest język korzyści?
Jak opowiadać o pomyśle?
Ty, nie ja – czyli jakich sformułowań należy unikać?
o Argumentacja i techniki perswazyjne
o Typy charakterów
o Aktywne słuchanie i pencil-selling
o Jak argumentować?
Czy można się kłócić, czyli o negocjacji
Utrzymywanie relacji z fundatorem
o Strategia utrzymywania relacji
o Co zrobić by fundatorzy nie zapomnieli o nas?
Wprowadzenie do fundraising 2.0
o Specyfika social media
o Jak wykorzystać Facebooka i social media do fundrasingu?
o Case studies

Liczba miejsc ograniczona !!!!
Prezentowane moduły zostaną omówione, a następnie zrealizowane w formie case study, ćwiczeń symulacyjnych, dyskusji. Szkolenie w większości zostanie poprowadzone metodą warsztatową.
Szkolenie poprowadzi: Kamil Stanuch – ekspert w dziedzinie pozyskiwania funduszy i e-marketingu
Cena zawiera: obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikaty ukończenia szkolenia w języku polskim i angielskim, opiekę merytoryczną trenera przez 1 miesiąc po zakończonym szkoleniu.

Pobierz formularz zgłoszeniowy
Pobierz ofertę szkoleniową w PDF

Wszelkich informacji udzielamy pod nr Tel: 781 762 201 lub pytania prosimy kierować na adres e-mail: biuro@revsolution.pl

ZAPRASZAMY!
Zespół Revsolution Sp. z o.o.
Tel: 781 762 201
e-mail: biuro@revsolution.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Szanowni Państwo,

Zapraszam wszystkich do udziału w szkoleniu, które odbędzie się w dniach 28-30 listopada we Wrocławiu

Szkolenie Podstawy Testowania Oprogramowania przygotowane zostało według sylabusu ISTQB, przygotowuje do zdania egzaminu certyfikacyjnego ISTQB Certified Tester — Foundation Level. Jest to obecnie najbardziej kompleksowy i nowoczesny sposób poznania problematyki testowania. W trakcie jego trwania uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania nimi i nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami.

Osoby, które zaczynają pracę jako tester dzięki szkoleniu:
- poznają podstawy testowania oprogramowania
- poznają zasady testowania, zarządzania nimi
- nauczą się posługiwać najbardziej przydatnymi narzędziami do testowania oprogramowania

Osobom zaawansowanym szkolenie pozwoli na:
- uporządkowanie wiedzy zdobytej w czasie praktyki zawodowej
- zdobycie nowych doświadczeń
- konfrontację wiedzy własnej z wiedzą specjalisty w osobie trenera
Szkolenie przeznaczone jest dla:

- testerów i innych osób planujących rozwój kariery zawodowej w kierunku zarządzania działem testów,
- kierowników działu jakości oprogramowania i serwisu,
- osób odpowiedzialnych za zapewnienie jakości systemów informatycznych i oprogramowania,
- analityków systemowych,
- inżynierów oprogramowania,
CENNIK

Cena bez promocji: 2190 PLN/os. + 23% VAT
First minute: 1500 PLN/os. + 23% VAT
Koszt egzaminu: 900 PLN /os. + 23% VAT
Koszt egzaminu dla osób, które nie biorą udziału w szkoleniu: 1200 PLN/os. + 23% VAT

Egzamin – język do wyboru: polski lub angielski ( deklaracja przy zgłoszeniu na egzamin).

RABATY
Koszt szkolenia dla 1 osoby: 2190 PLN/os. + 23% VAT

W pakiecie taniej:
*2 osoby z firmy- 2600 PLN+23% VAT
*3 osoby z firmy- 3600 PLN + 23% VAT
*4 osoby z firmy- 4600 PLN+23% VAT*
5% dla osób, które brały udział w przeszłości w naszych szkoleniach SQAM

UWAGA!!! Promocji i rabatów nie należy łączyć.

W ramach szkolenia zapewniamy:
- całodniowy serwis kawowy
- obiad
- materiały szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- parking
(nie zapewniamy miejsca noclegowego)
Grzegorz Ś.

Grzegorz Ś. Systemy zarządzania
danymi

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Jeśli w Waszej firmie potrzebujecie szybko stworzyć bazodanową aplikację internetową to proponuję skorzystanie z mojego generatora.

Wystarczy przesłać mi Waszą strukturę danych (opis tabel i relacji lub próbkę danych np. w Excelu) a ja ekspresowo przygotuję w 100% funkcjonalne demo aplikacji,w której będzie można dodawać, edytować i usuwac rekordy a także wyszukiwać, tworzyć raporty PDF i wiele innych rzeczy.

Schematycznie pracę generatora przedstawia ten rysunek: http://metadetron.com/tmp/demovirgo.png.

Demo tworzę za darmo bez żadnych zobowiązań z Waszej strony. Zapraszam do współpracy.

Pozdrawiam,
Grzegorz

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

BEZPŁATNA konferencja - rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw.

Już po raz XIV spotkamy się na konferencji "Systemy dla Przedsiębiorstw GigaCon", aby podsumować mijający rok i porozmawiać o wyzwaniach na przyszłość - 1 grudnia 2011, Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott.

Wydarzenie będzie przeglądem dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem - niezależnie od branży, jaką reprezentuje.

Wykłady ekspertów:

- Zbliża się nowe. Kryć się, czy zbroić? Co czeka polskich przedsiębiorców w 2012 roku - Jacek Mamot (K2 Consulting)

- Tablety, smartphony i technologie konsumenckie w środowisku przedsiębiorstwa - Fryderyk Włostowski(G+J Gruner+Jahr Polska)

- BS 25999 - dziś norma brytyjska, niebawem międzynarodowa norma ISO/IEC. Jak wdrożenie standardu organizacyjnego, opisanego normą BS 25999 pomoże zachować „ciągłość funkcjonowania biznesu"? - Wojciech Garstka (PROJEKT_G)

- Jak zaangażować zespół do wdrożenia Systemu IT w przedsiębiorstwie? - Tomasz Mnich (The Why Method)

Wykłady produktowe:

- Przedsiębiorstwo bez papierów? - zarządzanie dokumentami, archiwizowanie, obieg dokumentów - Elo Digital Office)

- MGA v3 Nowa Jakość Kontroli w Biznesie – (MGA)

- Gdy już wiemy, że ERP to nie wszystko..... - Zintegrowane planowanie dźwignią rozwoju każdej organizacji - (Oracle Poland)

- Efektywne zarządzanie firmą na przykładzie systemu ISOF – (Heuthes)

- Wykład firmy Andra

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp_warszawa_2011

Zapraszam do bezpłatnej rejestracji. Liczba miejsc jest ograniczona!

Kontakt z organizatorem:
SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45
Adam Danieluk

Adam Danieluk Prezes
stowarzyszenia ISSA
Polska. Zarządzanie
ryzykiem, ...

Temat: Ogłoszenia (szkolenia, seminaria, wydarzenia i inny...

Konferencje SEMAFOR 2012 - CFP

W tym roku znowu organizujemy (ISSA+ISACA+ Computerworld) konferencje Semafor.
Poszukujemy ciekawych prelegentów - zalezy nam przede wszystkim na praktycznych prezentacjach Waszych doświadczeń w obszarze bezpieczeństwa informacji, audytu IT, zarządzania ryzykiem, etc
Zapraszamy
CFP tutaj: https://issa.org.pl/semafor-2012.html
Zarząd ISSA Polska
http://www.issa.org.pl

Następna dyskusja:

szkolenia IT




Wyślij zaproszenie do