Maciej P.

Maciej P. zgrany.wordpress.com

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Witam, odświeżam wątek. Szukam sprzętu do iOS SDK a dokładnie macbooka pro.

Moje pytanie, czy warto kupować najmniejszy, 13 calowy? Ma on dedykowaną kartę grafiki i boję się, że nie sprosta chociażby Unity (chcę tworzyć gry na iOSa).

A jeśli większy macbook, to jak bardzo ryzykowne jest kupowanie używanego sprzętu? Na co zwrócić uwagę?

Może import z USA? Proszę o pomoc.

pozdrawiam
Michał Z.

Michał Z. iOS Developer/ Code
Geek

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Maciej P.:
Witam, odświeżam wątek. Szukam sprzętu do iOS SDK a dokładnie macbooka pro.

Moje pytanie, czy warto kupować najmniejszy, 13 calowy? Ma on dedykowaną kartę grafiki i boję się, że nie sprosta chociażby Unity (chcę tworzyć gry na iOSa).

A jeśli większy macbook, to jak bardzo ryzykowne jest kupowanie używanego sprzętu? Na co zwrócić uwagę?

Może import z USA? Proszę o pomoc.

pozdrawiam

Według mojej opinii 13'' w zupełności wystarczy. Ja osobiście na takim koduje. Jak mam potrzebę to podłączam dobie do niego monitor.
Reasumując, według mojej opinii inwestycja w większą matrycą jest bezcelowa, lepie mocniejszy procek i więcej RAM.
Co do UNITY to spokojnie uciągnie :). Mam pro i działa bez problemu. Ważny jest przy Unity RAM. Ja mam 8Goga i proc i7. mac 13''

Nie polecam osobiście kupowania używanego sprzętu z USA. W chwili obecnej na sprzęt kupiony w UE apple musi dawać 2 lata gwarancji.
Poza tym to nie mały wydatek i oszczędność na poziomie 20% może okazać się nieopłacalna.

To wyłącznie moja opinia.
Pozdrawiam
Michał Z. edytował(a) ten post dnia 01.04.12 o godzinie 20:53
Maciej P.

Maciej P. zgrany.wordpress.com

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Dziękuję bardzo! :)
Konrad Kierys

Konrad Kierys iOS Developer

Temat: Sprzet do Iphone SDK

A co powiecie na MacBooka Air na development?

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Wszystko co ma wsadzone SSD nadaje się bardzo, bardzo do pracy (tylko źródła radzę trzymać w chmurze).
A 13" mba ma już wystarczającą rozdzielczość by wygodnie pokodować (czego nie mogę powiedzieć o standardowym 13" mbp)
Piotr Ż.

Piotr Ż. Director of UX EMEA

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Konrad Kierys:
A co powiecie na MacBooka Air na development?

o ile wezmiesz model 2012 to jak najbardziej - daj na max ramu i bedzie smigalo
Konrad Kierys

Konrad Kierys iOS Developer

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Piotr Żebrowski:
Konrad Kierys:
A co powiecie na MacBooka Air na development?

o ile wezmiesz model 2012 to jak najbardziej - daj na max ramu i bedzie smigalo

Model 2012? Nie kojarze aby wyszły nowe modele w tym roku.

konto usunięte

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Maciej P.:
Witam, odświeżam wątek. Szukam sprzętu do iOS SDK a dokładnie macbooka pro.

Moje pytanie, czy warto kupować najmniejszy, 13 calowy? Ma on dedykowaną kartę grafiki i boję się, że nie sprosta chociażby Unity (chcę tworzyć gry na iOSa).

Nie polecam 13", na dluzsza mete strasznie meczy oczy i jest niewygodny. Minimum 15" do wygodnej pracy, a najlepiej podlaczac do zewnetrznego monitora jak jest taka mozliwosc.
Michał Z.

Michał Z. iOS Developer/ Code
Geek

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Sebastian Pienio:
Maciej P.:
Witam, odświeżam wątek. Szukam sprzętu do iOS SDK a dokładnie macbooka pro.

Moje pytanie, czy warto kupować najmniejszy, 13 calowy? Ma on dedykowaną kartę grafiki i boję się, że nie sprosta chociażby Unity (chcę tworzyć gry na iOSa).

Nie polecam 13", na dluzsza mete strasznie meczy oczy i jest niewygodny. Minimum 15" do wygodnej pracy, a najlepiej podlaczac do zewnetrznego monitora jak jest taka mozliwosc.

Zatem nie ma sensu wydawać pieniędzy na 15, skoro podłączać go mamy do zew. monitora. Zdecydowanie w takim wypadku, były by to pieniądze wyrzucone w błoto
Jakub K.

Jakub K. iOS developer

Temat: Sprzet do Iphone SDK

do komfortowej pracy potrzebne są 3 rzeczy:
- 8GB ramu (obecnie bardzo tanie)
- dysk SSD (można kupić nawet 3 letniego mbp i maszyna będzie szybciej chodzić niż najnowsze mbp z tradycyjnym dyskiem)
- zew monitor (do 15'') (a jeszcze lepiej 2 jeśli myślimy o 13'')

konto usunięte

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Michał Z.:
Zatem nie ma sensu wydawać pieniędzy na 15, skoro podłączać go mamy do zew. monitora. Zdecydowanie w takim wypadku, były by to pieniądze wyrzucone w błoto

Kolega pytal o MacBook Pro, dla mobilnego developmentu minimum to 15", najlepiej dokupic do tego stacjonarny monitor do pracy w biurze (np. 1920x1080). O 13" dla developerki zapomnij, przy codziennej pracy jest to zdecydowanie za maly ekran i bardzo szybko daje po oczach.
Maciej P.

Maciej P. zgrany.wordpress.com

Temat: Sprzet do Iphone SDK

Panowie, pogodzę Was :)

Rozwiązaniem dla mnie idealnym jest zewnętrzny monitor, bardzo bym chciał nabyć 15'' ale niestety budżet nie pozwala, wybiorę 13 i podpięcie pod już obecny w domu monitor. A laptop dlatego, że czasami gdzieś wyjadę i nie chcę brać całego pieca ze sobą :)

Następna dyskusja:

Aplikacje na iPhone'a




Wyślij zaproszenie do