Monika (Telega) Miecznikowska

Monika (Telega)
Miecznikowska
Multizadaniowość -
moje drugie imię.
Czas na kolejne
wyzw...

Temat: usability stron bankowych

Co wg Was powinna zawierać na prawdę dobra strona bankowa?
Znacie jakieś na prawdę dobre rozwiązania, które uważacie, że powinny być naśladowane? a może są rzeczy, które wyraźnie Was drażnią?
Ciekawa jestem jakie banki (nie koniecznie te, działające na polskim rynku) są dla Was na prawdę użyteczne?

konto usunięte

Temat: usability stron bankowych

Monika Telega:
Co wg Was powinna zawierać na prawdę dobra strona bankowa?
Znacie jakieś na prawdę dobre rozwiązania, które uważacie, że powinny być naśladowane? a może są rzeczy, które wyraźnie Was drażnią?

Oj, chyba nie ta fokusownia :)

Moim zdaniem:

OK jako wzorzec - mBank
Koszmar - Kredyt Bank
Monika (Telega) Miecznikowska

Monika (Telega)
Miecznikowska
Multizadaniowość -
moje drugie imię.
Czas na kolejne
wyzw...

Temat: usability stron bankowych

Grzegorz Rusiecki:
Monika Telega:
Co wg Was powinna zawierać na prawdę dobra strona bankowa?
Znacie jakieś na prawdę dobre rozwiązania, które uważacie, że powinny być naśladowane? a może są rzeczy, które wyraźnie Was drażnią?

Oj, chyba nie ta fokusownia :)

Moim zdaniem:

OK jako wzorzec - mBank
Koszmar - Kredyt Bank
a możesz szerzej skomentować, które konkretnie funkcjonalności Ci sie podobają i dlaczego, a które - nie?
Paweł H.

Paweł H. Innovation Director

Temat: usability stron bankowych

W Polsce usability w bankowości dopiero się rozwija. W internecie jest chyba z kilkadziesiąt zagranicznych rozwiązań, przekraczających granie przeciętności a trafiających w tworzenie wysokich doznań użytkowników strony i większej lojalności.

konto usunięte

Temat: usability stron bankowych

Wiem, że firmy z działki usability współpracują z bankami, ale efekty tego są często niewidoczne. Obstawiałbym bezwładność korporacyjną, która utrudnia wprowadzanie zmian...
Julita Koszur

Julita Koszur Psychologia, badania
marketingowe, User
Experience, Usabi...

Temat: usability stron bankowych

Zgadzam się z Grzegorzem, dobrą stronę na mBank, gdzie istnieje wyraźny podział na grupy klientów i poszczególne sekcje produktowe (rachunki, lokaty, kredyty…). Serwis ma też dobrze zaprojektowane strony ofertowe - są przejrzyste i zawierają sporo elementów call for action, które behawioralnie facylitują podjęcie decyzji np. o złożeniu wniosku. Serwis przede wszystkim jest czytelny i łatwo można rozeznać się w ofercie. Niestety o serwisie transakcyjnym mBanku nie mam dobrego zdania. Mam nadzieje, ze go przebudują niebawem.
Robert Drózd

Robert Drózd WebAudit / Świat
Czytników

Temat: usability stron bankowych

Serwis transakcyjny mbanku to szacowne muzeum, już 8 lat bez wybitnych zmian. :) Również jako klient liczę na powiew świeżości, miejmy nadzieję z rozsądkiem.

Temat: usability stron bankowych

OK jako wzorzec - mBank

hmm jak dla mnie jest mega źle zaprojektowany

konto usunięte

Temat: usability stron bankowych

Maksymilian Ś:
OK jako wzorzec - mBank

hmm jak dla mnie jest mega źle zaprojektowany

Korzystam na codzień i nie powiedziałbym, że mega, ale pole do ulepszeń jest sporeBartłomiej D. edytował(a) ten post dnia 09.11.09 o godzinie 18:12

konto usunięte

Temat: usability stron bankowych

Maksymilian Ś:
OK jako wzorzec - mBank

hmm jak dla mnie jest mega źle zaprojektowany

Zgadzam się z Tobą, ale szybkość korzystania z bankowości internetowej pozostawia konkurencję znacznie w tyle.

Temat: usability stron bankowych

Bartłomiej D.:
Korzystam na codzień i nie powiedziałbym, że mega, ale pole do ulepszeń jest spore

Też korzystam na co dzień. Oczywiście nie jest to najgorszy interfejs jaki widziałem, ale z racji mojego zawodu jestem wyczulony na tym punkcie :-)



Wyślij zaproszenie do