Julia Nowak

Julia Nowak Manager produktu,
JEDNAKOWE.PL -
wyrzuć zwykłe
skarpety

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Miałabym prośbę o ocenę loga dla marki skarpet antyzapachowych.

Jesteśmy z niego zadowoleni ale słyszeliśmy różne opinie.
Ciekawa jestem co sądzą fachowcy.


Obrazek


Logo miało być proste, czytelne i nawiązywać do idei posiadania zawsze jednakowych skarpet.

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Nie wiem czy moge sie wypowiadać jako fachowiec, ale jako potencjalny klient napewno. Logo nie przypomina mi skarpetek ani też nie kojarzy mi się z nimi :( Takie nijakie to logo.Patrycjusz Brzeziński edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 15:37
Karol Gadzała

Karol Gadzała Art Director

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

wydaje mi się niedbale narysowane/wykreślone, no i ten kolor smutny.

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Mi sie kojarzy z chorym kolanem :)
Anna Słota

Anna Słota artysta-projektant
komunikacji
wizualnej

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

mnie tez sie nie kojarzy, a jak juz to negatywnie (stojace skarpety?....;) to powinno być odwrócone o 180 stopni, żeby przypominało ... hmmm... swieżą skarpete ;) ) wg mnie mozna zrobic sam logotyp.
Magdalena K.

Magdalena K. Export Brand
Manager, Jutrzenka
Colian Sp. z o.o.

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

a po co komu "zawsze jednakowe skarpety"?

lepiej byłoby sie skupić na zakomunikowaniu "antyzapachowości"; wachlarzyk z identycznych skarpet + nazwa "jednakowe" o niczym takim nie informują, a chyba rzeczona "antyzapachowość" jest wyróżnikiem Waszego produktu, czyz nie?

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Problem kolorów może wynikać stąd, że Julia opublikowała w sieci jpga CMYKowego. Proponuję zajrzeć do księgi znaku i poprawić kolory na web safe.
Nikt też nie oceni loga, czy ładne, czy nie - to kwestia dla artystów grafików. Ludzie zajmujący się brandingiem zapytają najpierw o brief i założenia strategiczne i conajwyżej mogą stwierdzić, czy wg nich te założenia są prawidłowo wyegzekwowane.
Jeśli faktycznie szło tylko o prostotę i jednakowość to rozważyłbym na Julii miejscu argument Anny Słoty.
Julia Nowak

Julia Nowak Manager produktu,
JEDNAKOWE.PL -
wyrzuć zwykłe
skarpety

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Magdalena Karbowska:
a po co komu "zawsze jednakowe skarpety"?

a chyba rzeczona "antyzapachowość" jest wyróżnikiem Waszego produktu, czyz nie?

Właśnie nie, wyróżnikiem jest jednakowość skarpet.
Wielu mężczyzn nosi tylko czarne skarpetki. Jednakowe po to aby wyeliminować konieczność dobierania w pary po praniu. Więcej na stronie http://www.jednakowe.pl
Antybakteryjnośc czy antyzapachowość to dodatek a nie wyróżnik.

Ciekawa jestem kolejnych opinii.

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Również wypowiem się jako potencjalny klient, i jak dla mnie to wygląda na.. no właśnie, 3 kleksy które rozpoznaję jako skarpety głównie dlatego że zostało napisane czego logo dotyczy. No i tak jak napisała Magdalena, nie ma nic wspólnego z antyzapachowymi właściwościami. Może jakiś ładnie wyglądający kwiatek albo roślinka skombinowana jakoś ze skarpętą byłaby ciekawym rozwiązaniem

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Julia Nowak:

Właśnie nie, wyróżnikiem jest jednakowość skarpet.
Wielu mężczyzn nosi tylko czarne skarpetki. Jednakowe po to aby wyeliminować konieczność dobierania w pary po praniu.

Odchodząc od tematu logo "Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia promocji w dowolnej chwili" brzmi wg mnie niefortunnie i troszkę arogancko - mógłbym zasugerować zmianę na "oferta ważna do wyczerpania zapasów"? Nawet w jednej linijce by się zmieściło:)
W zakładce "poleć za dychę": "(...)byłbyś wdzięczny komuś kto powiadomiłby Ciebie o JEDNAKOWYCH.PL dzięki (...)" - sugeruję nieodmienianie nazwy, zwłaszcza jeśli jest adresem www (chyba, ze macie zakupioną domenę jednakowych.pl:) ).
Przepraszam, że tylko krytykuję, ale pozytywne uwagi wygłaszam tylko widząc spełnione cele sprzedażowe:)Mateusz Dymek edytował(a) ten post dnia 24.06.09 o godzinie 17:38
Julia Nowak

Julia Nowak Manager produktu,
JEDNAKOWE.PL -
wyrzuć zwykłe
skarpety

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Mateusz Dymek:

Odchodząc od tematu logo "Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia promocji w dowolnej chwili" brzmi wg mnie niefortunnie i troszkę arogancko - mógłbym zasugerować zmianę na "oferta ważna do wyczerpania zapasów"? Nawet w jednej linijce by się zmieściło:)
W zakładce "poleć za dychę": "(...)byłbyś wdzięczny komuś kto powiadomiłby Ciebie o JEDNAKOWYCH.PL dzięki (...)" - sugeruję nieodmienianie nazwy, zwłaszcza jeśli jest adresem www (chyba, ze macie zakupioną domenę jednakowych.pl:) ).
Przepraszam, że tylko krytykuję, ale pozytywne uwagi wygłaszam tylko widząc spełnione cele sprzedażowe:)

Dzięki za te uwagi, cześc już poprawiona, reszte poprawiamy


mnie tez sie nie kojarzy, a jak juz to negatywnie (stojace skarpety?....;) to powinno być odwrócone o 180 stopni, żeby przypominało ... hmmm... swieżą skarpete ;) )

Odwróciłam sygnet o 180 stopni ale chyba dziwnie to wygląda. Skarpety są jeszcze bardziej "stojące"


Obrazek
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Julia Nowak:
Odwróciłam sygnet o 180 stopni ale chyba dziwnie to wygląda. Skarpety są jeszcze bardziej "stojące"


Obrazek
Skoro dziwnie to znaczy że trzeba nad tym popracować :)

A co do pomysłu jednakowych skarpetek - jak dla mnie świetny, zawsze gdzieś gubię w praniu jedną, diabeł ogonem nakrył i koniec.
Hubert Z.

Hubert Z. Promise less or do
more

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

A skarpet nie kupuje się parzyście?

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

To chyba nie tak. Każdy sklep sprzedaje identyczne linie skarpetek, tj: chcąc mieć takie same skarpetki nie musisz się udawać do specjalistycznego sklepu, tylko po prostu, najzywczajniej w świecie kupujesz kilka/naście identycznych par w dowolnym sklepie.
To, co prezentuje Julia to po prostu genialny sposób na ukrycie faktu, ze mają bardzo niewielki wybór - i piszę to bez przekąsu, ukrytej ironii, czy czego tylko można by się doszukiwać:) A jeszcze wciśnięcie ludziom, że tego właśnie szukają? Czapki z głów.
Ale nadal przebijają Was ci od mrożonej herbaty reklamujący możliwość podgrzania jej na zimę - najwyraźniej zagotowanie wody stało się zapomnianą sztuką:)Mateusz Dymek edytował(a) ten post dnia 25.06.09 o godzinie 01:46
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Nie bardzo rozumiem Mateusz, w czym problem? będą sprzedawali zamiast pary 3 skarpetki, sam chętnie takie kupię, może przestaną się gubić :)

Ps.
przypomniała mi się anegdotka z soc - w sklepie stoi potężna kolejka, ścisk i rwetes. Rzucili buty. Sprzedawczyni krzyczy po jakimś czasie gromko: Tylko po jednej parze daje, bo dla wszystkich nie starczy. Na co z końca kolejki pada riposta - Po jednym! po jednym! Kolejka podchwytuje i zaczyna popierać wrzeszczącego.
Dobrej nocy :)andrzej-ludwik "alw" włoszczyński edytował(a) ten post dnia 25.06.09 o godzinie 02:19

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Nie bardzo rozumiem Mateusz, w czym problem? będą sprzedawali zamiast pary 3 skarpetki, sam chętnie takie kupię, może przestaną się gubić :)

Nie mam problemu - chwalę:) To rzadko spotykane ogólnie na forach, mozę stąd konfuzja:)
Ps.
przypomniała mi się anegdotka z soc - w sklepie stoi potężna kolejka, ścisk i rwetes. Rzucili buty. Sprzedawczyni krzyczy po jakimś czasie gromko: Tylko po jednej parze daje, bo dla wszystkich nie starczy. Na co z końca kolejki pada riposta - Po jednym! po jednym! Kolejka podchwytuje i zaczyna popierać wrzeszczącego.

Genialne! :D (w innym poście zarzucałeś mi kiepskie poczucie humoru, więc teraz pozwolę sobie zasugerować zmianę konstrukcji anegdoty, tak, aby nic nie stracić a pointę zostawić na koniec - "Na co z końca kolejki pada riposta, którą cała kolejka podchwytuje i zaczyna popierać wrzeszcząco - Po jednym! po jednym!"
Cholernie długa konstrukcja, ale przyznaj - ma swoje racje:) )
Dobrej nocy :)

wzajemnie:)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Mateusz Dymek:
Ps.
przypomniała mi się anegdotka z soc - w sklepie stoi potężna kolejka, ścisk i rwetes. Rzucili buty. Sprzedawczyni krzyczy po jakimś czasie gromko: Tylko po jednej parze daje, bo dla wszystkich nie starczy. Na co z końca kolejki pada riposta - Po jednym! po jednym! Kolejka podchwytuje i zaczyna popierać wrzeszczącego.

Genialne! :D (w innym poście zarzucałeś mi kiepskie poczucie humoru, więc teraz pozwolę sobie zasugerować zmianę konstrukcji anegdoty, tak, aby nic nie stracić a pointę zostawić na koniec - "Na co z końca kolejki pada riposta, którą cała kolejka podchwytuje i zaczyna popierać wrzeszcząco - Po jednym! po jednym!"

hm... chyba miałem rację.

konto usunięte

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
hm... chyba miałem rację.

Zwyczajnie zazdraszczasz lepszej konstrukcji:)
A swoją drogą przypominasz mi teraz biłgorajskiego humorystę od Gałczyńskiego:)Mateusz Dymek edytował(a) ten post dnia 25.06.09 o godzinie 11:08
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Poza tym wszyscy w domu zdrowi?
Julia Nowak

Julia Nowak Manager produktu,
JEDNAKOWE.PL -
wyrzuć zwykłe
skarpety

Temat: Ocena loga dla marki skarpet antyzapachowych

Mateusz Dymek:
To chyba nie tak. Każdy sklep sprzedaje identyczne linie skarpetek, tj: chcąc mieć takie same skarpetki nie musisz się udawać do specjalistycznego sklepu, tylko po prostu, najzywczajniej w świecie kupujesz kilka/naście identycznych par w dowolnym sklepie.


Nie do końca. Producenci często zmieniają krój, skład surowcowy itd. Dokupienie później takich samych nie jest możliwe.
Dodatkowym atutem jest antybakteryjność bez względu na to czy ktoś ma problem z przykrym zapachem czy nie. Higieny nigdy za wiele:)
To, co prezentuje Julia to po prostu genialny sposób na ukrycie faktu, ze mają bardzo niewielki wybór - i piszę to bez przekąsu, ukrytej ironii, czy czego tylko można by się doszukiwać:)


Asortyment ograniczony jest świadomie. Skupiliśmy się wyłącznie na skarpetkach najpopularniejszych.Julia Nowak edytował(a) ten post dnia 25.06.09 o godzinie 23:31

Następna dyskusja:

Ocena logo dla agencji




Wyślij zaproszenie do