konto usunięte

Temat: Korzystanie z Logo portali społecznościowych Agencji PR

Szukam informacji na temat prawnych aspektów wykorzystywania logotypów portali społecznościowych w tworzeniu oferty i strony internetowej dla agencji PR zajmującej się m.in. social mediami.
A konkretnie, chciałbym się dowiedzieć czy aby móc wykorzystać znaki firmowe np. Facebooka, Twittera itp.. w grafice na stronie, bądź w ofercie pdf, muszę prosić te firmy o zgodę?

Jeśli ktoś z Was wie coś na ten temat, to proszę o help :)
Piotr Ż.

Piotr Ż. Director of UX EMEA

Temat: Korzystanie z Logo portali społecznościowych Agencji PR

jedyne pewne zrodlo to ich pisemna odpowiedz.

poczytaj
http://www.facebook.com/brandpermissions/index.php
http://www.facebook.com/brandpermissions/logos.php
http://www.facebook.com/brandpermissions/screenshots.php

i generalnie cala sekcje... :)

Następna dyskusja:

Ocena logo dla agencji




Wyślij zaproszenie do