konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?


Obrazek


marka czy brand?

logo czy znak?

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Dziwne żeby ktoś zmienił kształt Polski, a rzeczy oczywistych się nawet nie patentuje.

Bliżej nie dało się upchać? :-)Paweł Korzeniewski edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 19:06

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Brand.
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Ziemniak czy kartofel?

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Igor Downar-Zapolski:
Ziemniak czy kartofel?

Popitka czy zagrycha?

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

dziękuję bardzo za inteligentne skojarzenia uroczych ignorantów
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Maciej Nowakowski:
dziękuję bardzo za inteligentne skojarzenia uroczych ignorantów

moze rozwin jakos pytanie? bo teraz mozna gadac o wszystkim i o niczym, co ma miejsce;]

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

moze rozwin jakos pytanie? bo teraz mozna gadac o wszystkim i o niczym, co ma miejsce;]

chodzi mi o uruchomienie skojarzeń formy znaków i ich treści oraz celu powstania. Przy okazji o nadużywanie wyrażeń angielskich w temacie znaków firmowych - własności.
Logo nie jest synonimem słowa znak, to samo identyfikacja.

Marka to określenie funkcjonujące w języku polskim. Brand jest jego odpowiednikiem w języku angielskim.Maciej Nowakowski edytował(a) ten post dnia 18.01.13 o godzinie 21:40
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

ja stawiam na markę, ale czuje, ze i tak do niczego tu nie dojdziemy:]

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Ja stawiam warkę.

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Bo warka to jest marka. A logo - nie wiem co.

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Tak, z tego pisania nic nie wynika. To strata czasu. Chaos terminologiczny sprzyja werbalizmowi, który maskuje ignorancję różnych logotypków. Logomania to nic innego jak graficzny wizualizm.
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

"Pan mówi o tekście, ale pan ma na myśli wyłącznie treści, których tu nie ma. Aha. No więc jeśli to jest forma bez treści, to nie ma to waloru obiektywności, no więc jest to formalizm. I to jest groźne, ale formalizm jest jeszcze groźny dlatego, że jak nie ma tam treści, to po prostu można tam sobie podkładać różne treści i może nawet takie, które by nam tu nie odpowiadały."

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Bierzcie i jedźcie.

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?


Obrazek


kreatywny minimalizm intelektualny w budowie strategii marki i jej efektywnym zarządzaniu procesem informacyjnym systemu wizualnego. Proste formy geometryczne jako uniwersalny element architektury komunikacji społecznościowej, zrywają z tradycyjnymi symbolami wizerunkowymi.
Prościej tzn bliżej oczekiwaniom odbiorcy.

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Widocznie te tradycyjne symbole wizerunkowe niewiele są warte.

Rozumiem, że nie ma nic, co może się Panu spodobać. Przykre.
Agnieszka Anna J.

Agnieszka Anna J. burza w szklance
wody

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Maciej Nowakowski:
Chaos
terminologiczny sprzyja werbalizmowi, który maskuje ignorancję różnych logotypków.

A ja odnoszę wrażenie że wszędzie Pan widzi chaos, a w tym chaosie nie ma Pan konkretnych argumentów. Pokazywanie dla pokazywania nie ma sensu. Czy to nie jest tak że się coś Panu podoba i Pan to akceptuje a reszta jest be??

Hmm...
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Maciej Nowakowski:

Obrazek


kreatywny minimalizm intelektualny w budowie strategii marki i jej efektywnym zarządzaniu procesem informacyjnym systemu wizualnego. Proste formy geometryczne jako uniwersalny element architektury komunikacji społecznościowej, zrywają z tradycyjnymi symbolami wizerunkowymi.
Prościej tzn bliżej oczekiwaniom odbiorcy.

to mały challenge - załóżmy: firma dużo płaci, nazywa się MięsPol i chce identyfikację z uśmiechniętą świnią. Jak swój wywód odniesiesz do oczekiwań klienta?

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Maciej Nowakowski:

Obrazek


A mnie się najbardziej podoba logo PZPR- wymiata :)

konto usunięte

Temat: inspiracja czy identyfikacja?

Albert W.:

to mały challenge - załóżmy: firma dużo płaci, nazywa się MięsPol i chce identyfikację z uśmiechniętą świnią. Jak swój wywód odniesiesz do oczekiwań klienta?

Dlaczego nie użyłeś prostego określenia: znak firmowy, zamiast tego: identyfikacja? O co w tym chodzi? Wszyscy to używają, jak sie domyślam, jak synonim słowa znak. Czy tak? To absurd jakiś.

Mój tzw wywód jest stylizowanym bełkotem (werbalizmem, pustosłowiem), który idealnie pasuje do wybranych geometrycznych w formie i abstarkcyjnych w treści, znaków graficznych różnego typu instytucji państwowych finansowanych z budżetu.

Właściciel MięsoPolu na pewno by nie zaakceptował abstrakcji geometrycznej w swoim znaku firmowym uśmiechniętej świni.

A propos jest taka firma http://www.pamso.pl/

Można powiedzieć, że wszystko tu jest brzydkie w znaku firmowym, który ma formę emblematu!!!! nie logo, nie logotypu, tylko emblematu.

Dzięki dobrym wyrobom a nie brzydkiemu znaczkowi utrzymują się na rynku i mają sieć sklepów w regionie. Są uznaną marką!!! a nie brandem - po angielsku.

Następna dyskusja:

identyfikacja wizualna




Wyślij zaproszenie do