Jarek Leśniewski

Jarek Leśniewski projektowanie
graficzne

Temat: Get in Bank

Zapowiadany pod koniec listopada ubiegłego roku projekt Getin Up wchodzi w nową fazę. Bank rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową, wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną.

[...]

Motywem przewodnim nowego logo jest strzałka, która w graficznym połączeniu
z nazwą Getin Bank ma symbolizować zachętę do działania. Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku, o nowym logo mówi tak: - Jest proste i dość odważne, bo przez swoją dynamikę i wyrazistość wyróżni się na rynku. Zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Nie boimy się porównań - chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów GET IN - wejdź, przekonaj się!".



Obrazek



Obrazek



Obrazek


bylo:


Obrazek


zrodlo:http://www.bankier.pl/wiadomosc/Getin-Bank-nowe-logo-n...

konto usunięte

Temat: Get in Bank


Obrazek
Ewa G.

Ewa G. Producent domów
szkieletowych

Temat: Get in Bank

Chyba mieli ograniczony budżet i wynajęli freelancera za 5 zł albo prezes zarządu dał się wykazać swojej sekretarce. Poprzednie przykuwało uwagę, miało swój charakter. No ale cóż... nowe logo jest jak koleżanka z ławki - w dowód koleżeństwa ciagasz ją za warkoczyki albo ona śmierdzi i musisz się przesiąść do innej.
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: Get in Bank

ja jestem za jesli chodzi o idee i znak, ale materialy sa mocno przecietne.Adrian Spóz edytował(a) ten post dnia 14.01.13 o godzinie 22:31

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Ewa G.:

Serio uważasz, że poprzednie logo miało charakter?

Nowe logo budzi we mnie mieszane odczucia. Na początku wydawało się głupie, po pewnym czasie stwierdziłem, że może mieć to sens i czekam teraz na wdrożenie.

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=37174
Ewa G.

Ewa G. Producent domów
szkieletowych

Temat: Get in Bank

Sory-resory, znak jest dość banalny.
Ale może to tylko kwestia przyzwyczajenia się do nowego.
Paweł Korzeniewski:
Ewa G.:

Serio uważasz, że poprzednie logo miało charakter?

Nowe logo budzi we mnie mieszane odczucia. Na początku wydawało się głupie, po pewnym czasie stwierdziłem, że może mieć to sens i czekam teraz na wdrożenie.

http://www.marketing-news.pl/message.php?art=37174

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Zielone kółko z gradientem, nie jest za bardzo wyszukane :-) To nowe ma za to sporo większy potencjał w samym umieszczaniu znaku na materiałach promocyjnych :-) Myślę, że po krótkim czasie jak się opatrzy, będzie zbierał lepsze opinie niż poprzedni znak.
Adrian Piekarski

Adrian Piekarski projektant graficzny

Temat: Get in Bank

Pierwsza mysl - "co to k.. jest"?".. niby jest to mega banalne i proste, jednak ma potencjał... ciekawie można wykorzystac zwłaszcza w outdoorze. Ciekaw jest jak wygląda brandbook... bo na każdej formie strzałka ma inna długość...

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Długość strzałki wydaje się być zmienna (zwykle do samego krańca danego materiału), z tego co widziałem to projekty w outdoorze wyglądają gorzej niż słabo.

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Wiadomo, że Getin jest na sprzedaż. Żeby sprzedać coś więcej, niż bazę klientów, bank musiał odpowiedzieć sobie na pytania:
- dlaczego nazwaliście się Get In, a wszyscy mówią „getin” i co to znaczy?
- dlaczego macie w logo kulkę jak Sony Ericsson?

Odpowiedzią był nowy branding którego celem było odtworzenie znaczenia marki Get In Banku i na taki brief projektanci (studio Bardzo) moim zdaniem odpowiedzieli bardzo dobrze, szczególnie, jeśli dołoży się do tego bardzo dobrą kampanię telewizyjną (outdoor, zgadzam się, zrobiony na alibi, to żadna niespodzianka). Rozpoznawalność banku wzrosła, klienci nie burzą się na pieniądze wyrzucone na kosztowne logosy z gradientem (jak było w przypadku bardzo źle sprzedanych projektów dla PZU czy PKO), a nowy właściciel będzie miał mało sprzątania.

A gorzka dygresja na marginesie: szkoda, że komentujący mają taki poziom wiedzy o swoich kolegach po fachu i szacunek dla ich pracy („freelancer za 5zł”). Zanim skomentuje się bardzo śmiesznym tekstem albo pierwszym obrazkiem, jaki przyjdzie do głowy, dobrze byłoby pamiętać (wiedzieć?), że brand nie jest wartością samą w sobie, tylko narzędziem biznesowym i ma czemuś służyć.
Irena Laszczyk

Irena Laszczyk projektantka
graficzna zakręcona
na punkcie literek i
nie...

Temat: Get in Bank

Wydaje mi się, że to nowe jest lepsze. Lepsze w samym przekazie, wizualnie może nie jest idealnie mogło by być lepiej, ale sama idea GET IN i strzałka daje duże możliwości. Tylko trzeba to dobrze wykorzystać. :)

edit: literówkaIrena Laszczyk edytował(a) ten post dnia 19.01.13 o godzinie 01:02
Helena Ebert

Helena Ebert brand design

Temat: Get in Bank

mam wrażenie, ze to o integracji z Idea Bankiem i być moze pozostałymi brandami holdingu. Lub po prostu lubimy piosenki, które znamy, a idea bank znamy bardziej;). Konotacje z wyjściem awaryjnym zabawne, choc moze rownież świadomie autoironiczne:).

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Ewa G.:
Chyba mieli ograniczony budżet i wynajęli freelancera za 5 zł albo prezes zarządu dał się wykazać swojej sekretarce. Poprzednie przykuwało uwagę, miało swój charakter. No ale cóż... nowe logo jest jak koleżanka z ławki - w dowód koleżeństwa ciagasz ją za warkoczyki albo ona śmierdzi i musisz się przesiąść do innej.

nie znam się to się wypowiem... :/

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Jest znacznie lepiej niż było... poprzedni znak był dramatyczny. Tak jak Adrian zaznaczył, materiały mogły być lepsze. Kuleje zwłaszcza strona www.

Całość identyfikacji mocno na plus. Stara była niespójna. Za dużo było w niej przypadkowości, brakowało jednego, wyraźnego przekazu.
Jarek Leśniewski

Jarek Leśniewski projektowanie
graficzne

Temat: Get in Bank

Andrzej Kostuś:
Kuleje zwłaszcza strona www.

oczojebne kafelki w panelu zarządzania to też 'niezły' pomysł..


Obrazek


http://www.spidersweb.pl/2013/01/getin-bank-wierzy-w-f...

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Jarek Leśniewski:
Andrzej Kostuś:
Kuleje zwłaszcza strona www.

oczojebne kafelki w panelu zarządzania to też 'niezły' pomysł..

yhm... i do tego ten ściśnięty web font w nagłówkach, który pasuje jak pięść do nosa.
Robert Radoński

Robert Radoński Robol od kreowania
wizerunku

Temat: Get in Bank

Tylko ja mam takie głupie wrażenie czy w foncie brakło polskich znaków ? :D

P.S jeśli to ma tak być to <kill>Robert Radoński edytował(a) ten post dnia 31.01.13 o godzinie 15:56

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Robert Radoński:
Tylko ja mam takie głupie wrażenie czy w foncie brakło polskich znaków ? :D

P.S jeśli to ma tak być to <kill>

rzeczywiście :D


Obrazek


to "ę" na 98% jest z łapy...Andrzej Kostuś edytował(a) ten post dnia 31.01.13 o godzinie 16:09
Irena Laszczyk

Irena Laszczyk projektantka
graficzna zakręcona
na punkcie literek i
nie...

Temat: Get in Bank

Robert Radoński:
Tylko ja mam takie głupie wrażenie czy w foncie brakło polskich znaków ? :D

Chyba masz rację, trochę to tak wygląda. :)
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: Get in Bank

Rozsypuje sie ten brand moim zdaniem, traci charakter i wiarygodnosc przez takie drobiazgi jak zle wykorzystywany znak w materialach czy zwyczajnie sredni poziom ich estetyki. Ten znak ma ogromny potencjal. Odnosze wrazenie, ze kto inny projektowal logo a ktos zupelnie inny je teraz adoptuje. Zbyt skromny brand manual, czy slaba agencja?;]Adrian Spóz edytował(a) ten post dnia 31.01.13 o godzinie 20:23

Następna dyskusja:

SYGMA BANK - logo i ludziki




Wyślij zaproszenie do