Jarek
Leśniewski
projektowanie
graficzne
Temat: Get in Bank
Zapowiadany pod koniec listopada ubiegłego roku projekt Getin Up wchodzi w nową fazę. Bank rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową, wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną.[...]
Motywem przewodnim nowego logo jest strzałka, która w graficznym połączeniu
z nazwą Getin Bank ma symbolizować zachętę do działania. Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku, o nowym logo mówi tak: - Jest proste i dość odważne, bo przez swoją dynamikę i wyrazistość wyróżni się na rynku. Zachęca do działania, sprawdzania, porównywania z konkurencją. Nie boimy się porównań - chcemy, żeby każdy do nas przyszedł i nas sprawdził. Wróciliśmy do źródła: znaczenia słów GET IN - wejdź, przekonaj się!".
bylo:
zrodlo:http://www.bankier.pl/wiadomosc/Getin-Bank-nowe-logo-n...