konto usunięte

Temat: Lotus Notes 8.5 - Błąd CWPCA8522E

Witam,
Mam taką sytuację w Lotusie, że 2-3 razy w miesiącu u kogoś z użytkowników, przy próbie otworzenia Lotusa wyskakuje komunikat.
Pierwsza linijka takiego komunikatu jest zawsze taka sama, czyli: "CWPCA8522E: Aplikacja nie została zainstalowana."
Pozostałe informacje są różne, w zależności u kogo wystąpił problem.
Lotus niby jest otwarty, użytkownik zalogowany ale nie można otworzyć żadnej zakładki.

Mój sposób jaki znalazłem na rozwiązanie tego, to:
Wejść do folderu Lotus\Data\Notes w profilu użytkownika i przy zamkniętym Lotusie usunąć folder workspace.
Przy ponownym uruchomieniu Lotusa tworzy się nowy folder workspace. I później jest już ok.

Pojawia się to notorycznie. Nie znalazłem żadnej zależności u kogo kiedy się to pojawi.

Co może być przyczyną?
Marek Kuchciak

Marek Kuchciak Wroslauer, IBM
Collaboration
Solutions, Social
Business

Temat: Lotus Notes 8.5 - Błąd CWPCA8522E

Artur Druzd:
Pierwsza linijka takiego komunikatu jest zawsze taka sama, czyli: "CWPCA8522E: Aplikacja nie została zainstalowana."

Według:
- IBM Support: "CWPCA8522E: Application did not get installed ..." error occurs when users attempt to access mail file
http://www.ibm.com/support/docview.wss?uid=swg21444533
pomoże użycie Lotus Notes w wersji przynajmniej 8.5.2

Był to pierwszy odsyłacz, który znana wyszukiwarka zwróciła mi na zapytanie "CWPCA8522E"...

Marek Kuchciak

konto usunięte

Temat: Lotus Notes 8.5 - Błąd CWPCA8522E

sorki za odgrzewanie kotleta. Ten problem mam teraz prawie lawinowo (8.5.1, FP5), pojawia się przy próbie odpalenia kontaktów. W niektórych przypadkach pomaga wyczyszczenie workspace, a jak to nie działa to klient 8.5.2

aktualizacja, znalazłem szybsze rozwiązanie:

1. Wyłącz aplikację Lotus Notes
2. Przejść do katalogu profilu użytkownika (przykład w Windows 7) i usuń nastepujące dwa katalogi

c:\Users\<nazwa_uzytkownika>\AppData\Local\Lotus\Notes\Data\workspace\.metadata\.plugins\com.ibm.portal.app
c:\Users\<nazwa_uzytkownika>\AppData\Local\Lotus\Notes\Data\workspace\.metadata\.plugins\com.ibm.rcp.portal.app

Uwaga powyższe ścieżki dotyczą systemu Windows 7.

3. Uruchom Lotus Notes i sprawdź czy będzie dostęp do lokalnej książki adresowej.Kamil Pietrzyk edytował(a) ten post dnia 10.01.13 o godzinie 09:10



Wyślij zaproszenie do