Waldemar J. Administrator Główny
Wojciech
Kroczak
DYSANT Software Sp.
z o.o.
Temat: help desk
Gotowego szablonu aplikacji do obsługi zgłoszeń (w ramach samego Domino) o ile mi wiadomo nie ma.Zbudowanie takiego rozwiązania jest jak najbardziej możliwe.
Kategorią zagadnienia są:
- definicja procesu obsługi zgłoszeń
- wsparcie dla standardów (np. ITIL w obszarze kategoryzacja zgłoszeń w ujęciu na Typy, Obszary, Usługi, składowe usług, itd.)
- zakres interfejsów dostępowych (klient gruby, klient cienki, urządzenia mobilne)
- zakres integracji (np. z innymi aplikacjami do Zarządzania zasobami; z systemami zewnętrznymi do monitorowania zasobów sieciowych)
- cele biznesowe (lepsza komunikacja z użytkownikowi na temat statusu zgłoszeń, uporządkowanie i rozdzielanie zgłoszeń w w dziale HelpDesk, optymalizacja procesowa - raportowanie czasu realizacji zgłoszeń).
Ostatnio poczyniliśmy taką aplikację w responsywnym design'ie (aplikacja webowa dynamicznie dopasowująca się do rozdzielczości urządzenia, na którym jest obsługiwana.
Aplikacja:
- obsługuje zadany proces obsługi zgłoszeń w notacji BPMN,
- pobiera z definicji struktury organizacyjnej dane osoby zgłaszającej (dział, stanowisko, przełożony, numer telefonu)
- umożliwia kategoryzację zgłoszeń w ujęciu na Typy, Obszary, Usługi i składowe usług
- umożliwia priorytetyzację zgłoszeń
- pozwala dodawać pliki i maile do historii zgłoszenia
- pozwala prowadzić rejestr proponowanych rozwiązań
- pozwala rejestrować czasy (czas rekacji, czas spędzony nad rozwiązaniem problemu, etc.)
- rejestruje pełną historię obsługi zgłoszenia
Przykładowy zrzut ekranowy poniżej:
[img]
/img]Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.07.13 o godzinie 11:18
Marcin Kieś Administrator,
Wojciech
Kroczak
DYSANT Software Sp.
z o.o.
Temat: help desk
Dokładnie! Na OpenNTF można na pewno znaleźć coś nadającego się do tego typu zastosowańChoćby to - http://www.openntf.org/internal/home.nsf/screenshots.x...Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.07.13 o godzinie 11:22
Waldemar J. Administrator Główny
Temat: help desk
Dzięki za podpowiedź ze stroną :)Następna dyskusja: