konto usunięte

Temat: Desktop Policy - initial desktop settings...

Witam.

Chciałbym stworzyć ustawienie polisy (initial desktop setting), które podczas konfiguracji klienta Lotus Notes ustawi na obszarze roboczym wcześniej zdefiniowany zestaw baz danych. Więc wchodzę w Configuration -> Policies -> Create... -> Settings -> initial desktop settings -> Databases -> (co teraz?). Ma 3 ustawienia: "Default databases added to bookmarks:", "Create As new replicas on user's machine:", "Mobile directory catalogs:". Które z tych ustawień odpowiada za bazy na obszarze roboczym? W jaki sposób dodawać te bazy (wystarczy sama nazwa.nsf, jakiś link)?

konto usunięte

Temat: Desktop Policy - initial desktop settings...

Witam, z tego co pamiętam dodaje się skróty metodą drag & drop(np. przeciągając swoją zakładkę), na szary obszar który znajduje się w dokumencie definiującym policy set.

konto usunięte

Temat: Desktop Policy - initial desktop settings...

Rzeczywiście Drag&Drop działa, ale pozostaje pytanie w którym ustawieniu dodać te skróty? Mobile directory catalogs? W manualu Administratora LD nie mogłem znaleźć wyczerpujących informacji na ten temat...hidden name edytował(a) ten post dnia 24.08.09 o godzinie 16:42

konto usunięte

Temat: Desktop Policy - initial desktop settings...

hej,

"Default databases added to bookmarks:"

konto usunięte

Temat: Desktop Policy - initial desktop settings...

Działa, dzięki wszystkim za pomoc.



Wyślij zaproszenie do